Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Cum stim daca avem stricat termostatul de la masina
269 lei
AutopiesaRO
10702
269 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) MAHLE ORIGINAL TI 154 88 piesa NOUA
209 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) (2000 - 2006) MAHLE ORIGINAL TI 154 88 piesa NOUA
209 lei
AutopiesaRO
10702
184 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) (2000 - 2006) GATES TH18188G1 piesa NOUA
184 lei
AutopiesaRO
10702
87 lei
AutopiesaRO
10702
87 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) MAHLE ORIGINAL TI 125 88 piesa NOUA
324 lei
AutopiesaRO
10702
324 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) (2000 - 2006) DENKAI DK74768 piesa NOUA
210 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) DENKAI DK74768 piesa NOUA
210 lei
AutopiesaRO
10702
171 lei
AutopiesaRO
10702
222 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) CALORSTAT by Vernet TH6551.88J piesa NOUA
222 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) CALORSTAT by Vernet TH6824.88J piesa NOUA
250 lei
AutopiesaRO
10702
250 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) CALORSTAT by Vernet TH6825.88J piesa NOUA
451 lei
AutopiesaRO
10702
451 lei
AutopiesaRO
10702
346 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) CALORSTAT by Vernet TH6826.88J piesa NOUA
346 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) CALORSTAT by Vernet TH6882.88J piesa NOUA
286 lei
AutopiesaRO
10702
286 lei
AutopiesaRO
10702
Termostat,lichid racire ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) CALORSTAT by Vernet TH7149.88J piesa NOUA
243 lei
AutopiesaRO
10702
Piese auto din categoria
Termostat auto
Alfa Romeo 156
Bucuresti.Termostatul este o piesa care permite lichidului de racire din motor sa circule, in functie de temperatura motorului. Termostatul este fabricat special cu ajutorul unei rasini care se dilata la o anumita temperatura, de obicei in jurul valorii de 92 de grade. Cand termostatul se deschide, apa circula prin motor. Cand apa revine la o temperatura normala, termostatul se inchide si motorul se incalzeste din nou. Termostatul se poate strica in timp, ceea ce duce la inlocuirea sa.