Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



500 lei
EuroPieseAuto
200

500 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A3 2003/05-2008/06 8P1 2.0 FSI 110KW 150CP Cod 5Q0820803F
500 lei
EuroPieseAuto
200

500 lei
EuroPieseAuto
200

500 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A3 2003/05-2008/06 8P1 2.0 FSI 110KW 150CP Cod 5Q0820803F
500 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Seat Leon 2005/07-2010/05 2.0 FSi 110KW 150CP Cod 5Q0820803F
500 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Seat Altea 2004/05-2009/03 5P1 2.0 FSi 110KW 150CP Cod 1K0820803F
400 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC VW Passat B6 2005/09-2010/07 3C2 2.0 FSI 4motion 110KW 150CP Cod 1K0820803F
400 lei
EuroPieseAuto
200

500 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A3 Sportback 2004/09-2007/09 1.6 FSI 85KW 115CP Cod 5Q0820803F
500 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Seat Altea XL 2006/10-2009/03 2.0 FSi 110KW 150CP Cod 1K0820803G
400 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Skoda Octavia II 2004/11-2008/10 2.0 FSI 110KW 150CP Cod 1K0820803F
400 lei
EuroPieseAuto
200

500 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Skoda Octavia II Combi 2004/11-2008/10 2.0 FSI 110KW 150CP Cod 1K0820803G
400 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Skoda Octavia II Combi 2004/11-2008/10 2.0 FSI 4x4 110KW 150CP Cod 1K0820803F
400 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

400 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Seat Leon 2005/07-2010/05 2.0 FSi 110KW 150CP Cod 1K0820803G
400 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Skoda Octavia II Combi 2004/11-2008/10 2.0 FSI 4x4 110KW 150CP Cod 1K0820803G
400 lei
EuroPieseAuto
200
motor complet fsi 2.0
din categoriaCompresor AC
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.