1. Piese Auto
  2. Parcuri de dezmembrări
  3. PIESE AUTO A-Z
Parc de dezmembrări:

PIESE AUTO A-Z

Descriere
Garanție

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Firma noastra ofera o gantie de conformitate de 12 luni.
Produsele cumparate prin intermediul site-ului SC PIESE AUTO A-Z SRL sunt piese auto second hand provenite din dezmembrarea autoturismelor si beneficiaza de garantie pe o perioada de 30 zile care incepe sa curga din momentul facturarii.
Categorii de piese care beneficiaza de 30 de zile garantie: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.
Piesele care prezinta in perioada de garantie defecte vor fi inlocuite cu altele sau se va returna contravaloarea achitata la achizitie.
VANZATORUL ESTE EXONERAT DE RASPUNDERE PRIVIND GARANTIA SAU ACEASTA POATE FI ANULATA IN URMATOARELE CAZURI:
• piesa nu a fost cumparata de la SC PIESE AUTO A-Z SRL
• piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de rar sau de producatorul autovehiculului
• piesa s-a defectat datorita unui montaj incorrect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
• piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului
• piesa nu a fost identificata correct datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
• piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
• autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, etc)
• autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice)
• piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari
PIESELE CARE FAC OBIECTUL UNEI RECLAMATII IN GARANTIE VOR FI INSOTITE DE URMATOARELE DOCUMENTE:
• Copie dupa factura de achizitie impreuna cu bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa
• Dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscal aferente
• Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea
• Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului
• Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul
Reclamatia depusa de comparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 15 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.
In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in termen de 7 zile sau se va returna contravaloarea comenzii la achizitie. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.

Retur

Piesa se poate returna în primele 15 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 15 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 15 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 15 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 15 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de SC PIESE AUTO A-Z SRL ne puteți contacta telefonic la numărul/numerele 0749195555.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
PIESELE CARE FAC OBIECTUL UNEI RECLAMATII IN GARANTIE VOR FI INSOTITE DE URMATOARELE DOCUMENTE:
• Copie dupa factura de achizitie impreuna cu bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa
• Dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscal aferente
• Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea
• Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului
• Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul
Reclamatia depusa de comparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 15 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.
In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in termen de 7 zile sau se va returna contravaloarea comenzii la achizitie. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.

Livrare

Livrare din Ramnicu Valcea, jud. Valcea prin:

  • Curier, cost livrare: 20 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Pretul este pentru primul kilogram, iar coletele care depasesc un gabarit normal si se livreaza in afara ariei de livrare a curierului vor fi taxate suplimentar.

Contact şi hartă

Adresă: STR. CALEA BUCURESTI, nr. 296, Ramnicu Valcea , jud. Valcea

0749.195.555

  • Ai o întrebare pentru PIESE AUTO A-Z?
  • Întrebări și răspunsuri
Adresează o întrebare parcului de dezmembrări

Nu include informaţii personale precum numărul de telefon, adresa de e-mail, etc.

Nu au fost postate mesaje noi.