A1
69
A2
39
A3 8P
3
A4 B7
1
A4 B8
44
A5
50
A6 C7
37
A7
27
Q3
43
Q5
28
RS2
34
RS4
5
RS6
6
S3
266
S3 8P
1
S4
20
S5
39
S5 B7
1
S5 B8
20
S6
11
TT
65
TTS
22
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
79 lei
BmCartech
1265
Pivot SKODA FABIA (6Y2) [ 1999 - 2008 ], VOLKSWAGEN FOX (5Z1, 5Z3) [ 2003 - 2014 ], SEAT IBIZA III (6K1) [ 1999 - 2002 ], AUDI A2 (8Z0) [ 2000 - 2005 ] STARLINE 4016710
79 lei
BmCartech
1265
283 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot AUDI 90 (8C, B4), AUDI 80 Avant (8C, B4), AUDI COUPE (89, 8B) - METZGER 87003912
283 lei
Pieseautodetop
3381
181 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot AUDI A3 (8L1), SKODA OCTAVIA (1U2), VW GOLF Mk IV (1J1) - METZGER 87004111
181 lei
Pieseautodetop
3381
195 lei
Pieseautodetop
3381
195 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot RENAULT 4 combi (112_), RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_), RENAULT LE CAR (122_) - SASIC 4005250
58 lei
Pieseautodetop
3381
60 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot RENAULT 4 combi (112_), RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_), RENAULT LE CAR (122_) - SASIC 4005252
59 lei
Pieseautodetop
3381
Chit reparatie, articulatie sarcina/ghidare RENAULT LE CAR (122_), RENAULT 5 caroserie (238_) - SASIC 4005401
56 lei
Pieseautodetop
3381
259 lei
Pieseautodetop
3381
348 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot AUDI 4000 (89, 89Q, 8A, B3), AUDI 90 limuzina (89, 89Q, 8A, B3), AUDI COUPE (89, 8B) - AUTLOG FT1004
348 lei
Pieseautodetop
3381
273 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot AUDI A3 (8L1), SKODA OCTAVIA (1U2), VW GOLF Mk IV (1J1) - AUTLOG FT1012
273 lei
Pieseautodetop
3381
314 lei
Pieseautodetop
3381
314 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot AUDI A3 (8P1), AUDI A3 Sportback (8PA), VW PASSAT limuzina (3C2) - SASIC 7576005
75 lei
Pieseautodetop
3381
75 lei
Pieseautodetop
3381
71 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot SKODA FABIA (6Y2), SKODA PRAKTIK (5J), SKODA FABIA - SASIC 7576019
100 lei
Pieseautodetop
3381
Pivot SKODA FABIA (6Y2), SKODA PRAKTIK (5J), SKODA FABIA - SASIC 7576020
100 lei
Pieseautodetop
3381
Piese auto din categoria
Pivot
Audi
Neamt.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.