1. Scrii ce piesă cauți.
2. Primești oferte de la vânzători.
3. Tu alegi prețul și oferta câștigătoare.
1. Postezi rapid anunțul cu ce piesă vinzi.
2. Cumparătorii te sună sau fac direct comandă.
3. Livrezi comanda și încasezi banii.
  1. Piese Auto
  2. Sonde auto
  3. Sonda Lambda

Sonda lambda 0035426918 mercedes b w245 2.0cdi 2005-2011

Oradea, jud. Bihor


Acest anunţ nu mai este valabil.

Cauți o piesă similară?

Cere oferte de piesă

Îți recomandăm produse asemănătoare

Sonda Lambda 705270170 MERCEDES-BENZ B-CLASS (W245) B 200 (245.233) 100kw Sonda Lambda 705270170 MERCEDES-BENZ B-CLASS (W245) B 200 (245.233) 100kw 378 lei Sonda Lambda PIERBURG 705270170 MERCEDES-BENZ B-CLASS (W245) hatchback B 200 (245.233) 100kw 2005-2011; Sonda lambda[=>]incalzit Tensiune [V][=>]12 Nu ... Timisoara, jud. Timis Pl Besoiu2003 1567
Sonda temperatura gaze A0051539328, Mercedes Clasa B (W245) 2.0cdi din dezmembrari Sonda temperatura gaze A0051539328, Mercedes Clasa B (W245) 2.0cdi din dezmembrari 150 lei Sonda temperatura gaze cu codul original A0051539328 pentru Mercedes Clasa B (W245) [Fabr 2005-2011] 2.0cdi, 80kw, 109cp, OM640940. Piesa originala di ... Oradea, jud. Bihor Pl DezmaAuto 4325
Sonda lambda A0009059603 Mercedes Sprinter/ Mercedes Vito 2.2 dci 2017 euro 5

Sonda lambda A0009059603 Mercedes Sprinter/ Mercedes Vito 2.2 dci 2017 euro 5

300 lei Sonda lambda A0009059603 Mercedes Sprinter/ Mercedes Vito 2.2 dci 2017 euro 5 Stefanesti, jud. Arges Pr DezStefanestiAG 1863
Sonda Lambda senzor Mercedes 0045427318 Sonda Lambda senzor Mercedes 0045427318 300 lei Sonda Lambda senzor Mercedes 0045427318 Oxygen senzor 0258017108/109 Dezmembrez Mercedes Ploiesti, jud. Prahova Pr AutoTeileph 96
Sonda lambda MB Mercedes A-Class W168 1997-2004 Sonda lambda MB Mercedes A-Class W168 1997-2004 80 lei Sonda lambda MB Mercedes A-Class W168 A160 A 160 1.6 benzina 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 Livram si in tara prin curier rapid Iasi Pr DezmembrariIasi 568
Senzor, temperatura gaze evacuare MERCEDES-BENZ SPRINTER 4,6-t platou / sasiu (906) (2006 - 2016) METZGER 0894018

Senzor, temperatura gaze evacuare MERCEDES-BENZ SPRINTER 4,6-t platou / sasiu (906) (2006 - 2016) METZGER 0894018

351 lei Denumire produs: Senzor, temperatura gaze evacuare MERCEDES-BENZ SPRINTER 4,6-t platou / sasiu (906) (2006 - 2016) METZGER Producator: METZGER Cod pro ... Bucuresti Pr Autobro 5
Second hand Cu factură Cu garanție ID #987338611

sonda lambda ORIGINALa CU CODUL "0035426918" PENTRU MERCEDES B W245 2005-2011 2.0CDI FARA ACCESORII. PIESA ESTE IN STARE PERFECTA DE UTILIZARE.  

 

Actualizat acum 36 zile
16 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
  • Întrebări despre produs (0)

Livrare din Oradea, jud. Bihor prin:

  • Curier, cost livrare: 20 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Transportul minim pentru orice colet ce nu depaseste 1 kg este de 19 Ron. Fiecare kg suplimentar va fi taxat cu aprox 2 Ron, depinde de curier. Fiecare km suplimentar fata de sediul curierului va fi taxat cu 1-2 ron, dupa caz.

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
ATENTIE!
Garantia de Conformitate nu trebuie confundata cu garantia Tehnica/Comerciala/Conventionala. Vezi Legea L449/2003

GARANTIA DE CONFORMITATE ESTE DE 12 LUNI
Garantia de Conformitate reglementeaza obligația vanzatorului de a livra produse conform cu specificaţiile pe care el s-a angajat că le vinde, respectiv în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare, indiferent de forma în care se încheie, verbal,in scris, sau electronic.
Această Garanţie este independentă de Garanţia Tehnică/Comerciala/Conventionala si poate fi mai mică, mai mare sau egală cu aceasta.
Respectiv, conform Art. 9 si 5 din Legea nr. 449/2003 :
Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Art. 5
- Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
- Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:

* corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
* corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
* corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
* fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

GARANTIA TEHNICA ESTE DE 30 ZILE
Garantia este oferita in baza principiului "Garantie la montare", iar termenul acesteia se scurge de la data, la care a-ti intrat in posesia piesei.
In cazul in care din diverse motive intemeiate, piesa nu poate fi montata respectiv verificata, in termenul acordat, aveti posibilitatea de a solicita o majorare a termenului de garantie.
Solicitarea poate fi acordata, doar daca a fost demarata in termenul initial de 30 zile.

Nu se acorda Garantie Tehnica sau aceasta se anuleaza in urmatoarele cazuri:

* Piesele nu au fost montate intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de masina respectiva;
* Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri sau de actiune a unor factori externi;
* Piesele se defecteaza in urma unui montaj necorespunzator sau fara scule standardizate;
* Defectiunea este cauzata de lipsa verificarilor sau a lucrarilor de intretinere periodice;
* Piesa a fost montata intr-un anasamblu functional cu alte piese defecte sau cu o functionare defectoasa, modificate, reglate necorespunzator sau cu caracteristici iesite din parametri nominali, etc.;
* Piesa prezinta deficiente din cauza unui accident de circulatie sau de alta natura ( socuri termice, electrice, mecanice);
* Piesa a fost dezasamblata fara acordul nostru, sau are componente lipsa!
* Piesa s-a deteriorat ca urmare a suprasolicitarii, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului.


Piesele care fac obiectul unei Reclamatii in Garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:

* Factura de achizitie (copie sau original);
* Dovada montarii intr –un service autorizat (conform celor de mai sus), respectiv: factura pentru prestarea serviciilor si deviz de lucru care sa contina denumirea lucrarii respective; (copie)
* Procesul Verbal de Constatare, emis de atelierul autorizat care a efectuat lucrarea de montaj cu descrierea defectului sau a deficientei; (copie)
* Copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a masinii pe care a fost montata piesa.


Pentru a respecta termenul-limită a garantiei tehnice este suficient să trimiteți o comunicare pe adresa noastra de email raiderservice@yahoo.com înainte de expirarea termenului de garantie.
Aditional operatorii nostri va pot oferii suport telefonic la numerele 0757584552 / 0740303222.
Piesele ce fac obiectul garantiei tehnice trebuiesc expediate sau înmânate direct nouă, impreuna cu documentele enumerate mai sus, fără întârzieri nejustificate.
In cazul expedierii aceasta va fi efectuata cu "VERIFICARE COLET" si FARA RAMBURS NUMERAR.
Piesa si documentele anexate vor fi analizate de specialistii nostri.
Returul banilor se va face doar in cont bancar.

RETURUL PIESELOR / DREPTUL DE RETRAGERE - ESTE DE 14 ZILE
In cazul contractelor incheiate la distanta aveti dreptul de a va retrage din contract fara a preciza motivele.
Dreptul dvs. este reglementat de Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere in termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți o comunicare neechivoca pe adresa noastra de email -raiderservice@yahoo.com - privind exercitarea dreptului de retragere, înainte de expirarea perioadei de retragere.
Aditional operatorii nostri va pot oferii suport telefonic la numerele 0757584552 / 0740303222.
Piesele ce fac obiectul returului trebuiesc expediate, fără întârzieri nejustificate, impreună cu documentul care atesta provedienta produsului - Factura Fiscala in copie sau original .
Returul unei piese se va expedia intotdeauna obligatoriu CU VERIFICARE COLET si FARA RAMBURS NUMERAR.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
In acest sens specialistii nostri vor verifica starea produsului returnat si vor sesiza eventualele diminuari valorice ale acestuia.
In cazul depistarii unei eventuale diminuari a valorii produsului returnat ve-ti fi contactat pentru mediere de unul dintre specialisti nostri
Restituirea contravalorii produsului se va realiza prin virament bancar, in termen de 14 zile.
Pentru mai multe detalii privind dreptul dvs de retragere, accesati pagina "RETUR".


Indiferent de problemele Intampinate nu ezitati sa ne contactati!
Fie la casuta noastra de email - raiderservice@yahoo.com - fie la numerele de telefon 0757584552 / 0740303222.
Multumim!

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de SC RAIDER SERVICE SRL ne puteți contacta telefonic la numărul/numerele 0740303222 / 0757584552.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere in termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți o comunicare neechivoca pe adresa noastra de email -raiderservice@yahoo.com - privind exercitarea dreptului de retragere, înainte de expirarea perioadei de retragere.
Aditional operatorii nostri va pot oferii suport telefonic la numerele 0757584552 / 0740303222.
Piesele ce fac obiectul returului trebuiesc expediate, fără întârzieri nejustificate, impreună cu documentul care atesta provedienta produsului - Factura Fiscala in copie sau original .
Returul unei piese se va expedia intotdeauna obligatoriu CU VERIFICARE COLET si FARA RAMBURS NUMERAR.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
In acest sens specialistii nostri vor verifica starea produsului returnat si vor sesiza eventualele diminuari valorice ale acestuia.
In cazul depistarii unei eventuale diminuari a valorii produsului returnat ve-ti fi contactat pentru mediere de unul dintre specialisti nostri
Restituirea contravalorii produsului se va realiza prin virament bancar, in termen de 14 zile.

Nu au fost puse întrebări pe acest produs.