SIPOTEHNOKAR
SC SIPO TEHNOKAR SRL
Oferim spre vanzare la preturi mici toata gama de piese si accesorii din dezmembrari pentru toate marcile auto.
Piesele sunt aduse din parcuri auto din Germania si Italia.Livrarea pieselor se face prin curierat rapid in toata tara cu plata la livrare sau se pot ridica personal de la sediul nostru pana la ora 18.
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
A NU SE CONFUNDA GARANTIA DE CONFORMITATE CU GARANTIA TEHNICA
Certificam prin prezenta ca produsele sunt piese SH originale sau interschimbabile cu piese originale conform cataloagelor si listelor editate de producator. Garantia pieselor este de minim 30 zile aplicata in conformitate cu Legea nr. 449/2003, republicata in O.U.G. 124/2008.
1. VANZATORUL ESTE EXONERAT DE RASPUNDEREA PRIVIND GARANTIA SAU ACEASTA POATE FI ANULATA IN URMATOARELE CAZURI:
a) piesele, respectiv motorul, cutia de viteze, calculatorul, turbosuflanta si injectia, nu au fost montate in service-ul reprezentantei producatorului autovehiculului ;
b) piesele, altele decat cele de la punctul a), nu au fost montate intr-un service de specialitate autorizat de RAR ;
c) piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate ;
d) piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru un alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului ;
e) piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu a fost comparata cu piesa de inlocuit ;
f) piesa s-a uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului. Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator ;
g) autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare : pornire prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, modificarea instalatiei electrice, alte modificari de orice natura ;
h) autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi atmosferici sau de alta natura ( socuri termice, electrice , mecanice ) ;
i) piesele prezinta urme de zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiuni ale factorilor externi procesului normal de functionare, astfel ca nu suportam costurile de montaj, reparatie, etc. la returnarea acesteia ;
j) piesele prezinta uzura fireasca.
2. PIESELE IN GARANTIE CE FAC OBIECTUL UNEI RECLAMATII VOR FI EXPEDIATE DE CATRE CUMPARATOR INSOTITE DE URMATOARELE DOCUMENTE :
a) formular, NOTA DE RETUR ( tipizat SIPO TEHNOKAR ) completat de client. Formularul, NOTA DE RETUR, se elibereaza cumparatorului doar la cererea acestuia ;
b) bonul sau factura de achizitie piese ;
c) deviz de montaj in service autorizat RAR, in care sa fie mentionata data montarii si a numarului de kilometri la montare/demontare, insotit de factura fiscala ;
d) copie dupa autorizatia RAR a service-ului care a efectuat reparatia ;
e) nota de constatare emisa de un service autorizat RAR prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea, respectiv codul original al piesei ;
f) copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului ;
g) orice reclamatie se primeste in scris si se va raspunde in termen de 7 zile de la data inregistrarii.
3.RECLAMATIILE PRIVIND CONDITIA SI CALITATEA PRODUSELOR SE ADMIT NUMAI DACA ACESTEA SUNT SESIZATE IN SCRIS IN MAXIM 72 DE ORE DE LA LIVRARE.
- Nu se admit la retur piesele care au fost deja montate sau s-a incercat acest lucru ramanand urme vizibile si/ sau piesele care nu au marcajul SIPO TEHNOKAR ;
- Piesa se returneaza in termen de garantie, care incepe sa curga de la data cumpararii. Piesa trebuie sa indeplineasca urmatoarele
conditii : sa fie asamblata si curata, sa se returneze in ambalajul in care s-a livrat, sa prezinte doar urme de functionare, in caz contrar, cumparatorul intelege ca este de acord ca piesa livrata nu este acceptata la retur.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC SIPO TEHNOKAR SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Acceptam returul piesei doar daca aceasta are vreo defectiune,nu acceptam returnarea pieselor comandate gresit.
- Curier, cost estimativ livrare: 28 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Contract Fan Courier,Dragon Star
Pretul este informativ,difera in functie de marimea si greutatea coletului!!!
Pentru comanda ferma folosiţi butonul "Acceptă oferta" si ne vom ocupa de comanda dvs in 24-48 ore maxim.
Livrarea se face prin curier rapid,oriunde in tara!
Oferta valabila in limita stocului disponibil
Adresă: -, nr. -, cod poștal: 627140, E85, Garoafa, jud. Vrancea