1. Scrii ce piesă cauți.
2. Primești oferte de la vânzători.
3. Tu alegi prețul și oferta câștigătoare.
1. Postezi rapid anunțul cu ce piesă vinzi.
2. Cumparătorii te sună sau fac direct comandă.
3. Livrezi comanda și încasezi banii.
  1. Piese Auto
  2. Pivot

Articulatie ghidare ISUZU CAMPO - OEM-LEMFORDER: 15230 02|1523002 - Cod intern: W02660444

Baciu, jud. Cluj


Acest anunţ nu mai este valabil.

Cauți o piesă similară?

Cere oferte de piesă

Îți recomandăm produse asemănătoare

Pivot Articulatie sarcina ghidare ISUZU CAMPO KB Producator YAMATO J29000YMT
113 lei
Pivot Articulatie sarcina ghidare ISUZU CAMPO (KB) Producator YAMATO J29000YMT-3 Partea de montare : punte fata Partea de montare : deasupra Partea de ...
Pl Auto_farm 5078
Oradea, jud. Bihor
Articulatie sarcina/ghidare OPEL CAMPO ( TF ) 08/1987 - 2019 - producator TRW JBJ320 - 301881 - Piesa Noua
106 lei
Articulatie sarcina/ghidare OPEL CAMPO ( TF ) 08/1987 - 2019 - producator TRW JBJ320 - 301881 - Piesa Noua Denumire produs: Articulatie sarcina/ghidar ...
Pl PiesaMAG 4543
Bucuresti
Articulatie sarcina/ghidare ISUZU TROOPER (1998 - 2016) LEMFÖRDER 34402 01 piesa NOUA

Articulatie sarcina/ghidare ISUZU TROOPER (1998 - 2016) LEMFÖRDER 34402 01 piesa NOUA

192 lei
Denumire produs: Articulatie sarcina/ghidare ISUZU TROOPER (1998 - 2016) LEMFÖRDER Producator: LEMFÖRDER Cod produs: 34402 01 Specificatii: Partea d ...
Pl AutopiesaRO 3015
Bucuresti
Articulatie sarcina/ghidare OPEL CAMPO ( TF ) 08/1987 - 2019 - piesa NOUA - producator TRW JBJ320 - 301881
106 lei
Articulatie sarcina/ghidare OPEL CAMPO ( TF ) 08/1987 - 2019 - producator TRW JBJ320 - 301881 - Piesa Noua Denumire produs: Articulatie sarcina/ghidar ...
Pl PiesaMAGro 1313
Bucuresti
Articulatie sarcina/ghidare punte fata dreapta LEMFORDER 33906 01
98 lei
Articulatie sarcina/ghidare LEMFÃRDER 33906 01 verificati stocul telefonic!De la numarul de sasiu: 9N-9-050 001,6L-6-523 399,5J-8B600 705,5J-85069 02 ...
Pr Automobilus 1779
Bucuresti
Articulatie Sarcina/ghidare Stanga - Lemforder - 29998 02

Articulatie Sarcina/ghidare Stanga - Lemforder - 29998 02

104 lei
Lemforder - Articulatie Sarcina/ghidare Stanga - 29998 02 Producator: Lemforder Cod produs: 29998 02 sau 2999802 Descriere Partea de montare punte fat ...
Pr All4auto 2239
Medias, jud. Sibiu
Produs nou Cu factură Cu garanție ID #71821655
Articulatie ghidare ISUZU CAMPO - OEM-LEMFORDER: 15230 02|1523002 - Producator: LEMFORDER
Actualizat acum 95 zile
0 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
  • Întrebări despre produs (0)

Livrare din Baciu, jud. Cluj prin:

  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost livrare: 25 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 2 zile.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Livrarea tuturor produselor comandate se face prin serviciul de curierat oferit de catre GLS General Logistics System, Fan Courier, Nemo Express si Transilvania Post (arie de acoperire zona Transilvania).
In functie de aria de acoperire al curierilor, Vanzatorul va alege varianta cea mai optima, ca produsele comandate de catre Cumparator sa ajunga la destinatia aleasa de catre acesta in cel mai scurt timp posibil.
Vanzatorul are obligatia de a expedia produsele comandate de catre Cumparator pe teritoriul Romaniei.
Datorita faptului ca majoritatea produselor comandate se afla in stocul depozitelor externe, timpul de livrare ale acestora se incadreaza in intervalul 48-96 ore – livrare la adresa specificata de catre Cumparator.
Astfel, timpii pentru livrarea comenzilor poate fi urmatorul:
- 24 ore – (maxim) 48 ore – pentru marfurile aflate pe stocul local al Vanzatorului. Produsele aflate pe stocul faptic local au un marcaj explicit “24H” ceea ce reprezinta un interval de livrare de 24 ore, in intervalul luni-vineri.
- 48 ore – (maxim) 72 ore – pentru marfurile aflate pe stocul local extern sau pentru marfurile care sunt comandate sambata si se afla pe stocul local al Vanzatorului.
- Maxim 96 ore – pentru marfurile comandate in zilele de sambata. Marfa comandata sambata ajunge la sediul Vanzatorului in cursul zilei de marti, cand totodata va fi verificata, impachetata si expediata la adresa specificata de catre Cumparator.
- Comenzi speciale (produse care se afla in alte locatii, decat depozitele centrale ale furnizorilor) – acestea pot fi livrate catre Cumparator intr-un interval de 5-7 zile lucratoare.
- In cazul in care livrarea produselor prin serviciile de curierat mai sus mentionate se decaleaza din cauza fortei majore (art. 1351 alin. 2 Noul Cod Civil: „Forta majora este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil”. Evenimentele de forta majora sunt, de cele mai multe ori, fenomene naturale extraordinare, straine de activitatea si vointa omului, cum sunt: cutremurele grave, inundatiile catastrofale, alunecarile de teren, trasnetele, tornadele, conditii atmosferice extreme etc.), Vanzatorul va anunta Cumparatorul telefonic asupra acestui lucru, respectiv va comunca noul termen de livrare cu aproximatie.
- In cazul in care exista comanda mixta din partea Cumparatorului (produse aflate pe stocul local + produse aflate pe stocul extern), Cumparatorul poate opta pentru livrarea cantitatii intregii comenzi
- Pentru zilele care, in conformitate cu legislatia in vigoare au fost declarate nelucratoare (Sarbatori Legale), nu se efectueaza livrari.
- Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cazul in care termenul de livrare nu poate fi respectat. Daca Cumparatorul nu accepta noul termen de livrare, Vanzatorul este indreptatit sa anuleze comanda.

Progamul de livrare al curierilor:
- Nemo Express: in Cluj-Napoca, in intervalul luni-vineri, intre orele 10:00 - 19:00, sambata intre orele 10:00-13:00
- Fan Courier: in Cluj-Napoca, in intervalul luni-vineri, intre orele 10:00 - 17:00, sambata nu se efectueaza livrare
- Transilvania Post: in intervalul luni-vineri, intre orele 08:00 - 17:00, sambata intre orele 08:00 - 13:00
- In tara, in intervalul luni-vineri, intre orele 10:00-17:00 – sambata intre orele 10:00-13:00 (doar in localitatile unde exista sediu Fan Courier/Nemo Express.
- livrarea prin serviciile de curierat se efectueaza doar in localitatile aflate in aria de acoperire Fan Courier si Nemo Express. Puteti verifica lista cu aria de acoperire a curierilor aici: http://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2016/08/locatiiFAN.pdf si http://www.nemoexpress.ro/wp-content/uploads/2014/05/0kmsuplimentari.pdf

Cumparatorul beneficiaza de transportul gratuit pentru comenzile efectuate, in urmatoarele conditii:
- Cluj-Napoca: in cazul unei comenzi a carei valoare depaseste 300 RON (TVA inclus), transportul produselor comandate este gratuit in Cluj-Napoca, in limita a 15 kg greutate colet, indiferent de numarul de colete trimise catre o singura destinatie
- In tara: in cazul unei comenzi a carei valoare depaseste 500 RON (TVA inclus), transportul produselor comandate este gratuit, in limita a 20 kg greutate colet, indiferent de numarul de colete trimise catre o singura destinatie
- Pentru coletele a caror greutate depaseste 20 kg, fiecare kg suplimentar va fi taxat cu 1.20 RON (TVA inclus)
- In cazul in care Cumparatorul doreste sa comande acumulatori, jenti, lichide auto (cantitate mare), anvelope, parbrize sau echipamente hobby/service, acestea fac exceptie de la conditiile de transport gratuit si calculul contravalorii transportului se va efectua in functie de volumul si greutatea acestora. De asemenea, Vanzatorul are posibilitatea de a trimite catre Cumparator marfa paletata, in functie de greutatea si volumul reperelor comandate.
In cazul in care Cumparatorul nu se incadreaza in categoria transport gratuit, contravaloarea transportului va fi inclusa in valoarea totala a rambursului si nu trebuie achitata separat catre curier. Taxa pentru transportul reperelor comandate se calculeaza automat (in functie de greutate/volum/valoare). In momentul expedierii coletului, Cumparatorul este informat prin email, care contine urmatoarele informatii: factura electronica cu valoarea totala a rambursului, denumirea curierului si numarul scrisorii de transport care insoteste orice expediere si are un cod unic de identificare care permite urmarirea expedierii (AWB – Airway Bill).
Cumparatorul poate sa ridice si personal reperele comandate de la punctul de lucru al Vanzatorului, situat in RO407055 Baciu, str. Transilvaniei nr. 181, judet Cluj, luni-vineri in intervalul orar 10:00-17:00; sambata in intervalul orar 10:00-12.00. In cazul ridicarii personale nu se percep niciun fel de taxe pentru transport si kg suplimentare.
In cazul in care coletul livrat catre Cumparator, in momentul receptionarii prezinta deteriorari vizibile sau este desigilat, recomandarea Vanzatorului este de a se refuza primirea coletului, mentionand pe borderoul de livrare motivul refuzului receptionarii. De asemenea, rugamintea noastra insistenta este ca, la receptionarea coletului sa verificati atent continul acestuia, asigurandu-va asupra integritatii reperelor din colet. In cazul in care, pe durata transportului coletul sau reperul a fost avariat, va rugam sa sesizati acest lucru catre curier chiar in momentul receptionarii coletului, de asemenea se va incheia un proces-verbal constatare. Cumparatorul va anunta de indata Vanzatorul asupra unui astfel de incident telefonic sau la adresa de mail. Tragerea ulterioara la raspundere a firmei de curierat, in lipsa procesului-verbal de constatare, este practic imposibila!

Se acordă 24 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC.
Produsele comercializate de catre SC Abacus Trade System SRL sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori. Garantia legala este de 24 de luni pentru piesele de folosinta indelungata. Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii homocinetice, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, elemente de iluminare si semnalizare, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare. Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele ce vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in termenul de garantie, cu altele noi, conform legislatiei in vigoare. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe factura de achizitie a marfurilor. Termenul de garantie pentru produsele Castrol, in cazul pastrarii lor in ambalajul original si la temperaturi cuprinse intre -5 si +40 grade Celsius, este de 36 luni. Termenul de garantie pentru acumulatorii marca Starline, in cazul respectarii verificarilor periodice inscrise in certificatul de garantie ale acestora, este de 36 luni (exceptiile fiind trecute explicit in continutul certificatului de garantie pentru acumulatorii marca Starline – autovehicule in regim de taximetrie, scoala de sofer, interventie). Termenul de garantie pentru scule si echipamente service este de 12 luni. Termenul de garantie pentru injectoarele reconditionate este de 6 luni.
Cumparatorul poate vizualiza termenul de garantie, pentru fiecare produs in parte, in momentul in care acceseaza informatiile despre produs.
Pentru a se beneficia de termenul de garantie acordat de catre Vanzator, montajul pieselor achizitionate de la Vanzator sa fie efectuat intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman.
Cumparatorul are obligatia de a informa Vanzatorul asupra oricarui defect aparut in perioada de garantie. In cazul in care piesa ce reprezinta obiectul garantiei nu poate fi reparata sau schimbata, Vanzatorul se obliga sa restituie contravaloarea acesteia catre Cumparator.
Termenul pentru solutionarea problemelor de garantie este de 15 zile calendaristice. Termenul pentru solutionare curge de la data la care s-a luat la cunostinta reclamatia Cumparatorului de catre unitatea specializata service si coincide cu data receptionarii efective a produsului, de catre unitatea specializata service. Produsul reclamat in perioada de garantie va fi insotit de cererea de solicitare a garantiei.
Nu beneficiaza de garantie acele piese auto care au caracter consumabil si anume: antigel, uleiuri, aditivi, lichid de frana; filtrele de aer, ulei, combustibil si polen (habitaclu); stergatoare pentru parbrize, lunete si faruri, elemente aprindere, placute si saboti de frana, becuri.
Cumparatorul care reclama o situatie de inlocuire in termenul de garantie, va prezenta, impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente justificative:
- Factura de achizitie emisa de catre Vanzator si bonul fiscal sau factura cu care cumparatorul a vandut piesa/piesele in cauza catre utilizatorul final;
- Certificatul de garantie care a fost eliberat in momentul vanzarii piesei/pieselor;
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman;
- Copie autorizatie Registrul Auto Roman al atelierului de reparatii un s-a efectuat montajul piesei cu problema de garantie;
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia (raport test amortizor; raport tester diagnoza – unde este cazul; masuratori disc frana ovalizat)
- Devizul de montaj si factura de achizitie pentru supapa de expansiune si filtrul uscator, in cazul in care obiectul problemei de garantie este compresorul de aer conditionat;
- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza.
Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman sau de catre producatorul autovehiculului;
- Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- Piesele au fost utilizate in alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- Piesa nu a fost identificata corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
- Piesa s-a uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului, atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau tehnologiei impuse de catre producator;
- Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare;
- Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari mecanice sau chimice;
- Piesele nu prezinta o uzura normala.
In cazul in care Vanzatorul si Cumparatorul nu vor ajunge la un consens pe cale amiabila in ceea ce priveste rezolvarea problemei de garantie, reperul ce reprezinta obiectul garantiei va fi trimis catre un specialist pentru analiza. Rezultatul analizei va fi acceptat atat de catre Vanzator cat si de catre Cumparator, cheltuielile ocazionate pentru analiza fiind in sarcina partii in culpa.
In cazul solutionarii unor probleme de garantie, plata transportului reperului ce reprezinta obiectul garantiei este suportata de catre Cumparator. Vanzatorul va trimite, pe cheltuiala proprie, piesa remediata sau schimbata, catre Cumparator.

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de SC ABACUS TRADE SYSTEM SRL ne puteți contacta telefonic la numărul/numerele 0756130578 / 0756130579.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Cumparatorul are dreptul de a returna piesele comandate, fara a face obiectul unei garantii, in termen de 14 zile de la receptionarea acestora. In conformitate cu OUG 34/2014 art. 9/1, consumatorul (Cumparatorul) beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.
Vanzatorul se obliga sa afiseze explicit in continutul site-ului toate produsele care nu sunt returnabile. Cumparatorul poate vizualiza aceasta informatie in momentul in care acceseaza pagina de informatiile despre produs. In conformitate cu legislatia in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin serviciile de curierat.
Conditii pentru acceptarea returului:
- Produsele sa fie achizitionate de la Vanzator
- Ambalajul produselor sa fie cel original, sa nu fie deteriorat, eticheta/etichetele de pe ambalaj sa nu fie deteriorate
- Produsul sa nu prezinte urme de montaj (sa poata fi reintrodus in circuitul comercial)
- Ambalajul produsului sa contina toate reperele asa cum au fost livrate si receptionate (repere accesorii, instructiuni de folosire si/sau de montaj, etc.)
- Nu se accepta ca retur produsele de origine, cu eticheta ORIGINAL si produsele speciale pentru autoturisme non europene, respective anumite piese pentru siguranta pasagerilor (centura, airbag etc.)
- Produsele pentru identificarea carora nu au fost furnizate informatii complete din parte Cumparatorului (serie sasiu comunicata eronat sau date de identificare incomplete ale autovehiculului) nu vor fi acceptate ca retur
- Nu se accepta ca retur produse din categoria lichide auto, cum ar fi: uleiuri, antigel, lichid de frana, lichide pentru spalat parbrizul etc.
Cumparatorul va putea proceda la returnarea produsului dorit doar dupa ce a solicitat acest lucru catre Vanzator, solicitare expediata pe adresa de email sau solicitare verbala la numarul de telefon 0756 130 579. De asemenea, Cumparatorul va completa si un Formular de retur cu toate datele necesare pentru procesarea returului. Formularul de retur este un document model si poate fi descarcat din sectiunea “Descarcari”. Dupa trimiterea formularului de retur catre Vanzator si acceptul acestuia pentru expedierea returului, Cumparatorul va trimite returul, ambalat corespunzator si fara a opta pentru serviciul ramburs, la adresa RO407055 Baciu, str. Transilvaniei nr. 181, judet Cluj – SC Abacus Trade System SRL.
Atentie! In cazul in care, in urma ambalarii necorespunzatoare a returului produsele sunt deteriorate in timpul transportului, contravaloarea acestora vor fi suportate de catre Cumparator!
Costurile aferente pentru returnarea pieselor comandate vor fi suportate de catre Cumparator. De asemenea, Cumparatorul va suporta cheltuielile de transport in cazul in care produsul care face obiectul returului este refuzat de catre furnizorul Vanzatorului pentru nerespectarea conditiilor de retur enumerate mai sus. Vanzatorul va suporta cheltuielile ocazionate cu privire la retur in cazul in care, catre Cumparator au fost livrare alte repere decat cele comandate, respectiv in cazul in care produsul comandat se dovedeste a fi nefunctional in primele 48 de ore de la receptionarea faptica de catre Cumparator.
Dupa acceptarea faptica a returului, Vanzatorul va rambursa intreaga contravaloare a returului in contul bancar specificat de catre Cumparator, in termen de 14 zile calendaristice. Rambursarea contravalorii returului implica specificarea contului IBAN apartinand persoanei pe numele caruia a fost emisa factura.
In cazul in care Cumparatorul returneaza personal marfa comandata si Vanzatorul accepta returul, Cumparatorul poate sa ridice imediat contravaloarea returului de la punctul de lucru al Vanzatorului, situat la adresa RO407055 Baciu, str. Transilvaniei nr. 181, judet Cluj.

Nu au fost puse întrebări pe acest produs.