1. Scrii ce piesă cauți.
2. Primești oferte de la vânzători.
3. Tu alegi prețul și oferta câștigătoare.
1. Postezi rapid anunțul cu ce piesă vinzi.
2. Cumparătorii te sună sau fac direct comandă.
3. Livrezi comanda și încasezi banii.
  1. Piese Auto
  2. Bieleta directie

Cap de bara MAZDA B-SERIE (UN) 2.5 D 4WD 06/1999 - 11/2006 - producator NIPPARTS cod produs J4823018

Arad, jud. Arad
Preţ: 20 lei

Spune că ai văzut anunțul pe PieseAuto.ro și beneficiezi de prețul afișat!

Adaugă la favorite Adăugat la favorite
Vândut de: Magazin piese auto

ComNico

CIF: RO12256240
Pl Comnico 1122 98%
Produs nou Cu factură Cu garanție ID #1438308928

Cap de bara MAZDA B-SERIE (UN) 2.5 D 4WD 06/1999 - 11/2006 - producator NIPPARTS cod produs J4823018


Denumire produs: Cap de bara
Producator: NIPPARTS
Cod produs: J4823018

Descriere produs:

Filet interior (mm):   M14x1,5

Tip filet:   cu filet pe stanga

Lungime [mm]:   85

Toate piesele auto comercializate sunt NOI!
Piesele sunt livrate impreuna cu factura si certificat de garantie!

Coduri echivalente originale:
- 8AU1-32-280
- UH74-32-280

Actualizat acum 30 zile
0 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
  • Întrebări despre produs (0)

Livrare din Arad, jud. Arad prin:

  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost livrare: 25 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
20-30 lei -in functie greutatea coletului
Livram oriunde in Romania pentru aceeasi valoare de transport (fara kilometri aditionali)

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
TERMENI DE GARANTIE

Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factuta de vanzare.

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

piesa nu a fost cumparata de la firma noastra;

piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;

piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;

piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;

autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);

autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;

piesele prezinta o uzura normala.

Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:



copie dupa factura de achizitie de la www.comnico.ro , bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;

dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;

copia fata-verso dupa autorizatia R.A.R a serviceului in care s-a facut montajul.

nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;

copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.

piesa trebuie sa fie obligatoriu in ambalajul original ATENTIE:

NU distrugeti/deteriorati ambalajul original !

NU etichetati/distrugeti ambalajul original, împachetati separat!

NU puneti coletul cu ramburs!

Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 6 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.



In cazul in care reclamatia a fost justificata vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in terment de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.



Nu se acorda termenul de 12 de luni la urmatoarele categorii de piese:
-filtre (de ulei, aer, combustibil), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de SC COM NICO MOTORS SRL ne puteți contacta telefonic la numărul/numerele 0377101402 / 0771128722.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Nu se accepta retur pentru:

Produse vandute in promotie, produse vopsite;

Produse cu urme de montaj, lovituri, zgarieturi, incomplete, deteriorate si/sau modificate de catre Cumparator sau Consumator.

Produse fara amabalajul original, cu ambalajul deteriorat,produse care nu au eticheta importatorului sau eticheta de origine.

Produse constand in piese electronice, module de comanda, calculatoare, airbaguri,becuri etc. care au sigiliul indepartat.

Lichide uleiuri,antigeluri si accesorii.

Nu au fost puse întrebări pe acest produs.

Adresează vânzătorului o întrebare

ESTE INTERZIS să publici aici informaţii personale precum telefonul, adresa de e-mail, website, etc.
Poze cu piesa dorită:
Se încarcă...
Alege pozele (maxim %d)
Te-ar mai putea interesa
Cap bara directie Citroen Berlingo 1.4, 1.6, 16V a
Cap bara directie Citroen Berlingo 1.4, 1.6, 16V an 2002-2011 cod 12070
SKU: 42336 Cap bara directie Citroen Berlingo 1.4, 1.6, 16V an 2002-2011 cod 12070 Intreaba vanzatorul daca se poate monta piesa in service-ul nostru ...
Cap bara directie Citroen Berlingo 1.4, 1.6, 16V a
Cap bara directie Citroen Berlingo 1.4, 1.6, 16V an 2002-2011 cod 12070
SKU: 42336 Cap bara directie Citroen Berlingo 1.4, 1.6, 16V an 2002-2011 cod 12070 Intreaba vanzatorul daca se poate monta piesa in service-ul nostru ...
Cap bara Dacia Logan si Sandero Stanga Optimal G1-
Cap bara Dacia Logan si Sandero Stanga Optimal G1-1261
Cap bara Dacia Logan si Sandero Stanga Optimal G1-1261 Producator de piese auto : Optimal G1-1261 Dimensini: -Lungime 213 mm, -Filet int. M 14 x 1,5 m...
CAP BARA/BIELETA /BURDUF Passat B5.5
CAP BARA/BIELETA /BURDUF Passat B5.5
PROVINE DIN DEZMEMBRARI! PRIMESTI CEEA CE SE VEDE SI IN POZA!!! POZELE SINT REALE! PRET PER SET! IN STARE F.BUNA! Toate piesele comercializate de unit...
Articulatie axiala cap de bara MAZDA 323 III Hatch
Articulatie axiala cap de bara MAZDA 323 III Hatchback BF Producator YAMATO...
Articulatie axiala cap de bara MAZDA 323 III Hatchback (BF) Producator YAMATO I33009YMT-1 A96508-1 A96508 Partea de montare : punte fata Partea de mon...
Articulatie axiala, cap de bara MAZDA 2 (DY) (2003
Articulatie axiala, cap de bara MAZDA 2 (DY) (2003 - 2016) ITN 06-1129-G2 p...
Denumire produs: Articulatie axiala, cap de bara MAZDA 2 (DY) (2003 - 2016) ITN Producator: ITN Cod produs: 06-1129-G2 Specificatii: Lungime 2 [mm] 27...