Direct-Piese Auto
SC DIRECT-PIESE AUTO SRL
Suntem echipa tanara, dinamica gata sa va ajutam cu ce piese aveti nevoie pentru autoturismul dvs, cu un stoc variat si actual.Toate produsele expuse la vanzare sunt in stocul propriu in depozitul nostru si se livreaza in aceeasi zi daca comanda este plasata pana la ora 14:00 (exceptie zilele nelucratoare si sarbatorile legale).
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
CERTIFICAT DE GARANTIE
Prezentul document stabileste cadrul privind acordarea garantiei referitoare la produsele oferite de Direct-Piese Auto SRL. Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC.
Produsele comercializate de catre Direct-Piese Auto S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.
Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:
- 12 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
- Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 12 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul
termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Direct-Piese Auto S.R.L. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
· Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata.
· Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
· Piesele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
· Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.
· Piesele s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului, atelierului de reparatii care a efectuat montajul si nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator.
· Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare( taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc)
· Autovehiculului a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).
· Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
· Piesele prezinta o uzura normala (montaj)
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
· Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre Direct-Piese Auto S.R.L.
· Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare (daca este cazul)
· Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata(bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj)
· In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
· Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul(ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc).
· Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
· Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
· Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul provine numai de la rulment).
In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la directpieseauto@gmail.com data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB).
EXCEPTII GARANTIE:
- Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC DIRECT-PIESE AUTO SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 28 de lei
- Livrare gratuită la comenzi mai mari de 750 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Pentru colete voluminoase (bara, capota, cauciucuri etc.) va vom contacta pentru pretul exact de livrare.
Adresă: Principala, nr. 191, cod poștal: 727027, Negostina, jud. Suceava
- Ai o întrebare pentru Direct-Piese Auto?
- Întrebări și răspunsuri