NPL piese auto
SC NPL DICO UK SRL
Caroserie, subansamble motor pentru marcile: Wv, Opel, Skoda, Seat, Ford, Bmw, Audi, Peugeot, Renault, Smart.
Program:
L-V 09:00 - 17:00
S 09:00 - 13:00
D Inchis
Piesele se trimit prin curier rapid sau posta in 24/48h depinde de ora la care se face comanda.
Sau ne puteti afla in loc. Zalău, str Morii, nr 3.
Va rugam sa ne contactați înainte de a plasa o comanda pentru a VERIFICA STOCUL la piesa ceruta.
Piesele au o garantie de 30 zile calendaristice din momentul vanzarii.
Costurile de returnare a produselor sunt suportate, in mod direct, de catre client, cu exceptia cazului cand piesele trimise de SC NPL sunt neconforme sau au defectiune ce nu a survenit pe durata transportului catre client.
Nu se accepta returul produselor in urmatoarele cazuri:
1. Produsele nu fac dovada codurilor originale, respective data fabricatiei si codul oem al piesei;
2. Produsele prezinta zgarieturi, fisuri, crapaturi, indoituri sau alte probleme de natura a factorilor externi (ex: socuri electrice,termice,mecanice, ambalare incorecta) care duc la deteriorarea acestora;
3. Produsele vin la retur incomplete, sau fara factura/bon fiscal.
NPLpieseauto
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Se acordă garanţie 30 de zile în conformitate cu legislaţia în vigoare.
Pentru acordarea garanţiei trebuie facută dovada montării pieselor într-un service autorizat RAR.
Piesele care fac obiectul unor reclamatii in garantie vor fi insotite obligatoriu de urmatoarele documente:
1.Factura de achizitie si bonul sau bonul fiscal cu care a fost vanduta clientului.
2.Dovada montarii intr-un service autorizat (deviz de lucru care sa contina felul lucrarii, )
3.Documentul emis de catre un service autorizat prin care se constata si se descrie defectiunea.
Nu se acorda garanție în următoarele cazuri :
1.Nu se montează într-un service autorizat RAR
2. Produsele nu fac dovada codurilor originale, respective data fabricatiei si codul oem al piesei, sigiliu îndepărtat.
3. Produsele prezinta zgarieturi, fisuri, crapaturi, indoituri sau alte probleme de natura a factorilor externi (ex: socuri electrice,termice,mecanice, ambalare incorecta) care duc la deteriorarea acestora;
4. Produsele vin la retur incomplete, sau fara factura/bon fiscal.
5. Produsul este comandat, iar după montarea acestuia se constata ca nu este defecta piesa care este înlocuită.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC NPL DICO UK SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Pentru returnarea produselor comercializate de SC NPL DICO UK SRL ne puteți contacta telefonic la numărul 0770375934
1.Plata returului este suportata de cumparator
2.Piesa se poate returna în primele 15 zile de la primirea ei.
3.Vânzătorul va suporta costul transportului de retur dacă piesa nu este conforma
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 20 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Pretul coletului poate sa difere in functie de greutate, distanta sau volum, (ex: un colet de 1 kg costa 20 ron, dar acesta dacă este voluminos, sau sunt km suplimentari poate costa mai mult. Pentru verificare colet va rugam sa cereți, nu toți curierii cu care colaboram oferă automat verificare colet. Plata rambursului se poate face cu cardul daca trimitem prin Cargus Curier!
Adresă: Morii, nr. 3, cod poștal: 450035, Str Morii nr 3, la 150m de intersecția cu str 22 Decembrie, pe partea stanga., Zalau, jud. Salaj
- Ai o întrebare pentru NPL piese auto?
- Întrebări și răspunsuri