Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
157 lei
Autoeshop
8030
Amortizor fata stanga MINI Countryman (R60) (An fabricatie 01.2010 - 10.2016, 90 - 218 CP, Diesel, Benzina) - OEM - MAXGEAR: MGA-6304|11-1045 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
211 lei
Autoeshop
8030
211 lei
Autoeshop
8030
211 lei
Autoeshop
8030
Amortizor fata dreapta MINI Paceman (R61) (An fabricatie 03.2012 - 09.2016, 112 - 218 CP, Diesel, Benzina) - OEM - MAXGEAR: MGA-6305|11-1046 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
211 lei
Autoeshop
8030
143 lei
Autoeshop
8030
Amortizor spate stanga MINI Paceman (R61) (An fabricatie 03.2012 - 09.2016, 112 - 218 CP, Diesel, Benzina) - OEM - MAXGEAR: MGA-6309|11-1050 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
143 lei
Autoeshop
8030
143 lei
Autoeshop
8030
143 lei
Autoeshop
8030
Amortizor MINI MINI (R50, R53) - OEM - MAXGEAR: MGA-6302|11-1043 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
157 lei
Autoeshop
8030
157 lei
Autoeshop
8030
Amortizor MINI MINI Cabriolet (R57) - OEM - MAXGEAR: MGA-6302|11-1043 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
157 lei
Autoeshop
8030
Amortizor MINI MINI CLUBMAN (R55) - OEM - MAXGEAR: MGA-6302|11-1043 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
157 lei
Autoeshop
8030
157 lei
Autoeshop
8030
124 lei
Autoeshop
8030
Amortizor MINI MINI (R50, R53) - OEM - MAXGEAR: MGA-6311|11-1052 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
124 lei
Autoeshop
8030
124 lei
Autoeshop
8030
124 lei
Autoeshop
8030
Amortizor MINI MINI (F56) - OEM - MAXGEAR: MGA-6307|11-1048 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
156 lei
Autoeshop
8030
156 lei
Autoeshop
8030
156 lei
Autoeshop
8030
Amortizor MINI MINI Cabriolet (R52) - OEM - MAXGEAR: MGA-6307|11-1048 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
156 lei
Autoeshop
8030
137 lei
Autoeshop
8030
137 lei
Autoeshop
8030
Piese auto din categoria
Amortizoare
Mini
Cluj.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.