1. Piese Auto
  2. Magazine de piese auto
  3. ALEO CLUJ
Magazin de piese auto:

ALEO CLUJ

Descriere

Aleo este numarul 1 in importul si distributia de sisteme de bare transversale, cutii portbagaj, suporturi pentru biciclete, suporturi pentru schiuri, alte accesorii pentru transport, lanturi antiderapante, carlige de remorcare.

Vindem piese auto pentru:
Acura, Alfa Romeo, Audi, BMW, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Fiat, Ford, GMC, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lada, Lancia, Land Rover, Lexus, Lincoln, Maserati, Mazda, Mercedes, Mercury, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Plymouth, Pontiac, Porsche, Proton, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Vauxhall, Volvo, VW
Categorii de produse vândute:
Bare portbagaj, Suport bicicleta, Lanturi antiderapante, Portbagaje auto, Suport schiuri, Diverse
Garanție

Se acordă 24 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
1. Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul are obligatia de a respecta instructiunile de utilizare/ intretinere primite odata cu produsul achizitionat si de a nu permite efectuarea de modificari sau interventii de orice natura asupra acestuia.
2. Produsele care, in perioada de garantie, prezinta defecte de material sau de fabricatie,in cazul in care aceste defecte nu se pot remedia, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi sau se va returna contravaloarea lor in termen de 15 zile lucratoare.
Pentru aceasta, cumparatorul trebuie sa prezinte la firma vazatoare, sau la importator direct, documentul de cumparare, certificatul de garantie si produsul reclamat.
3. In cazul lanturilor antiderapante:
- verificati daca dimensiunile anvelopei coincid cu cele inserate pe ambalajul lanturilor.
- se vor folosi numai pe sosea, pentru off-road folosindu-se lanturi antiderapante speciale.
4. Daca in urma analizarii defectiunii, s-a constatat ca aceasta s-a datorat utilizarii necorespunzatoarea a produsului, sau nerespectarii instructiunlor de folosinta, cumparatorul nu va putea beneficia de serviciile prezentului certificat.
5. Daca produsul de inlocuit nu se afla pe stoc la data reclamatiei, cumparatorul are dreptul de a solicita fie restituirea sumei platite pentru achizitionarea acestuia fie includerea acestuia intr-o noua comanda.
6. Restituirea contravalorii produsului se face la valoarea actualizata a acestuia, calculata in functie de indicele de inflatie comunicat de Institutul National de Statistica.
6. Valoarea actualizata astfel calculata, nu va fi mai mica decat contravaloarea produsului pe care importatorul o percepe pentru un produs de acelasi fel in momentul restituirii.
7. Produsul care-l inlocuieste pe cel defect in cadrul termenului de garantie, va beneficia de un nou termen de garantie, cu incepere de la data inlocuirii.
8. Importatorul sau Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru cel vandut initial.
9. Garantia nu acopera:
- defectiuni cauzate de utilizarea neconforma a produsului, a unei proaste intretineri, a neglijentei sau a lipsei de atentie a soferului;
- defectiuni cauzate de utilizarea produslui pentru alte scopuri decat cele recomandate de producator;
- defectiuni cauzate de avarii survenite in urma unui accident sau cauzate de factori externi (ploaie, umezeala excesiva, mediu coroziv, etc);
- defectiuni cauzate de montaj necorespunzator, fara respectarea instructiunilor de montaj si intretinere.
10. Service-ul produselor se asigura la urmatoarea adresa:
Str. Meteor 71B, Cluj – Napoca, Cluj

Retur

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de SC TOPTOOLS SRL ne puteți contacta telefonic la numărul/numerele 0371780178.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Retur comenzi

1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare - persoane fizice

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu persoanele juridice, precum şi pentru modificarea si completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.



Art. 14, Alin. 3 ,din aceeasi lege de mai sus, mentioneaza :

"Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."

Aleo (www.aleo.ro) recomanda clientilor, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea integrala a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (protectiile din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produsului respectiv, conform celor mai sus mentionate.



Aleo (www.aleo.ro) va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul solicitarii de retragere / renuntare / returnare.



Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :



a) formularul de retur trimis pe adresa service@aleo.ro (formularul de retur in format se poate descarca de aici)

b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe e-mail, la adresa service@aleo.ro



2. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare - persoane juridice (operatori economici *)

Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa service@aleo.ro

Persoanele juridice au conditii speciale de retur, conform celor de mai jos:

- perioada de 3 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produsului / produselor

- minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnarnarea, cu o valoare de minim 10.000 de lei

- completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu)

- produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditile de la PUNCTUL 3 din politica de retur)

- produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maxim 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur



In cazul in care nu se respecta conditile mai sus mentionate, singura metoda prin care se poate accepta returnarea este cu o penalizare situata intre 10% si 30%. Decizia de acceptare se va transmite intr-un termen de maxim 72 de ore de la cererea de retur.

Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in maxim 30 de zile de la receptionarea returului.

* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).



3. Produse fara drept de returnare



Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator - anumite produse de uz personal, care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie.



Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.



4. Returnarea produselor cu defect de fabricatie

Produsele cu defect de fabricatie, declarate in termen de 2 zile de la receptionare se pot returna pe cheltuiala Aleo, in cazul in care clientul nu se poate deplasa la sediul firmei. Ele se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie. Retragerea din contract se poate face si ulterior predarii produsului in regim normal de garantie, in conditiile legale, in cazul persoanelor fizice, sau contractuale in cazul persoanelor juridice.

In cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va proceda la finalizarea procedurii de retur. In cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie si automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrarii.



5. Returnarea produselor in afara prevederilor legale

Cererile de returnare ce depasec perioada de 14 zile calendaristice (persoane fizice) sau 3 zile calendaristice (persoane juridice) se vor trimite doar pe e-mail, la adresa service@aleo.ro Cererile vor fi analizate de catre departamentul avizat, iar termenul de raspuns este de 72 de ore. In cazul in care o cerere peste perioada de retur va fi acceptata, ea va contine automat o penalizare la valoarea produsului, situata intre 5% si 30%. Termenul de returnare al baniilor in aceste cazuri este de 30 de zile calendaristice. Cererile de returnare ale produselor ce depasesc 30 de zile de la data achizitiei nu vor fi luate in considerare.

Livrare

Livrare din Cluj-Napoca, jud. Cluj prin:

  • Curier, cost livrare: 15 lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 2 zile.

Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
15 lei pentru valori sub 200lei
Livrare gratuita pentru valori peste 200lei

Contact şi hartă

Adresă: Meteor, nr. 71B, cod poștal: 400492, Cluj-Napoca , jud. Cluj

0371.780.178

  • Ai o întrebare pentru ALEO CLUJ?
  • Întrebări și răspunsuri

Nu include informaţii personale precum numărul de telefon, adresa de e-mail, etc.

Smariaantonela 0 Cumpărător, Deva, jud. Hunedoara
Cat costa de fapt barele pentru portbagaj pentru renault mpv cu 0 lei? ?
Platinum AleoRomania 70 Vânzător, reprezentant ALEO CLUJ, Cluj-Napoca, jud. Cluj
Buna ziua! Va rog sa imi dati un id de anunt sau mai multe detalii despre masina dvs. Renault MPV (care model anume, an fabricatie, numar usi, daca are puncte fixe, bare longitudinale, etc).