Marcă / Model
Alfa Romeo
3
Audi
21
BMW
18
Citroen
114
Dacia
2
Fiat
122
Ford
10
Hyundai
1
Iveco
6
Kia
1
Land Rover
88
Mercedes
29
Nissan
1
Opel
13
Peugeot
115
Renault
7
Seat
21
Skoda
8
SsangYong
2
Toyota
1
Volkswagen
33
Volvo
12
vezi toate [+]
Județ
Alba
4
Arad
10
Bihor
6
Botosani
1
Bucuresti
66
Dambovita
1
Dolj
1
Galati
9
Giurgiu
8
Iasi
1
Ilfov
25
Maramures
1
Neamt
42
Prahova
1
Suceava
16
Timis
70
Vaslui
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Bujii cu senzor 2.0 CDTI Opel Astra J, Cascada, Insignia, Zafira C 55579436 55564163 55590467
150 lei
Autobestcraiova
6830
Releu Bujii Bmw 2.0 Diesel Motor B47 Cod 8514120 X1 X2 X3 X4 X5 X6 F30 F34 F36 F10 F20 F21 G30 G31 G01 G02 Etc. Dezmembrez Bmw X4 F26 2.0 D Motor B47 Xdrive 4x4 Volan Stanga Bi-Xenon
150 lei
BMWautodez
1062
31 lei
Xdrive016
8349
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ 190 limuzina (W201), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W202), MERCEDES-BENZ 100 bus (631) - HELLA 4
644 lei
Pieseautodetop
3389
70 lei
AUTOPRO
5929
362 lei
AutopiesaRO
10691
senzor
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.