1. Piese Auto
  2. Magazine de piese auto
  3. Fullcar
Vânzător Platinum Platinum

Fullcar

CANEPA GABRIEL ADRIAN II

Magazin de piese auto administrat de Fullcar 377 98.2% calificative pozitive

FULLCAR comercializeaza in cele mai avantajoase conditii componente, consumabile, accesorii si alte produse din domeniul auto, informeaza corect si cu exactitate condiitiile de achizitie,transport, livrare, plata, retur, garantie si alte criterii aferente produselor comercializate, in conformitate cu normele legale.

COMERCIALIZAREA PRODUSELOR

1.Comercializarea produselor auto de catre FULLCAR se face exclusiv pe baza de FACTURA si CHITANTA, CERTIFICAT DE GARANTIE (pana la 2 ani).
2.FULLCAR accepta RETURUL produselor pe care le comercializeaza in termen de 7 zile lucratoare pentru defecte de fabricatie ale produselor, pentru orice fel de situatii de necompatibilitate ale acestora.

Vizioneaza aici clipul de prezentare :
http://youtu.be/nvGZneH26hs

Vindem piese auto pentru:

Alfa-Romeo, Aro, Aston-Martin, Audi, Bentley, BMW, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, DAF, Daihatsu, DeTomaso, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, GMC, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lada, Lamborghini, Lancia, Land-Rover, Lexus, Lincoln, Lotus, MAN, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mercury, MG, Mini, Mitsubishi, Morgan, Nissan, Oldsmobile, Opel, Peugeot, Plymouth, Pontiac, Porsche, Proton, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Scania, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Trabant, Vauxhall, Volvo, VW

Garanţie, transport, livrare, retur:

GARANTIA PRODUSELOR

1.1. Garantia produselor reglementeaza acordarea garantiei persoanelor fizice, denumite in continuare
consumator, asa cum este definit in O.G. 21/1992 si Legea 449/2003.
1.2. Fac obiectul garantiei produsele, materialele de intretinere si exploatare comercializate de FULLCAR catre cumparatorii persoane fizice, garantie care este oferita in continuare de catre distribuitorul sau, aferent produselor in cauza.
1.3. Identificarea produselor, a materialelor de exploatare si de intretinere la consumator se face pe baza
facturilor/bonurilor fiscale de vanzare si a devizelor de lucrari, emise de catre vanzatori sau de service-urile auto autorizate de
Registrul Auto Roman.
1.4. Produsele de schimb de origine se identifica prin marcajul corespunzator, care atesta caracterul de origine al acestora,
conform art. 6.2.1 din Ordinul MTCT nr. 2135/2005.
1.5. Consumatorul se poate adresa pentru activitatile de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive sau de
reconstructie a vehicululelor oricarui service auto autorizat de Registrul Auto Roman pentru aceste operatiuni de service.
2. TERMENE DE GARANTIE
2.1. Garantia se acorda pentru lipsa conformitatii si/sau vicii ascunse.
2.2. Produsele au o garantie de 2 an de la data cumpararii, cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai
mica de un an sau a celor din anexa la prezentul certificat de garantie, dupa cum urmeaza:
- becuri: 3 luni;
- stergatoare parbriz: 6 luni;
- injectoare, turbosuflante, pompe de injectie, amortizoare si alte produse care au conditii speciale de utilizare si functionare conform
instructiunilor din anexa.
Pentru autovehiculele exploatate in regim de taxi sau scoala de soferi termenul de garantie este de 6 luni, cu exceptia
injectoarelor, turbosuflantelor, pompelor de injectie, amortizoarelor si altor produse care au conditii speciale de utilizare si
functionare, conform instructiunilor din anexa.
2.3. Pentru materialele de exploatare si de intretinere , termenul de valabilitate este cel inscris pe ambalaj/ recipient, daca
se respecta conditiile de transport, manipulare, depozitare, pastrare, utilizare si exploatare.
3. DREPTURILE CONSUMATORULUI
3.1. Drepturile consumatorului sunt cele prevazute in articolele 9 – 14 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si
garantiile asociate acestora, cu modificarile s i completarile ulterioare (denumita in continuare Legea 449/2003) s i in
Ordonanþa de Guvern nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare (denumita in
continuare O.G 21/1992).
3.2. Prezentul certificat de garantie nu afecteaza drepturile consumatorului conferite prin Legea 449/2003 si prin O.G 21/1992.
4. MODALITATI DE ASIGURARE A GARANTIEI
4.1. Consumatorul poate inapoia doar vanzatorului piesele de schimb, materialelele de exploatare sau de intreþinere
in cazul lipsei conformitatii si/sau a viciilor ascunse aparute in perioada de garantie/valabilitate, in termenul legal, insotite
de urmatoarele documente:
- prezentul certificat de garantie in original
- anexa la certificatul de garantie in original, daca este cazul
- copie dupa factura de achizitie si a dovezii efectuarii platii
- copie după cartea de identitate si certificatul de înmatriculare al autovehiculului
- dovada montării piesei într-un service autorizat (deviz de montaj) si documente fiscale aferente
- nota de constatare – întocmită de către un service autorizat RAR conform modelului oferit de FULLCAR.
- documentul din care sa rezulte ca s-a efectuat controlul periodic al autovehiculului (ITP)
- măsurători prin care se dovedeste defectiunea (dacă e cazul)
4.2. In cazul in care reclamatia care invoca lipsa conformitatii este justificata, FULLCAR se obliga la repararea/inlocuirea produselor, a materialelor de exploatare sau de intreþinere, conform legii, prin intermediul distribuitorului sau. In cazul in care produsul trebuie supus constatarii tehnice la producator sau expertizarii la o terta persoana abilitata in acest sens, FULLCAR va depune, prin intermediul distribuitorului sau, toat e diligentle pentru a obtine rezultatul constatarii tehnice / expertizei intr-un termen rezonabil , avandu-se in vedere toate
imprejurarile de fapt ce pot inf luenta termenul finalizarii constatarii tehnice /expert izei.
4.3. In cazul in care reclamatia este nejustificata, cheltuielile efectuate vor fi suportate de catre consumator.
4.4. Produsele si materialele de exploatare sau intretinere inlocuite in perioada de garantie devin automat proprietatea exclusiva a FULLCAR si in continuare a distribuitorului sau.
5. SITUATII CARE EXCLUD SAU DUC LA PIERDEREA GARANTIEI PRODUSELOR
5.1. Situatii:
a) produsul nu a fost comercializat de FULLCAR.;
b) lipseste unul din documentele mentionate la art. 4.1 sau daca informaþiile continute in acestea si/sau anexa la
certificatul de garantie sunt gresite, incomplete sau ilizibile;
c) consumatorul a prezentat date eronate pentru identificarea produselor, si a materialelor de exploatare sau de
intretinere;
d) vehiculul este neinmatriculat sau inspectia tehnica periodica a expirat inaintea aparitiei cazului de garantie;
e) vehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice,
electrice, mecanice, etc.);
f ) vehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau a fost exploatat in competitii
sportive, raliuri, etc.
g) defectiuni cauzate de abaterile unghiulare ale sistemului de directie, functionarii defectuoase a sistemului de
franare, suspensie, racire, climatizare, electric, etc.;
h) instalari neautorizate de echipamente/accesorii, altele decat cele din dotarea din fabrica;
i) deteriorari/distrugeri, etc.datorate transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii sau exploatarii
necorespunzatoare, apropierea de surse de caldura, contactul cu produse chimice agresive, etc.;
j) produsele, materialelele de exploatare sau de intreþinere au fost uzate/deteriorate/consumate etc. ca urmare a
utilizarii acestora in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele pentru care au fost fabricate;
k) demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, precum si deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul.
l) nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;
m) explotarea necorespunzatoare prin: nerespectarea efectuarii rodajelor, depasirea regimului termic, a turatiei maxime
admise, a masei maxime autorizate pe axe etc.;
n) prezenta impuritatilor, a corpurilor straine, a prafului etc. in zonele de functionare a produselor sau in materialele
de exploatare.
o) activitatile de service nu au fost efectuate de un service autorizat RAR pentru aceste operatiuni de service sau au
fost efectuate fara scule sau dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei stabilite de constructorul vehiculului
sau a producatorului de produse ;
p) produsele au fost montate impreuna cu produse conexe uzate, defecte, modificate, etc.;
r) produsele prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, vopsire, sudare, etc., neimputabile
produsului;
s) uzura sau defectul se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor necorespunzatoare, a interventiilor
neautorizate efectuate asupra produselor in perioada de garantie a acestora;
t) la terminarea reparatiilor, service-ul auto nu a efectuat operatiunile de verificare, etalonare, reglare, impuse de
constructorul vehiculului sau producatorul produsului .
u) seria/codul/marcajul de identificare al produsului este sters/indescifrabil, sau prezinta marcari ori stantari artizanale.
v) produsul prezinta o uzura normala datorita functionarii.


TRANSPORTUL PRODUSELOR

1.Transportul produselor comercializate de FULLCAR se face prin curierat, exclusiv la cererea cumparatorului, orice tip de transport implicat in relatia dintre FULLCAR si cUmparator fiind suportat de acesta din urma, cu exceptia cazurilor de retur conform coditiilor de garantie, sau in cazurile in care FULLCAR se ofera sa suporte costul transportului cu titlu de discount aplicat.
2.Costul transportului,variaza in functie de furnizorul de servicii de curierat si localitatea de destinatie, fiind suportat de catre client prin contractul de colaborare dintre FULLCAR si terta parte aferenta serviciilor de curierat, si va fi facturat odata cu celelalte produse sau servicii.
3.Livrarea produselor se face dupa disponibilitate si timipii de procesare ai distribuitorului, FULLCAR, a presatatorului de servicii de curierat si pot varia intre 1 si 4 zile lucratoare. In majoritatea cazurilor timpul de livrare va fi de 24h de la lansarea comenzii
4.Raspunderea privind calitatea serviciului de transport, este alocata oricarei alte parti decat FULLCAR, acesta fiind doar un element de legatura pe baza contractuala intre cumparator si prestatorul de servicii de curierat, cumparatorul solicitand transportul produselor la cererea si prin decizia unilaterala a acestuia.


RETURUL PRODUSELOR

1. Solicitarea returului produselor comercializate de catre FULLCAR, catre cumparatorii persoane fizice sau juridice se poate face in maxim 5 zile lucratoare de la data receptiei produselor de catre cumparator, cu exceptia cazurilor de acordare a garantiei, exclusiv in urmatoarele cazuri:
a)defecte de fabricatie ale produselor.
b)necompatibilitati ale produselor, erori de comanda prin furnizarea gresita a datelor de catre cumparator si alte situatii de necompatibilitate.
c)alte situatii, altele decat defectele sau necompatibilitatile, ce tin de decizia unilaterala a cumparatorului.
2. Politica de retur a produselor, se refera la tipul de retur acceptat de catre FULLCAR, si se poate face odata cu facturarea produsului initial, prin inlocuire produs sau ramburs contravaloare produs conform dispozitiilor de mai jos.
Inlocuirea produselor se face de catre FULLCAR, dupa disponibilitate, prin intermediul distribuitorului sau.
In cazul exclusiv prevazut la pct.1 a, daca in termen de 30 zile de la solicitarea returului de catre cumparator, FULLCAR, nu poate asigura inlocuirea produselor, sau inlocuirea cu alte produse disponibile, conform solicitarii cumparatorului, ce poate implica sau nu costuri aditionale conform ofertei disponibile, acesta se obliga sa asigure rambursarea contravalorii aferente produselor achizionate initial, catre cumparator.
3. Conditiile de retur, vor fi stabilite, excluisv de catre FULLCAR, la solicitarea cumparatorului, in cazurile prevazute la pct.1 a,b si c, si fac referire la:
a)tertele parti insarcinate cu transportul produselor de returnat – vor fi delegate exclusiv de catre FULLCAR.
b)termenele de executare a returului tinandu-se cont de conditiile de mai sus – vor fi comunicate cumparatorului de catre FULLCAR, prin metodele stabilite la pct.4
c)plata transportului aferent returului si unde este cazul a expedierii unui nou colet cu sau fara costuri aditionale, aferente transportatorului si/sau ofertei se va face in cazurile prevazute la pct.1 a, exclusiv de catre FULLCAR, iar in cazurile prevazue la pct 1 b si c, se va face exclusiv de catre cumparator.
d)starea produselor implicate in retur – trebuie sa fie cea initiala, fara urme de uzura sau defecte suferite in urma montajului pe autovehicul, si/sau fara urme de defectiuni de orice alta natura fata de starea lui initiala care sa faca imposibila revanzarea acestuia catre alti cumparatori.
e)relatia receptie retur-ramburs retur, vizeaza structura procesului de retur si obliga cumparatorul sa faca returul produselor fara ramburs in baza documentatiei aferente, spre verificarea conditiilor produselor returnate care trebuie sa corespunda starii initiale sau starii in momentul expedierii, urmand ca dupa terminarea acestui proces, ce poate dura pana la 30 zile, FULLCAR sa procedeze la efectuarea unei alte expeditii in conformitate cu cerintele cumparatorului sau, dupa caz, la efectuarea rambursului contravalorii produsului.
4. FULLCAR comunica, la cererea cumparatorului si/sau din oficiu toate datele necesare informarii corecte a cumparatorului, date privind produsele ce urmeaza a fi achizitionate, termene si metode de livrare si/sau retur, informatii privind costurile generate de acestea prin telefon si/sau prin e-mail. In acelasi timp A FULLCAR nu se incarca de responsabilitatea cumparatorului privind datele furnizate de acesta cu ocazia comercializarii produselor, si in nici un caz nu se incarca de raspunderea privind calitatea serviciilor furnizate de catre terte parti, in relatia dintre FULLCAR si cumparator, relatie in care acesta din urma solicita voluntar, plateste si beneficiaza de serviciile tertei parti prin intermediul contractului dintre FULLCAR si terta parte

19311 vizualizări
Share on Facebook
Raportează neregulă
  • Ai o întrebare pentru Fullcar?
  • Întrebări și răspunsuri

Nu include informaţii personale precum numărul de telefon, adresa de e-mail, etc.

Mariustotel 0 Cumpărător, Suceava
Buna ziua. Produsul http://www.pieseauto.ro/diverse/turometru-benzina-blue-series-52mm-3-4-6-cilindri-1903166819.html se poate monta pe Matiz euro2? Multumesc.
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Da
Stefmatache 0 Cumpărător, Focsani, jud. Vrancea
Buna ziua ,ma intereseaza buson rezervor skoda fabia sedan.
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Seria sasiu va rog
Jenicaprod 1 Cumpărător, Dragasani, jud. Valcea
Buna ziua. Ma intereseaza un electromotor pt un Peugeot Boxer 230L, 2500 cmc,an fabr. 1998, serie sasiu VF3233B4215520420. Aveti si la ce pret? Multumesc. Cu stima, I.Georgescu
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Il am in stoc 510 ron +plus valoarea electromoturului la schimb 307 ron
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Il am in stoc 510 ron +plus valoarea electromoturului la schimb 307 ron
Jenicaprod 1 Cumpărător, Dragasani, jud. Valcea
Ce sa inteleg: 510 lei + c/v electromotor 307 = 817 sau 510-307= 203?
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
817
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Pentru identificarea corecta a reperului avem nevoie de seria sasiu.
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Pentru identificarea corecta a reperului avem nevoie de seria sasiu
Cata2025 0 Cumpărător, Galati
Buna seara, aripa fata stanga si far cu semnalizator stanga pt un seat arosa '99 aveti ? va multumesc
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Seria sasiu va rog
Maripl 0 Cumpărător, Pitesti, jud. Arges
Supapa retur 28297167
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Trimite-mi una mostra te rog ,apoi iti fac o oferta de pret.Mersi
Ionut1968 0 Cumpărător, Bucuresti
Ma intereseaza o Volant masa simpla(Kit Ambreiaj Complet-Placa de presiune,disc,rulment de presiune,volanta)-Pentru un Opel Vectra C An Fabricatie 2003 101 CP,2.0 TDI16V,74 Kw,Berlina,Diesel,Cutie de viteze manuala 5+1...........Si o fuzeta stinga fata cu rulment si cablu Abs(Cablul scos din mufa si nu taiat.........Cu preturile aferente siecarei piese in parte,Va multumesc anticip
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Imi pare rau dar datorita ratingului care il aveti nu va pot oferta.
Serbannicky 0 Cumpărător, Buzau
Buna ziua. Am un Fiat Panda 1.2 din 2004 si imi trebuiesc bare ptr portbagaj. Mentionez ca masina nu are nici un fel de bare din fabrica.
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Imi pare rau dar pentru fiat panda nu mai am.
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Paravant fata 166 ron set husa capota nu am in stoc
Vik71 16 Cumpărător, Galati
Vâ salut.paravanturi tiguan vw aveți ? Ce model,marcă,preț? Husă protecție capotă față tot pentru tiguan doresc ? Stimă.
Fullcar 377 Vânzător, reprezentant Fullcar, Galati
Paravant fata doar 166 ron