Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
450 lei
Auto_farm
11649
322 lei
PieseMania
694
Kit distributie / kit curea distributie / set curea de distributie Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) 1992-1996 #2 201236
296 lei
Expertauto1
14426
240 lei
Autoeshop
8121
296 lei
Expertauto1
14426
Set curea de distributie MITSUBISHI PAJERO/SHOGUN CLASSIC (V2_W) - OEM - JAPANPARTS: KDD-M01 - Cod intern: W02188746 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
240 lei
Autoeshop
8121
Set curea de distributie MITSUBISHI CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) (1992 - 1996) INA 530 0109 10
321 lei
OnePlusAuto
435
Set curea de distributie MITSUBISHI CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) (1992 - 1996) INA 530 0109 10
321 lei
OnePlusAuto
435
1273 lei
Pieseautodetop
3391
Kit curea distributie Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) 1992-1996 #2 201236
296 lei
Expertauto1
14426
296 lei
Expertauto1
14426
Set curea de distributie MITSUBISHI PAJERO/SHOGUN I (L04_G, L14_G) - OEM - JAPANPARTS: KDD-M01 - Cod intern: W02188746 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
240 lei
Autoeshop
8121
Set curea de distributie MITSUBISHI GALANT Mk II combi (A16_V) - OEM - JAPANPARTS: KDD-M01 - Cod intern: W02188746 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
240 lei
Autoeshop
8121
358 lei
PieseMania
694
Kit distributie Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) 1992-1996 #2 201236
296 lei
Expertauto1
14426
282 lei
Expertauto1
14426
240 lei
Autoeshop
8121
Kit distributie / kit curea distributie / set curea de distributie Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) 1992-1996 #2 201235
282 lei
Expertauto1
14426
282 lei
Expertauto1
14426
240 lei
Autoeshop
8121
Set curea distributie Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) 1992-1996 #2 201235
282 lei
Expertauto1
14426
282 lei
Expertauto1
14426
240 lei
Autoeshop
8121
Kit curea distributie Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) 1992-1996 #2 530005310
240 lei
Expertauto1
14426
Piese auto din categoria
Kit distributie
Mitsubishi Canter
.Un kit de distributie este format din curea si rola intinzatoare. Kitul de distributie al unei masini se schimba de obicei la intervale mari, chiar si de 100.000 de km. Exista si masini care au distributie pe lant, o astfel de distributie rezistand o viata intreaga. Rola intinzatoare se schimba si ea, pentru ca in timp isi pierde din proprietati si rulmentul se uzeaza, cauzand zgomote sub capota.