1. Scrii ce piesă cauți.
2. Primești oferte de la vânzători.
3. Tu alegi prețul și oferta câștigătoare.
1. Postezi rapid anunțul cu ce piesă vinzi.
2. Cumparătorii te sună sau fac direct comandă.
3. Livrezi comanda și încasezi banii.
  1. Piese Auto
  2. Ulei diferential

Ulei diferential 85w140 - WOLF EXTENDTECH GL 5 - 1l

Bucuresti
Preţ: 28 lei
0313.330.302
Mesageria PieseAuto
Mesaj privat
Adaugă la favorite Adăugat la favorite
Vândut de: Magazin piese auto

PiesaMAG | Piese Auto Noi

CIF: RO34786027
Pl PiesaMAG 4552 99%
Produs nou Cu factură Cu garanție ID #1877411799
NOU ‐ piesaMAG va ofera posibilitatea de a achizitiona piese auto online cu plata in rate egale fara dobanda, prin carduri de cumparaturi*

Ulei diferential 85w140 - WOLF EXTENDTECH GL 5 - 1l - Piesa Noua


Denumire produs: Ulei diferential 85w140 - WOLF EXTENDTECH GL 5 - 1l
Producator: WOLF
Cod produs: EXTENDTECH GL 5

Descriere produs:
Performante: API GL5

Specificatii produs:
Tip ulei: Ulei Autoturisme
Vascozitate: 85W140
Capacitate: 1 Litru
Producator: WOLF


{$body}
Actualizat acum 46 zile
3 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
  • Întrebări despre produs (0)

Livrare din Bucuresti prin:

  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost livrare: 25 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Transport in Bucuresti - de la 20 lei
Transport in provincie - de la 25 lei

Modalitati de plata:

1. Numerar la sediu sau ramburs la curier
Produsele vor fi achitate in momentul in care le ridicati de la sediul nostru sau in momentul predarii de catre curier a coletului. Chitanta primita de la curier reprezinta dovada platii.


2. Transfer bancar (ordin de plata)
Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesarecare trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.


3. Plata prin Card la sediu (POS)
Produsele se pot achita folosind orice card emis sub sigla Visa sau Mastercard.


4. Online cu card bancar(Visa/VisaElectron/Maestro/MasterCard)
Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electronsi MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-DSecure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- "3-DSecure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

5. Plata online cu plata in rate egale fara dobanda prin carduri de cumparaturi:
• pana la 3 rate fara dobanda pentru comenzi cuprinse intre 300 si 500 lei
• pana la 6 rate fara dobanda pentru comenzi peste 500 lei

Carduri de cumparaturi agreate de catre piesaMAG:
• Card Avantaj oferit de Credit Europe Bank
• Cardul de credit StarBT oferit de Banca Transilvania - STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium
• Cardul de credit Bonus Card oferit de Garanti Bank
• Cardul de credit Alpha Bank Credit oferit de Alpha Bank - AlphaCard Visa Credit; AlphaCard Visa Gold; Alpha MasterCard Credit
• Cardul de credit oferit de BCR - BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless); BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa; MasterCard GOLD EUR; EPB Platinum sau World Signia MasterCard
• Cardul de credit BRD Finance Mastercard oferit de BRD Finance
• Cardul de credit oferit de Piraeus Bank – Visa Exact; Visa Exclusive Gold; Visa Business Standard

Pentru a beneficia de plata online in rate egale fara dobanda:
• luati legatura cu un consilier piesaMAG pentru a va confirma eligibilitatea si a va comunica toate detaliile pentru aceasta metoda de plata
• in momentul efectuarii comenzii, mentionati in sectiunea de comentarii ca doriti sa efectuati plata online in rate egale fara dobanda ( ATENTIE: plata online nu se va efectua prin intermediul platformei pieseauto,ro )

Se acordă 18 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
CERTIFICAT GARANTIE

Toate produsele comercializare pe piesaMAG vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.
Conditiile de garantie se acorda in conformitate cu Legea si Codul Consumului si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)
In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
Termenul maxim de remediare a garantiei este de 15 zile calendaristice si curge de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre unitatea specializata de service.
Piesele de folosinta indelungata beneficiaza de un termen mediu de garantie de 18 luni, incepand cu data inscrisa pe factura.
Piesele auto de folosinta indelungata sunt: arcurile si amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de esapament, farurile si stopurile, pompele, piesele de motor, etc.
Nu se accepta la retur becuri, acumulatori si lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)
Nu se accepta la retur produse comandate prin comenzi speciale(externe) pentru care s-a solicitat avans.
Piesele auto ce au caracter consumabil nu beneficiaza de garantie. Piesele cu caracter consumabil sunt cele din urmatoarele categorii: filtre de aer, de combustibil, de polen si de ulei, becuri, solutii spalare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frana, aditivi, stergatoare, elementele de aprindere, accesorii auto etc.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. AUTO WIZZ S.R.L.
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia,inclusiv raportul generat de tester acolo unde este cazul, (ex. debitmetre, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc).
- Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
- Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator la solicitarea cumparatorului (acolo unde este cazul)
- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
piesaMAG nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Produsul nu a fost cumparat de la S.C. AUTO WIZZ S.R.L.
- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- Alegerea piesei nu a fost facuta corect sau aceasta a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
- Automobilul a fost folosit in conditii corespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.) sau a fost folosit in alte scopuri in afara celor prevazute de producator
- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
- Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
- Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)
Returul:
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile.
- conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere,pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta,sub forma clauzei urmatoare:”’consumatorul beneficiaza de o perioada de 14zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale,fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere’”.Inainte de expirarea perioadei de retragere,consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract,in scris la adresa de e-mail office@piesaMAG.ro
- Conform legislatiei in vigoare,dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
- Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. De asemenea produsul returnat trebuie sa fie ambalat corespunzator pentru a fi protejat la transport.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.
In cazul in care produsul cumparat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie trebuie sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea acestuia (vezi sectiunea Contact). Dupa ce se va constata starea de nefunctionalitate, acesta va fi inlocuit.
Daca produsul nu va putea fi inlocuit se va returna contravaloarea acestuia.
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si pentru a proteja ambalajul original al acestora.
Nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Produsele de origine comandate gresit de catre client : piese electrice, chei, cilindrii inchidere, module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta ), huse si acoperiri.

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de SC AUTO WIZZ SRL ne puteți contacta telefonic la numărul/numerele 0313330302.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
NU SE ACCEPTA LA RETUR:

* Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retur este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

* Dreptul de retur se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsele ridicate din magazin nu pot fi returnate.

* Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna

Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
Produsele care nu se afla in ambalajul original
Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
Produsele neinsotite de copia facturii de achizitie
Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, in ambalajul original, cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzata.

Nu au fost puse întrebări pe acest produs.

Adresează vânzătorului o întrebare

ESTE INTERZIS să publici aici informaţii personale precum telefonul, adresa de e-mail, website, etc.
Poze cu piesa dorită:
Se încarcă...
Alege pozele (maxim %d)