Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
700 lei
AUTOPRO
5942
200 lei
Acm_auto
1666
SET AMORTIZOR / AMORTIZOARE FATA CU ARC SI FLANSA JEEP CHEROKEE KJ FAB. 2001 - 2008 ⭐⭐⭐⭐⭐
300 lei
PieseAutoIedera
7610
500 lei
Buzaauto
1701
500 lei
Buzaauto
1701
Arc telescop Jeep renegade 2014-2021 ansamblu arc cu telescop fiat 500x stanga dreapta
350 lei
DezAutoDEX
505
350 lei
PieseAutoIedera
7610
300 lei
DezAutoDEX
505
Set arcuri + amortizoare + flanse fata pentru Jeep Grand Cherokee 3.6 i 210kw 290cp din 2014 COD ERB
500 lei
DezmembrariLangesti
441
700 lei
AutoHima
856
Amortizor cu arc dreapta fata 3.0 CRD 68080208AB Jeep Grand Cherokee WK2 [2010 - 2014]
291 lei
LuxAutoDEZ2
453
250 lei
LuxAutoDEZ
1666
SET AMORTIZOR / AMORTIZOARE FATA CU ARC SI FLANSA JEEP GRAND CHEROKEE 3 4x4 FAB. 2006 - 2011 ⭐⭐⭐⭐⭐
600 lei
PieseAutoIedera
7610
300 lei
PieseAutoIedera
7610
400 lei
Buzaauto
1701
Amortizor fata stanga CU ARC SI FLANSE Jeep Grand Cherokee WK [2004 - 2010] SUV 5-usi 3.0 CRD AT 4WD (218 hp) EURO 4, FACELIFT
400 lei
Buzaauto
1701
291 lei
LuxAutoDEZ
1666
Amortizor fata dreapta Cu arc si flanse Jeep Grand Cherokee WK2 [2010 - 2014] SUV 3.0 TD AT (241 hp)
700 lei
Buzaauto
1701
Amortizor fata stanga Cu arc si flanse Jeep Grand Cherokee WK2 [2010 - 2014] SUV 3.0 TD AT (241 hp)
700 lei
Buzaauto
1701
300 lei
PieseAutoIedera
7610
800 lei
Buzaauto
1701
Piese auto din categoria
Ansamblu amortizor arc
Jeep
.Ansamblul amortizor arc este o componenta a suspensiei formata dintr-un amortizor si un arc. Acest ansamblu are rolul de a amortiza trecerea peste denivelari a unui autoturism si de a pastra cat mai ferm roata pe carosabil. Un astfel de ansamblu are un rol si la franarea sau accelerarea autoturismului, mentinand roata lipita de carosabil. Se recomanda schimbarea in pereche, insotita de protectiile de praf si de tampoanele de cauciuc ale amortizorului. Majoritatea producatorilor recomanda schimbarea lor la un interval de 90000 de km. Chiar daca un amortizor nu a curs, acesta poate fi defect, poate duce la un control greoi al autoturismului, la balansarea lui in momentul unui viraj sau chiar la uzura neuniforma a anvelopei.