Masterdezford
SC MASTERDEZFORD SRL
Autorizatie tehnica R.A.R nr. 22576 din 13.03.2019
Aviz de functionare IPJ nr. 626771 din 05.10.2017
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Pentru piesele auto comercializate de S.C. MASTERDEZFORD S.R.L. garantia se acorda pentru o durata de 30 zile ( durata medie de utilizare a pieselor auto second hand fiind de 30 zile ). Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe factura sau bonul de vanzare – Legea OUG 140 / 2021 .
Pentru piesele auto NOI comercializate de S.C. MASTERDEZFORD S.R.L garantia se acorda pe o perioada de 12 luni.
Vânzătorul asigură cumpărătorului in cazul defectelor sau viciilor ascunse a piesei dreptul de a solicita vanzatorului ca masura reparatorie inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa fara plata cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
Rezolvarea reclamatiilor, termene:
Piesele care fac obiectul unei reclamatii aflate in perioada de garantie vor fi returnate la punctual de lucru a vanzatorului sau expediate prin courier de catre cumparator, insotite de urmatoarele documente:
~ Bonul fiscal / chitanta cu factura fiscala de achizitie a piesei
~ Prezentul certificat de garantie
~ Formular standard fisa retur marfa completata integral
~ Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate ;
~ Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj impreuna cu bonul fiscal / chitanta cu factura fiscala de montaj) si copie dupa autorizatia R.A.R. a service-ului in care sa efectuat montarea
~ Nota de constatare intocmita de un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea
~ Copie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice a autoturismului
~ In cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defectiunea reclamata ( listare tester cu codurile de eroare afisate )
Reclamatia depusă de cumpărător va fi analizata în termen de 5 zile lucrătoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vânzătorului însotita de toate documentele enumerate mai sus.
În cazul în care reclamatia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produselor în termen de 10 zile calculate de la data trimiterii răspunsului de vânzător. În cazul în care reclamatia a fost nejustificată cheltuielile vor fi suportate de cumpărător.
Situatii in care se exclud sau se pierd garantiile:
Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Produse care nu au fost comercializate de vânzător
- Nu se face dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R.
- In cazul în care produsele au fost deterioarate ca rezultat al utilizării într-un alt scop decât cel pentru care a fost destinat
- Piesa nu a fost montata in service autorizat pe tip, marca si model, sau montarea a fost efectuata fara scule ori dispositive adecvate.
- Piesa s-a defectat in urma unui montaj incorrect sau datorita folosirii in ansamblu cu alte component uzate, defecte sau modificate
- Piesa nu a fost identificata corect datorita furnizarii de catre comparator a unor date de identificare eronate
- Piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistente etc), piese care functioneaza in ulei (axe came, pinioane, cutie de viteza etc), pompele de servodirectie si casetele de directie nu au fost montate la un service auto omologat R.A.R. pentru acest tip de reparatie si pentru marca si modelul de autoturism pentru care se achizitioneaza piesa
- Piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitarii si intretinerii incorrecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul care a facut montajul nu a efectuat verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator
- Piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, deformari sau a suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare
- La terminarea reparatiilor unitatea de service nu a efectuat operatiile de verificare, etalonare, reglare impuse de costructorul autoturismului
- Piesa a fost montata incorect sau impreuna cu piese conexe uzate
- Uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor/verificarilor periodice,
- Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice)
- Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri, ori au fost modificate instalatiile si sistemele acestuia
- Instalarea neautorizata pe vehicul a echipamentelor sau accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica
- Deteriorarea ori distrugerea produsului datorita transportului, manipularii, depozitarii, utilizarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura
- Demontarea in parti componente sau subansamble a pieselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de catre vanzator
- Defectarea pieselor datorita prezentei corpurilor straine, mizeriei in zonele de functionare a acestora (Sistemul de ungere, hydraulic, admisie etc)
- Nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului
- Vehiculul pentru care este destinata piesa este neanmatriculat ori inspectia tehnica periodica a expirat inaintea aparitiei cazului de garantie
Garantia nu acopera costurile de manopera sau material necesare pentru demontarea si remontarea piesei sau orice alte costuri auxiliare.
La vanzare piesele sunt sigilate sau marcate cu insemne proprii ale vanzatorului. Nu se accepta retur al pieselor cu sigiliu sau insemne sterse sau distruse.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC MASTERDEZFORD SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
-SE POATE FACE RETURUL DOAR DACA PIESA NU A FOST MONTATA SI NU PREZINTA URME DE UZURA. RETURUL SE ACCEPTA DOAR PENTRU PIESELE CUMPARATE ONLINE.
-RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZITII PERSOANE JURIDICE:
In cazul persoanelor juridice (asociatii, organizatii, societati comerciale etc. care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), nu se aplica posibilitatea de returnare.
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 30 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Tariful de 30 ron este pentru primele 5 kg si pentru aria de acoperire a courierului. Pentru fiecare km/kg extra se percepe taxe suplimentare.
Adresă: Principala, nr. 8a, cod poștal: 407043, Sub Coasta, jud. Cluj
- Ai o întrebare pentru Masterdezford?
- Întrebări și răspunsuri