Benz Auto World
SC BENZ AUTO WORLD SRL
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Toate piesele puse spre vanzare sunt verificate.La cumparare se ofera factura si garantie 90 de zile.
Societatea noastra practica politica de retur,respectiv cea specificata de O.U. 34/2014 cu specificatia faptului ca pentru retururile nejustificate , costurile de transport sunt in sarcina clientului !
In caz de neconformitate, nepotrivire NU se accepta returul pieselor daca au fost comandate gresit din cauza clientului, mecanicului(a celui care a dat comanda)
IX. COSTURI ŞI TAXE SPECIALE PENTRU RENUNTAREA LA CUMPĂRARE
01. Costuri suportate de catre cumpărător:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul căruia cumpărătorul renunță la
achizitionarea produsului in termen de 15 zile de la recepția produsului (art. 14, punctul 2):
Dacă produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vändut se va solicita o taxă pentru readucerea in stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestula (art. 14, punctul 3).
IX.2. Costuri suportate de către vânzător:
Produs ce nu este conform cu specificatüle din oferta vanzatorului:
Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumpărătorului;
Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezintă deteriorari la receptie (dacă defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie).
IX.3. Renuntarea la cumpărare in termen de 15 zile este valabilá pentru produsele livrate
prin curier, cu specificare "VERIFICARE COLET", sau la sediul SC BENZ AUTO WORLD SRL
IX.4. Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de SC BENZ AUTO WORLD sau la sediul firmel Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insoţit). Produsele returnate trebuie să fie insotite de o copie a facturii de achizitie. In cazul returulul prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător şi vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată cumparatorului, Rambursarea sumelor se va face in cel mult 15 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4). Suma inapolată nu include cheltuielle de transport. Firma nu isi asum cheltuielile de montare a pieselor vandute. Pentru piesele vandute, garantia acoperă contravaloarea piesel şi nu acoperă transportul sau montajul piesei.
X. IMPORTANT
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobirl, şocuri electrice, accesorii lipsă (nesemnalate ca defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului), ne rezerväm dreptul de a decide acceptarea returulul sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returulul în situaţia unor abuzuri (returnäri repetate).
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul farà a completa formularul de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat c pe cheltulala acestuia. it cel agreat, costul transportului Inapoi către cumpärátor se va face
XI. EXCEPTII
Potrivit prevederilor art. 16 din OG nr. 34/2014 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse: produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, socuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), produse aduse pe comenzi speciale.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC BENZ AUTO WORLD SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Toate piesele puse spre vanzare sunt verificate.La cumparare se ofera factura si garantie 90 de zile.
Societatea noastra practica politica de retur,respectiv cea specificata de O.U. 34/2014 cu specificatia faptului ca pentru retururile nejustificate , costurile de transport sunt in sarcina clientului !
In caz de neconformitate, nepotrivire NU se accepta returul pieselor daca au fost comandate gresit din cauza clientului, mecanicului(a celui care a dat comanda)
IX. COSTURI ŞI TAXE SPECIALE PENTRU RENUNTAREA LA CUMPĂRARE
01. Costuri suportate de catre cumpărător:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul căruia cumpărătorul renunță la
achizitionarea produsului in termen de 15 zile de la recepția produsului (art. 14, punctul 2):
Dacă produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vändut se va solicita o taxă pentru readucerea in stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestula (art. 14, punctul 3).
IX.2. Costuri suportate de către vânzător:
Produs ce nu este conform cu specificatüle din oferta vanzatorului:
Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumpărătorului;
Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezintă deteriorari la receptie (dacă defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie).
IX.3. Renuntarea la cumpărare in termen de 15 zile este valabilá pentru produsele livrate
prin curier, cu specificare "VERIFICARE COLET", sau la sediul SC BENZ AUTO WORLD SRL
IX.4. Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de SC BENZ AUTO WORLD sau la sediul firmel Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insoţit). Produsele returnate trebuie să fie insotite de o copie a facturii de achizitie. In cazul returulul prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător şi vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată cumparatorului, Rambursarea sumelor se va face in cel mult 15 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4). Suma inapolată nu include cheltuielle de transport. Firma nu isi asum cheltuielile de montare a pieselor vandute. Pentru piesele vandute, garantia acoperă contravaloarea piesel şi nu acoperă transportul sau montajul piesei.
X. IMPORTANT
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobirl, şocuri electrice, accesorii lipsă (nesemnalate ca defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului), ne rezerväm dreptul de a decide acceptarea returulul sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returulul în situaţia unor abuzuri (returnäri repetate).
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul farà a completa formularul de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat c pe cheltulala acestuia. it cel agreat, costul transportului Inapoi către cumpärátor se va face
XI. EXCEPTII
Potrivit prevederilor art. 16 din OG nr. 34/2014 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse: produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, socuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), produse aduse pe comenzi speciale.
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 50 de lei
- Livrare cu verificare colet
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
ATENTIE !! TARIFUL ESTE VARIABIL IN FUNCTIE DE GREUTATEA SI VOLUMUL PRODUSULUI IMPACHETAT!!!
Tariful final va fi comunicat in momentul in care se confirma comanda sau in momentul livrarii de catre curier
Adresă: Aleea Manastrirea Dealu, nr. 2, MOL, Aninoasa, jud. Dambovita
- Ai o întrebare pentru Benz Auto World?
- Întrebări și răspunsuri