Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
466 lei
Autoeshop
8121
466 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) JEEP WRANGLER (YJ, SJ_) - OEM - BLUE PRINT: ADA108602 - Cod intern: W02383231 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
466 lei
Autoeshop
8121
466 lei
Autoeshop
8121
87 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) JEEP GRAND CHEROKEE Mk II (WJ, WG) - OEM - JAPANPARTS: BJ-900 - Cod intern: W02090971 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
87 lei
Autoeshop
8121
Articulatie sarcina/ghidare JEEP Cherokee 01-08 - OEM - BLUE PRINT: ADA108601 - W02330147 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
204 lei
Autoeshop
8121
58 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) JEEP GRAND CHEROKEE III (WH, WK) - OEM - MAXGEAR: MGZ-404019|72-3157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
58 lei
Autoeshop
8121
80 lei
Autoeshop
8121
495 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) JEEP GRAND CHEROKEE Mk II (WJ, WG) - OEM - FEBI BILSTEIN: FE41047|41047 - Cod intern: W02775656 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
495 lei
Autoeshop
8121
495 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) JEEP WRANGLER III (JK) - OEM - FEBI BILSTEIN: FE41047|41047 - Cod intern: W02775656 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
495 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) JEEP GRAND CHEROKEE III (WH, WK) - OEM - BLUE PRINT: ADA108632 - Cod intern: W02137561 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
80 lei
Autoeshop
8121
69 lei
Autoeshop
8121
69 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) JEEP GRAND CHEROKEE Mk II (WJ, WG) - OEM - NK: 5049301 - W02354567 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8121
100 lei
Autoeshop
8121
100 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) JEEP GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) - OEM - JAPANPARTS: BJ-902 - Cod intern: W02168747 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
87 lei
Autoeshop
8121
87 lei
Autoeshop
8121
89 lei
Autoeshop
8121
Piese auto din categoria
Pivot
Jeep Cherokee
Cluj.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.