Radiator apa Lexus IS 220 2006 177 cp 2.2

Piatra-Neamt, jud. Neamt
Preţ: 400 lei
Adaugă la favorite Adăugat la favorite
Parc dezmembrari auto

EVACOM

CIF: 39347545
Go Evacomauto 423 100% Membru de6 ani
Second hand Vândut de firmă Cu garanție ID #1617097512

Radiator apa Lexus IS 220 2006 177 cp 2.2

Radiator apa provine din dezmembrari.

Detalii despre masina:

  • Auto: Lexus IS 220
  • An: 2006
  • Varianta: 177 cp
  • Motorizare: 2.2
  • Cod motor: 2AD
  • Combustibil: motorină
  • Volan: pe dreapta
  • Kilometraj: 125.000
  • Culoare: albastra
  • Aer conditionat
  • Geamuri electrice
  • Neavariata

Avem si alte piese pentru aceasta masina. Dati click pe "Vezi toate anunturile" sau sunati-ne pentru mai multe detalii.

Piesele sunt verificate inainte de a fi puse in vanzare.

Livram rapid prin curier in toata tara cu plata ramburs.

Calificativele primite ne recomanda.
Click pe utilizator pentru mai multe detalii.

Actualizat acum 3 zile
9 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Piatra-Neamt, jud. Neamt prin:
  • Curier, cost estimativ livrare: 29 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Tariful de 29 lei este pentru primul kg si pentru aria de acuperire a curerului.
Pentru fiecare km/kg suplimetar se percep taxe aditionale.
Plată ramburs în cont colector (Nu plătiţi expedierea rambursului)

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Garanția acordată de SC EVACOM SYSTEM SRL pentru piesele reutilizabile este de 29 de zile de la data vânzării produsului către consumator.
Produsele care în perioada de garanție prezintă defecte de funcționare sau de fabricație vor fi înlocuite cu altele cu condiția returnării lor în termen de 29 zile calendaristice, în condițiile în care aceasta au fost montate în service autorizat RAR.
În cazul în care piesa s-a trimis greșit, din vina vânzătorului aceasta va fi schimbată fără costuri de transport.
În cazul în care piesa este defectă și există alta similară pe stoc, piesa va fi înlocuită.
În cazul în care NU avem o altă piesa similară, se va returna contravaloarea piesei.
Vânzătorul este exonerat de raspunderea privind garanția în urmatoarele situații:
• piesa nu a fost montată în service autorizat RAR pe tip, marcă, model, sau montarea a fost efectuată fără scule ori dispozitive adecvate, fără respectarea tehnologiei de lucru stabilită de constructorul vehiculului;
• piesa s-a defectat în urma unui montaj incorect sau datorită folosirii în ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate;
• piesa a fost utilizată pentru o altă aplicație decât cea indicată de producător;
• piesa nu a fost identificată corect datorită furnizării de către cumpărător a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de înlocuit, ulterior mecanicul constată că aveți nevoie de cu totul alta piesă;
• nu se accepta retur la piesele care au fost comandate greșit și ulterior mecanicul constată ca aveți nevoie de cu totul altă piesă;
• piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitării și întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul care a facut montajul nu a efectuat verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator;
• piesa prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări sau a suferit acțiunea unor factori externi procesului de normal de funcționare;
• clientul a comandat în mod greșit produsul sau a furnizat date de indetificare eronate;
• clientul nu solicită garanția în termenul menționat în prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele prevăzute mai jos, ori acestea sunt completate greșit, incomplet sau necorespunzator;
• piesa a fost utilizată în alte scopuri sau pe alte vehicule decât cele pentru care a fost achiziționată;
• piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistențe etc.), piese care funcționează în ulei (ax came, pinioane, cutie viteze, etc.), pompele de servodirecție și casetele de direcție nu au fost montate la un reprezentant al fabricantului auto.
• la terminarea reparațiilor unitatea de service auto nu a efectuat operațiile de verificare, etalonare, reglare impuse de constructorul vehiculului;
• produsul a fost montat incorect sau împreună cu piese conexe uzate
• uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitării, întreținerii sau reglajelor/verificărilor periodice;
• vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (socuri termice, electrice, mecanice);
• vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depășirea greutății maxime admise, competiții sportive, raliuri, ori au fost modificate instalațiile si sistemele acestuia;
• instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica;
• deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldură;
• demontarea în părți componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producător, acolo unde este cazul;
• vehiculul prezintă defecțiuni la sistemele de direcție, frânare, suspensie, răcire, climatizare, electrice, etc.;
• exploatarea necorespunzătoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depășirea regimului termic, a turației maxime admise;
• defectarea produselor datorită prezenței corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcționare a acestora (Ex: sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.) ;
• nerespectarea intervalului și a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;
• vehiculul pentru care este destinat produsul este neînmatriculat ori inspecția tehnică periodică a expirat înaintea apariției cazului de garanție;
• piesa prezintă o uzura normala firească.
La vânzare piesele sunt sigilate nu se accepta retur piesele cu sigiliile șterse sau distruse!!!!
Nu este permisă dezasamblarea piesei, piesa returnată să nu aibă lipsuri!!
Reclamațiile referitoare la neconcordanța dintre marfă și factură se accepta numai dacă acestea au fost sesizate în termen de maxim două zile de la livrare.
Piesele care fac obiectul unei reclamații din garanție vor fi însoțite de următoarele documente:
• factura de achiziție;
• certificatul de garanție;
• dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marcă și model;
• nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea;
• copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului cu numar de km;
• copia care atesta valabilitatea inspecției tehnice a autovehiculului.

GARANȚIA NU ACOPERA COSTURILE DE MANOPERA SAU MATERIALELE NECESARE PENTRU DEMONTAREA SI REMONTAREA PIESELOR SAU ORICE ALTE COSTURI AUXILIARE.
ORICE ALTE OBLIGATII CA PIERDERI INDIRECTE SUNT EXCLUSE ÎN MOD EXPRES.

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de SC EVACOM SYSTEM SRL.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
În cazul în care piesa s-a trimis greșit, din vina vânzătorului aceasta va fi schimbată fără costuri de transport.
În cazul în care piesa este defectă și există alta similară pe stoc, piesa va fi înlocuită.
În cazul în care NU avem o altă piesa similară, se va returna contravaloarea piesei.
La vânzare piesele sunt sigilate nu se accepta retur piesele cu sigiliile șterse sau distruse!!!!
Nu este permisă dezasamblarea piesei, piesa returnată să nu aibă lipsuri!!