1. Piese Auto
  2. Parcuri de dezmembrări
  3. AUTOLIN
Parc de dezmembrări:

AUTOLIN

Descriere

Firma noastra isi desfasoara activitatea in Mun. Alexandria. Activitatea principala consta in dezmembrarea si comercializarea pieselor dezmembrate, piese auto noi, accesorii, tractari auto dar si transport marfa.

Comercializam motoare, cutii de viteze, piese de caroserie și/sau subansamble motor și caroserie, accesorii etc.

Comenzile primite prin intermediul internetului sau telefonic, se livreaza prin curierat rapid, in toata tara.

Inainte de a plasa o comanda pe site va rugam sa ne contactati telefonic.

Piesele se pot livra si in spatiul comunitar, doar dupa efectuarea platii in contul societatii.

Produsele comercializate de firma noastra sunt însoțite de factură fiscală.

Mărci auto dezmembrate:
Acura, BMW, Citroen, Dacia, Daewoo, Fiat, Ford, Jeep, Lancia, Mazda, Mercedes, Nissan, Opel, Renault, Skoda, VW
Categorii de produse vândute:
Maner usa, Etriere, Broasca, Fuzeta, Stopuri, Macara geam electric, Usa spate, Planetare, Arcuri auto, Amortizoare, Oglinzi, Usa fata, Centuri siguranta, Discuri frana, Dezmembrari auto, Aripa fata, Faruri, Bloc lumini, Vas lichid parbriz, Vas expansiune, Brate si bascule, Parasolar, Galerie admisie, EGR, Maneta semnalizare, Torpedou, Electromotor, Plansa bord, Ceasuri bord, Mocheta portbagaj, Volane, Pompa vacuum, Pompa servofrana, Carcasa filtru aer, Plafoniera, Rezervoare auto, Galerie evacuare, Clapeta acceleratie, Aeroterma, Caseta directie, Oglinda retrovizoare, Trager, Maneta stergatoare, Senzor vibrochen, Punte spate, Electroventilator, Ansamblu stergatoare, Armatura bara spate, Nuca schimbator, Bare stabilizatoare
Garanție

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Pentru piesele auto comercializate de SC RUXINI TRANS SRL garantia comerciala se acorda pentru o durata de 30 zile calendaristice. Termenul de 12 luni pentru garantia de conformitate curge de la data inscrisa pe factura sau bonul de vanzare – Legea 449/2003
Vânzătorul asigură cumpărătorului in cazul defectelor sau viciilor ascunse a piesei dreptul de a solicita vanzatorului ca masura reparatorie inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa fara plata cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.

Rezolvarea reclamatiilor, termene:
Piesele care fac obiectul unei reclamatii aflate in perioada de garantie vor fi returnate la punctual de lucru a vanzatorului sau expediate prin courier de catre cumparator, insotite de urmatoarele documente:
~ Bonul sau factura fiscala de achizitie a piesei
~ Prezentul certificat de garantie
~ Formular standard fisa retur marfa completata integral
~ Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate ;
~ Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj) si copie dupa autorizatia R.A.R. a service-ului in care s-a efectuat montarea
~ Nota de constatare intocmita de un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea
~ Copie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice a autoturismului
~ In cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defectiunea reclamata ( listare tester cu codurile de eroare afisate )
Reclamatia depusă de cumpărător va fi analizata în termen de 5 zile lucrătoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vânzătorului însotita de toate documentele enumerate mai sus.
În cazul în care reclamatia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produselor în termen de 10 zile calculate de la data trimiterii răspunsului de vânzător. În cazul în care reclamatia a fost nejustificată cheltuielile vor fi suportate de cumpărător.

Situatii in care se exclud sau se pierd garantiile:
Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Produse care nu au fost comercializate de vânzător
- In cazul în care produsele au fost deterioarate ca rezultat al utilizării într-un alt scop decât cel pentru care a fost destinat
- Piesa nu a fost montata in service autorizat pe tip, marca si model, sau montarea a fost efectuata fara scule ori dispositive adecvate.
- Piesa s-a defectat in urma unui montaj incorrect sau datorita folosirii in ansamblu cu alte component uzate, defecte sau modificate
- Piesa nu a fost identificata correct datorita furnizarii de catre comparator a unor date de identificare eronate
- Piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistente etc), piese care functioneaza in ulei (axe came, pinioane, cutie de viteza etc), pompele de servodirectie si casetele de directie nu au fost montate la un service auto omologat R.A.R. pentru acest tip de reparatie si pentru marca si modelul de autoturism pentru care se achizitioneaza piesa
- Piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitarii si intretinerii incorrecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul care a facut montajul nu a efectuat verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator
- Piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, deformari sau a suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare
- La terminarea reparatiilor unitatea de service nu a efectuat operatiile de verificare, etalonare, reglare impuse de costructorul autoturismului
- Piesa a fost montata incorrect sau impreuna cu piese conexe uzate
- Uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor/verificarilor periodice,
- Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice)
- Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri, ori au fost modificate instalatiile si sistemele acestuia
- Instalarea neautorizata pe vehicul a echipamentelor sau accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica
- Deteriorarea ori distrugerea produsului datorita transportului, manipularii, depozitarii, utilizarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura
- Demontarea in parti componente sau subansamble a pieselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate
- Defectarea pieselor datorita prezentei corpurilor straine, mizeriei in zonele de functionare a acestora (Sistemul de ungere, hydraulic, admisie etc)
- Nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului
- Vehiculul pentru care este destinata piesa este neanmatriculat ori inspectia tehnica periodica a expirat inaintea aparitiei cazului de garantie

Garantia nu acopera costurile de manopera sau material necesare pentru demontarea si remontarea piesei sau orice alte costuri auxiliare.
La vanzare piesele sunt sigilate sau marcate cu insemne proprii ale vanzatorului. Nu se accepta retur al pieselor cu sigiliu sau insemne sterse sau distruse.

Retur

Piesa se poate returna în primele 30 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 30 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 30 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 30 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de SC RUXINITRANS SRL ne puteți contacta telefonic la numărul/numerele 0743656616.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Returul este acceptat doar in conditia in care piesele sunt conforme cu expeditia.

Livrare

Livrare din Alexandria, jud. Teleorman prin:

  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost livrare: 30 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Tarifele standard Fancurier

Contact şi hartă

Adresă: Negru Voda, nr. 32, cod poștal: 140001, Alexandria , jud. Teleorman

0743.656.616

  • Ai o întrebare pentru AUTOLIN?
  • Întrebări și răspunsuri
Adresează o întrebare parcului de dezmembrări

Nu include informaţii personale precum numărul de telefon, adresa de e-mail, etc.

Tautsbogdan 5 Cumpărător, Cluj-Napoca, jud. Cluj
Buna, As dori sa returnez o piesa...imi puteti da adresa voastra pentru retur.Se pare ca nu imi gasesc factura pentru piesa Va multumesc o zi buna!
Premium AutoLIN 157 Vânzător, reprezentant AUTOLIN, Alexandria, jud. Teleorman
Am vb telefonic. multumesc
Masigo 0 Cumpărător, Alexandria, jud. Teleorman
Buna seara ! capitonaj capota motor Opel astra J, aveti ?
Premium AutoLIN 157 Vânzător, reprezentant AUTOLIN, Alexandria, jud. Teleorman
Imi pare rau nu avem pe stoc. Multumesc