Diferential spate mercedes sprinter 2,7 cdi an 2002

Baciu, jud. Cluj


Acest anunţ nu mai este valabil.

Cauți o piesă similară?

Cere oferte de piesă

Îți recomandăm produse asemănătoare

Grup spate Audi S7
4000 lei
Vând grup spate pentru Audi A7 S7 4,0 tfsi an 2016
Go NUTUDEZMEMBRARI 3604
Marginea, jud. Suceava
Grup diferential spate Infiniti M35X 3.5i
1000 lei
Vand grup diferential spate Infiniti M35X 3.5i PIESA SE VINDE CU FACTURA SI GARANTIE!
Pl Piesedezm 3952
Ion Roata, jud. Ialomita
Grup spate Volvo xc60/xc70 p1216688

Grup spate Volvo xc60/xc70 p1216688

4000 lei
Grup spate Volvo xc60/xc70 p1216688 An 2012-2020 Pt detali sunati Mașină de proveniență :30.000 km
Pr DezmembrariFNC 3239
Caracal, jud. Olt
Grup diferential fata Range Rover Sport 3.6HSE
1000 lei
Vand grup diferential fata Range Rover Sport 3.6HSE PIESA SE VINDE CU FACTURA SI GARANTIE!
Pl Piesedezm 3952
Ion Roata, jud. Ialomita
Grup diferential spate Nissan X-Trail 2.2DCI T30
1000 lei
Vand grup diferential spate Nissan X-Trail 2.2DCI T30 PIESA SE VINDE CU FACTURA SI GARANTIE!
Pl Piesedezm 3952
Ion Roata, jud. Ialomita
Grup diferential fata Infiniti M35X 3.5i

Grup diferential fata Infiniti M35X 3.5i

1000 lei
Vand grup diferential fata Infiniti M35X 3.5i PIESA SE VINDE CU FACTURA SI GARANTIE!
Pl Piesedezm 3952
Ion Roata, jud. Ialomita
Second hand Vândut de firmă Cu garanție ID #687059896

diferential spate mercedes sprinter 2,7 cdi an 2002 3,5 t 

Actualizat acum 174 zile
29 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Baciu, jud. Cluj prin:
  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost estimativ livrare: 30 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Poşta Română - 8 lei/kg - de obicei in 2 zile.
Curier rapid - 10 lei pentru primele5 kilograme. 8 lei/kg pentru kilogramele suplimentare.
Tarife valabile pentru volume normale în reţeaua de acoperire a curierului.
Plată ramburs în cont colector (Nu plătiţi practic expedierea rambursului) / Plata rambursului este achitată de client.

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
A NU SE CONFUNDA GARANTIA DE CONFORMITATE CU GARANTIA TEHNICA

Certificam prin prezenta ca produsele sunt piese SH originale sau interschimbabile cu piese originale conform cataloagelor si listelor editate de producator. Garantia pieselor este de minim 30 zile aplicata in conformitate cu Legea nr. 449/2003, republicata in O.U.G. 124/2008.

1. VANZATORUL ESTE EXONERAT DE RASPUNDEREA PRIVIND GARANTIA SAU ACEASTA POATE FI ANULATA IN URMATOARELE CAZURI:
a) piesele, respectiv motorul, cutia de viteze, calculatorul, turbosuflanta si injectia, nu au fost montate in service-ul reprezentantei producatorului autovehiculului ;
b) piesele, altele decat cele de la punctul a), nu au fost montate intr-un service de specialitate autorizat de RAR ;
c) piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate ;
d) piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru un alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului ;
e) piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu a fost comparata cu piesa de inlocuit ;
f) piesa s-a uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului. Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator ;
g) autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare : pornire prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, modificarea instalatiei electrice, alte modificari de orice natura ;
h) autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi atmosferici sau de alta natura ( socuri termice, electrice , mecanice ) ;
i) piesele prezinta urme de zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiuni ale factorilor externi procesului normal de functionare, astfel ca nu suportam costurile de montaj, reparatie, etc. la returnarea acesteia ;
j) piesele prezinta uzura fireasca.

2. PIESELE IN GARANTIE CE FAC OBIECTUL UNEI RECLAMATII VOR FI EXPEDIATE DE CATRE CUMPARATOR INSOTITE DE URMATOARELE DOCUMENTE :
a) formular, NOTA DE RETUR completat de client. Formularul;
b) bonul sau factura de achizitie piese ;
c) deviz de montaj in service autorizat RAR, in care sa fie mentionata data montarii si a numarului de kilometri la montare/demontare, insotit de factura fiscala ;
d) copie dupa autorizatia RAR a service-ului care a efectuat reparatia ;
e) nota de constatare emisa de un service autorizat RAR prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea, respectiv codul original al piesei ;
f) copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului ;
g) orice reclamatie se primeste in scris si se va raspunde in termen de 7 zile de la data inregistrarii.

3.RECLAMATIILE PRIVIND CONDITIA SI CALITATEA PRODUSELOR SE ADMIT NUMAI DACA ACESTEA SUNT SESIZATE IN SCRIS IN MAXIM 80 DE ORE DE LA LIVRARE.
- Nu se admit la retur piesele care au fost deja montate sau s-a incercat acest lucru ramanand urme vizibile ;
- Piesa se returneaza in termen de garantie, care incepe sa curga de la data cumpararii. Piesa trebuie sa indeplineasca urmatoarele
conditii : sa fie asamblata si curata, sa se returneze in ambalajul in care s-a livrat, sa prezinte doar urme de functionare, in caz contrar, cumparatorul intelege ca este de acord ca piesa livrata nu este acceptata la retur.

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de SC AUTOBETA SRL.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
daca este din vina vanzatorului se accepta returul fara probleme.
piesele taiate de caroserie(aripa spate, plafon, prag, longeron) nu se pot returna,in prealabil se trimit poze si clientul accepta comanda si daca este acceptata , nu se poate face retur indiferent de motiv