2008
4
206
43
206 cc
2
207
3
208
5
3008
3
307
9
307 cc
3
308
50
4007
3
4008
3
406
3
407
4
5008
5
607
3
807
8
Bipper
3
Boxer
1
Partner
1
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
Amortizor sport fata MTS Peugeot 206 Hatchback 1.1 / 1.4 / 1.6 / 1.6 16V / 1.4HDI / 2.0GTI / 1.6HDI / 1.9 / 2.0 hdi / RC
468 lei
Originalproparts
1156
107 lei
AutopartsAS
101
107 lei
AutopartsAS
101
Amortizor fata KYB Excel-G Peugeot 308 II 308 SW II Toate motorizarile
313 lei
Originalproparts
1156
Amortizor pentru PEUGEOT 307 Hatchback (3A/C) PEUGEOT 307 Hatchback (3A/C) ( 08.2000 - 12.2012) OE 5206 V9
119 lei
AutopartsAS
101
156 lei
AutopartsAS
101
157 lei
AutopartsAS
101
157 lei
AutopartsAS
101
Amortizor pentru PEUGEOT 208 PEUGEOT 208 I Hatchback (CA_, CC_) ( 03.2012 - ...) OE 98 02 145 580
162 lei
AutopartsAS
101
Amortizor pentru PEUGEOT 307 PEUGEOT 307 Hatchback (3A/C) ( 08.2000 - 12.2012) OE 5206.T9
143 lei
AutopartsAS
101
166 lei
AutopartsAS
101
Amortizor pentru PEUGEOT 207 PEUGEOT 207 Hatchback ( 02.2006 - 12.2015) OE 5208 58
165 lei
AutopartsAS
101
1974 lei
AutopartsAS
101
Amortizor pentru PEUGEOT 206 PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C) ( 08.1998 - 12.2012) OE 5202NG
156 lei
AutopartsAS
101
1345 lei
AutopartsAS
101
Amortizor pentru PEUGEOT 407 PEUGEOT 407 Sedan ( 05.2004 - 12.2011) OE 5202TS
139 lei
AutopartsAS
101
187 lei
AutopartsAS
101
Amortizor pentru PEUGEOT 2008 Break (CU_) PEUGEOT 2008 Break (CU_) ( 03.2013 - ...) OE 96 766 366 80
187 lei
AutopartsAS
101
Amortizor pentru PEUGEOT 2008 Break (CU_) PEUGEOT 2008 Break (CU_) ( 03.2013 - ...) OE 9810909180
182 lei
AutopartsAS
101
Amortizor fata stanga KYB Excel-G Peugeot 206 Entreprise 1.1 i XA, 1.4 i XA, 1.9 D, 1.4 HDi
245 lei
Originalproparts
1156
Piese auto din categoria
Amortizoare
Peugeot
Hunedoara.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.