vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
53 lei
Autoeshop
8121
39 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SEAT AROSA (6H) - OEM - NK: 5044731 - W02240120 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8121
39 lei
Autoeshop
8121
39 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) VOLKSWAGEN PHAETON (3D_) - OEM - NK: 5044731 - W02240120 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) VOLKSWAGEN POLO (6N2) - OEM - NK: 5044731 - W02240120 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8121
39 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) VOLKSWAGEN POLO (9N_) - OEM - NK: 5044731 - W02240120 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) AUDI A3 Sportback (8PA) - OEM - NK: 5044743 - W02354561 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) - OEM - NK: 5044743 - W02354561 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SEAT ALTEA (5P1) - OEM - NK: 5044743 - W02354561 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SEAT LEON (1P1) - OEM - NK: 5044743 - W02354561 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SKODA OCTAVIA (1U2) - OEM - NK: 5044743 - W02354561 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) - OEM - NK: 5044743 - W02354561 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
53 lei
Autoeshop
8121
Piese auto din categoria
Pivot
Audi
Baciu Cluj.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.