Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
1335
Audi
3111
BMW
3846
Chevrolet
184
Chrysler
570
Citroen
6380
Dacia
676
Daewoo
86
Dodge
75
Fiat
5414
Ford
3178
Honda
118
Hyundai
360
Isuzu
64
Iveco
622
Jaguar
150
Jeep
164
Kia
165
Lancia
1729
Land Rover
797
Lexus
82
Mazda
220
Mercedes
5826
Mini
52
Mitsubishi
505
Nissan
909
Opel
5363
Peugeot
6495
Porsche
245
Renault
2737
Saab
237
Seat
3022
Skoda
2509
Smart
29
SsangYong
39
Subaru
1
Suzuki
405
Toyota
115
Volkswagen
6250
Volvo
518
vezi toate [+]
Județ
Alba
88
Arad
636
Arges
377
Bacau
14
Bihor
6810
Bistrita-Nasaud
6
Botosani
52
Braila
4
Brasov
26
Bucuresti
5323
Buzau
232
Calarasi
85
Caras-Severin
21
Cluj
1085
Constanta
43
Dambovita
334
Dolj
270
Galati
192
Giurgiu
1597
Gorj
18
Harghita
3
Hunedoara
55
Ialomita
114
Iasi
230
Ilfov
864
Maramures
536
Mures
516
Neamt
2658
Olt
1098
Prahova
539
Salaj
33
Satu-Mare
35
Sibiu
60
Suceava
6987
Teleorman
293
Timis
6309
Valcea
24
Vaslui
106
Vrancea
66
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Modele populare
Releu bujii Alfa Romeo 156 932 [1997 - 2007] Sedan 2.4 JTD MT (136 hp)
53 lei
DezmembrariBragadiru
2751
Releu bujii incandescente Seat Leon 2 1P [2005 - 2009] Hatchback 5-usi 1.9 TDi MT (105 hp) (1P1)
99 lei
DezRomBragadiru
1265
200 lei
BMWautodez
1045
Releu bujii MERCEDES-BENZ A-CLASS II (W169) [ 2004 - 2012 ] A 150 (M 266.920) 70KW|95HP OEM A6401532779q
200 lei
Dezautoaim
8294
425 lei
CadyAutoConstanta
4717
Piese auto din categoria
Releu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.