Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
43 lei
Autoeshop
8120
43 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SUZUKI JIMNY (FJ) - OEM - MEYLE ORIGINAL GERMANY: 34-160100004|34-16 010 0004 - W02344308 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
70 lei
Autoeshop
8120
70 lei
Autoeshop
8120
70 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) OPEL AGILA (B) - OEM - MEYLE ORIGINAL GERMANY: 34-160100004|34-16 010 0004 - W02344308 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
70 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) - OEM - MEYLE ORIGINAL GERMANY: 34-160100004|34-16 010 0004 - W02344308 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
70 lei
Autoeshop
8120
53 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) OPEL AGILA (B) - OEM - NK: 5045201 - W02240130 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8120
53 lei
Autoeshop
8120
53 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) - OEM - NK: 5045201 - W02240130 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8120
34 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) OPEL AGILA (A) - OEM - MAXGEAR: MGZ-418002|72-3160 - Cod intern: W02754947 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
34 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SUZUKI SPLASH - OEM - MAXGEAR: MGZ-418002|72-3160 - Cod intern: W02754947 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
34 lei
Autoeshop
8120
34 lei
Autoeshop
8120
34 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SUZUKI SX4 S-Cross - OEM - BLUE PRINT: ADK88604 - Cod intern: W02316807 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
92 lei
Autoeshop
8120
92 lei
Autoeshop
8120
59 lei
Autoeshop
8120
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) OPEL AGILA (B) - OEM - FEBI BILSTEIN: FE29826|29826 - Cod intern: W02303248 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
59 lei
Autoeshop
8120
59 lei
Autoeshop
8120
59 lei
Autoeshop
8120
Piese auto din categoria
Pivot
Suzuki
Cluj.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.