Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
143 lei
DezmaOradea
1503
100 lei
Scopauto
1616
Releu bujii, cod GM55353011, Saab 9-3 II (YS3F), 1.9 TID, Z19DT (idi:643775)
143 lei
DezmaAuto
15156
Releu bujii Saab 9-3 (YS3F) 2002 Opel ASTRA H 1.9 CDTI, 74kw, 100cp SH 55353011
80 lei
BmCartech
1305
Releu bujii Saab 9-3 [1998 - 2002] Hatchback 3-usi 2.2 TD MT (116 hp) (YS3D) TiD
44 lei
DezmembrariBragadiru
2784
44 lei
DezRomBragadiru
1304
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (102704 FEBI BILSTEIN) OPEL,SAAB,VAUXHALL
166 lei
PieseAutoSuceava
5281
50 lei
AutoDezTLK
965
185 lei
CadyAutoConstanta
4756
Releu bujii SUZUKI SWIFT 3/2008,COD:55353011,motor 1.3 diesel/55cp/75kw
80 lei
DezmembrariGoranu
1575
Releu bujii, cod GM55353011, Saab 9-3 II (YS3F), 1.9 TID, Z19DT (idi:643775)
143 lei
DezmaOradea
1503
100 lei
EcoPieseAuto
1832
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu bujii, cod GM55353011, Saab 9-3 II (YS3F), 1.9 TID, Z19DTH (idi:643775)
143 lei
DezmaAuto
15156
294 lei
PieseAutoSuceava
5281
34 lei
PieseAutoSuceava
5281
RELEU BUJII SAAB 9-3 Estate (E50) HUCO HUCO132048 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
223 lei
TopTechAuto
851
263 lei
TopTechAuto
851
270 lei
Xdrive016
8354
Releu Bujii Saab 9-3 2007/12-2015/02 1.9 TTiD 118KW 160CP Cod 09132691 / 09 132 691
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Piese auto din categoria
Releu bujii
Saab 9-3
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: