Capota Mercedes Vito din 2001

Botiz, jud. Satu-Mare


Acest anunţ nu mai este valabil.

Cauți o piesă similară?

Cere oferte de piesă

Îți recomandăm produse asemănătoare

Capota mercedes vito 2001
350 lei
Capota fata mercedes vito 2001, capota motor mercedes vito 2001, capota mercedes vito 2001
Pl DezAlbota 2891
Albota, jud. Arges
Capota Mercedes VITO 2001 Bus 2.2 CDI
250 lei
Capota Mercedes VITO 2001 Bus 2.2 CDI Capota provine din dezmembrari. Culoare Gri Detalii despre masina: Auto: Mercedes VITO An: 2001 Varianta: Bus Mo ...
Pr Carcashuk 328
Baia Mare, jud. Maramures
Capota Mercedes Vito 2001

Capota Mercedes Vito 2001

300 lei
Capota Mercedes Vito 2001 fara lovituri ,urme de rugina sau inscriptii
Pl LohanMarket 1109
Turda, jud. Cluj
Capota Mercedes Vito '2001
300 lei
Capota Mercedes Vito, an fabricatie 2001
Go Vasyclaruno2_AG 533
Bascov, jud. Arges
Capota mercedes vito an 1997 1998 1999 2000 2001 2002
200 lei
Capota mercedes vito an 1997 1998 1999 2000 2001 2002
Pl Motodez 442
Ploiesti, jud. Prahova
Capota Mercedes Vito W638 2001 Duba 2.2 DCI

Capota Mercedes Vito W638 2001 Duba 2.2 DCI

200 lei
Capota Mercedes Vito W638 2001 Duba 2.2 DCI Capota provine din dezmembrari. Detalii despre masina: Auto: Mercedes Vito W638 An: 2001 Varianta: Duba Mo ...
Pl DezmembrariLangesti 441
Pitesti, jud. Arges
Second hand Vândut de firmă Cu garanție ID #309014473
Dezmembrari Andrei 
Vindem capotă față din dezmembrarea unui Mercedes Vito din 2001.
Livram piese în toată tara prin curier rapid. 
Actualizat acum 60 zile
17 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Botiz, jud. Satu-Mare prin:
  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost estimativ livrare: 35 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Pretul difera in functie de km suplimentari, kg., si volum.

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va schimba sau restitui contravaloarea acesteia.

Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)

In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:

- 30 de zile de la data livrarii pentru produsele de schimb.
- Pentru produsele consumabile si accesorii nu se ofera garantie (covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), becuri, stergatoare parbriz, etc.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
- Factura de achizitie, bonul fiscal sau chitanta de la curier
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj
- In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB)
Gabi Prima SRL nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
- Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
Returul: Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract,

- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

- Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.


Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere
Contravaloarea pieselor se va returna dupa receptionarea produselor.

Piesa se poate returna în primele 30 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 30 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 30 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 30 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de SC AUTO PARTS ANDREI SRL.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
se acorda retur la produsele montate in service uri autorizate