PIESEAUTO-DIMA
SC DIMA TRADING SRL
Comercializam piese auto originale si aftermarket, accesorii si produse pentru intretinere, in lista producatorilor nostri regasindu-se numai nume consacrate.
Dorim astfel sa va punem la dispozitie doar produse calitative si competitive, incercand sa oferim cel mai mic pret de pe piata romaneasca.
Un alt avantaj pe care vi-l oferim este economia de timp. Veti fi scutiti de a alerga de la un magazin la altul si de a cauta cea mai buna varianta pentru dumneavoastra.
Acum puteti comanda din fata calculatorului, iar produsele le veti primi in 24 ore la adresa specificata de dumneavostra.
Va multumim pentru alegerea facuta si ne bucuram sa fim alaturi de dumneavoastra.
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Produsele achiziționate de către clienții persoane fizice de la societatea DIMA TRADING SRL beneficiază de garanția legală prevăzută în Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate.
Produsele achiziționate de către clienții persoane juridice de la societatea DIMA TRADING SRL beneficiază exclusiv de garanția comercială acordată de producătorul produsului. În acest caz, termenul de garanție și condițiile de acordare a garanției comerciale sunt stipulate în Certificatul de garanție eliberat de producător și comunicat clienților persoane juridice odată cu livrarea produsului achiziționat.
Termenul de garanție legală de conformitate oferit clienților persoane fizice este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, cu excepția produselor de folosință îndelungată a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, caz în care termenul de garanție legală de conformitate se reduce de drept la această perioadă.
Garanția acoperă doar situațiile în care cauza defecțiunii era existentă la momentul livrării produsului.
Garanția nu acoperă acele situații în care cauza defecțiunii este generată de faptul că:
produsul nu a fost montat/instalat/reglat/verificat într-o unitate de service auto autorizată deși clientul avea această obligație, ori aceste operații au fost efectuate fără scule ori dispozitive adecvate, fără respectarea tehnologiei de lucru stabilită de producătorul produsului;
produsul a fost montat incorect sau împreună cu piese conexe uzate, neconforme cu specificațiile producătorului, defecte sau modificate;
uzura sau defectul produsului se datorează suprasolicitării, întreținerii sau reglajelor/verificărilor periodice necorespunzătoare, ori a intervențiilor neautorizate asupra produsului în perioada de garanție a acestuia;
produsul a fost instalat fără a se respecta instrucțiunile de instalare a producătorului;
vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natură (șocuri termice, electrice, mecanice); situații provocate de hazard, starea drumurilor și conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure și tăieturi accidentale, frecări laterale sau centrale cu efecte de uzură și dezvoltare căldură, continuarea rulajului cu diferite corpuri tăioase;
nu au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare, păstrare și/sau utilizare;
produsul a fost utilizat în alte scopuri sau pe alte vehicule decât cele indicate de producător;
datorită prezenței corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcționare a acestora;
produsul a fost utilizat necorespunzător de către client.
În situația în care produsul s-a defectat în interiorul termenului de garanție datorită unei cauze existente la data livrării, clientul are dreptul să solicite societății DIMA Trading SRL următoarele măsuri reparatorii, în această ordine:
repararea produsului;
înlocuirea produsului;
reducerea corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului și restituirea prețului de achiziționare, cu mențiunea că dacă defecțiunea este minoră clientul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului.
Clientul trebuie să informeze societatea DIMA TRADING SRL despre apariția defecțiunii în termen de 2 luni data la care a constatat-o sub sancțiunea decăderii din dreptul de a mai solicita aplicarea unei măsuri reparatorii.
Perioada de timp în care societatea DIMA TRADING SRL trebuie să asigure repararea sau înlocuirea produsului, dacă se constată că defecțiunea sesizată este acoperită de garanție este de 15 zile calendaristice de la data la care clientul a predat societății sau persoanei desemnate de acesta bunul defect. În situația în care se constată că defecțiunea sesizată nu este acoperită de garanția oferită societatea DIMA PLUS SRL se obligă să notifice în scris acest aspect clientului în termen de cel mult 2 zile de la data constatării iar clientul va suporta cheltuielile aferente cercetării/expertizării produsului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse (costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare).
În cazul solicitării de garanție prin care se invocă vicii ascunse, societatea DIMA TRADING SRL va repara/înlocui produsul în termen de 15 zile calendaristice de la comunicarea expertizei tehnice, dacă producătorul sau organismul tehnic abilitat care a efectuat expertiza au constatat existența acestor vicii.
Cheltuielile generate de repararea sau înlocuirea produsului sunt suportate de societatea DIMA TRADING SRL. În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Perioada de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data predării produsului către societatea DIMA TRADING SRL până la data reparării/înlocuirii produsului.
În situația în care produsul este reparat sau înlocuit Clientul se obligă să ridice produsul reparat/înlocuit în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii notificării cu privire la finalizarea reparației/înlocuirii.
Dacă repararea sau înlocuirea produsului nu a avut loc în termenul de 15 zile, este imposibilă sau disproporționată raportat la valoarea produsului în lipsa defecțiunii sau importanța defecțiunii, clientul va avea dreptul să solicite fie reducerea corespunzătoare a prețului fie restituirea prețului de achiziționare.
Pentru a beneficia de garanția oferită, odată cu solicitarea aplicării unei măsuri reparatorii, clientul trebuie să prezinte societății DIMA TRADING SRL și următoarele documente:
Factura de achiziție DIMA TRADING SRL;
Certificatul de garanție, în original, semnat și datat;
Dovada montării piesei într-un service autorizat RAR;
Lipsa prezentării documentelor menționate sau prezentarea documentelor completate greșit, incomplet sau ilizibile atrage decăderea clientului din dreptul de a solicita aplicarea unei măsuri reaparatorii în temeiul garanției oferite.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC DIMA TRADING SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
- Curier, cost estimativ livrare: 25 de lei
- Livrare gratuită la comenzi mai mari de 1000 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Livrarea produselor aflate in stoc se va face in maxim 24 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc se va comunica data livrarii.
Curier rapid 25lei ( in limita a 5 kg )
Pentru comenzile ce depasesc 700 lei livrarea este gratuita (in limita a 10 kg), oriunde in Romania