Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Ansamblu arc amortizor dreapta fata Smart Fortwo [1998 - 2002] Hatchback 0.6 AMT (55 hp) CITY-COUPE (450) M160 E6AL B03, M160.910
139 lei
DezmembrariBragadiru
2782
Arc cu telescop fata Smart w453 dupa 2014 renault teingo 3 ansamblu arc+telescop arcuri telescoape fata dezmembrez
200 lei
DezAutoDEX
505
Telescop cu arc si flansa dreapta fata Smart Forfour1.5 CDI: 801402000071 a4543203030 [Fabr 2001-2008]
200 lei
Otomobil
3565
3952 lei
Pieseautodetop
3391
Telescop cu arc si flansa stanga fata Smart Forfour1.5 CDI: 801402000070 a4543202930 [Fabr 2001-2008]
200 lei
Otomobil
3565
Ansamblu arc amortizor dreapta fata Smart Fortwo [1998 - 2002] Hatchback 0.6 AMT (55 hp) CITY-COUPE (450) M160 E6AL B03, M160.910
139 lei
DezRomBragadiru
1303
150 lei
DezmembrariAutoland
3754
100 lei
EcoPieseAuto
1832
3952 lei
Pieseautodetop
3391
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare SMART ROADSTER (452), SMART ROADSTER cupe (452) - EIBACH E90-56-001-05-22
3952 lei
Pieseautodetop
3391
100 lei
EcoPieseAuto
1832
3952 lei
Pieseautodetop
3391
Amortizor Dreapta Fata Audi TT Roadster 2005/09-2006/06 1.8 T 140KW 190CP Cod 1J0413031BH
100 lei
EcoPieseAuto
1832
100 lei
EcoPieseAuto
1832
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Amortizor Dreapta Fata Audi TT Roadster 1999/10-2006/06 1.8 T 132KW 180CP Cod 1J0413031BH
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Piese auto din categoria
Ansamblu amortizor arc
Smart
.Ansamblul amortizor arc este o componenta a suspensiei formata dintr-un amortizor si un arc. Acest ansamblu are rolul de a amortiza trecerea peste denivelari a unui autoturism si de a pastra cat mai ferm roata pe carosabil. Un astfel de ansamblu are un rol si la franarea sau accelerarea autoturismului, mentinand roata lipita de carosabil. Se recomanda schimbarea in pereche, insotita de protectiile de praf si de tampoanele de cauciuc ale amortizorului. Majoritatea producatorilor recomanda schimbarea lor la un interval de 90000 de km. Chiar daca un amortizor nu a curs, acesta poate fi defect, poate duce la un control greoi al autoturismului, la balansarea lui in momentul unui viraj sau chiar la uzura neuniforma a anvelopei.