CURATITOR CLIMATIZARE
Acest anunţ nu mai este valabil.
Îți recomandăm produse asemănătoare
Spray Curatat Clima Orange 100ml Turtle Wax Turtle Cod:Tw Fg31066
Wynn's Solutie Curatare AC 100ML W30205
Clima-NET(Curăţitor/Purificator/Dezodorizant pentru sisteme de ventilaţie/climatizare)
Ref1050 Flacon 210 ml
PROBLEME: Două critici sunt aduse sistemului de climatizare de către utilizatori: mirosurile neplăcute şi problemele respiratorii
CAUZE: Principala cauza consta in contaminarea sistemului de climatizare cu bacterii şi mucegaiuri. Intr-adevăr, sistemele de climatizare auto sunt spaţii inchise, umede, adesea murdare (avind depuneri de praf, grăsimi…) si devin medii favorabile dezvoltării bacteriilor si mucegaiurilor. De aici rezultă:
- Mirosuri neplăcute.
- Riscuri la reacţii alergice (faimoasele strănuturi, lacrimări care apar de îndată ce se porneşte aerul condiţionat) care se datorează eliberării sporilor de mucegai, factori extrem de alergizanti.
- Colmatarea rapidă a filtrului de polen, cu reducerea debitului de aer şi a eficienţei
sistemului de climatizare.
- Probleme de coroziune la nivelul vaporizatorului; dezvoltarea mucegaiului ajunge adesea
să obtureze orificiile de evacuare a apei condensate, vaporizatorul «se înăbuşă» într-un fel
de supă şi se va coroda.
SOLUŢII
E imposibil să demontezi, sistemele de aer condiţionat fiind integrate în ansamblul planşei de bord. Trebuie intervenit din exterior; exista cîteva produse in reteaua comerciala:
- dezinfectanţi lichizi pentru care este necesar să folosim pulverizatoare cu aer comprimat sau manuale, cu timp lung de aplicare şi adeseori chiar inefficiente.
- aerosoli cu spumă de curatat
Toate aceste produse au ca inconvenient major faptul că nu tratează decît suprafeţele care pt fi direct atinse de jetul pulverizat, rămînind întotdeauna părţi netratate (surse de recontaminare rapidă). Unele dintre aceste produse pot fi toxice atit pentru cel care le foloseşte cit şi pentru utilizatorul vehiculului.
ACTIUNE
- curăţă în profunzime, elimină depunerile grase si mucegaiurile.
- dezinfectează şi prin acţiunea sa antibacteriană şi antimucegaiuri protejează sistemul de
climatizare împotriva micro-organismelor (sursa mirosurilor neplăcute).
- se aplică cu un aerosol ce tratează întreg sistemul de aer condiţionat (vaporizator,
tubulatură, ventilator, calorifer, orificii de scurgere a apei…). Se evită astfel riscul
recontaminării .
- Actvitatea bactericidă este verificată în raport cu norma ANFOR NFT 72.300 şi EN 1040 (conf. raport de probe al
Laboratoire Keybio).
- conţine un aditiv pasivizator pentru aluminiu care tratează suprafaţa vaporizatorului şi lasă un film protector de
lungă durată. Într-adevăr vaporizatorul, care e supus unei scurgeri continue de apă condensată este cel mai des la
originea apariţiei porilor produşi de coroziune. Un tratament regulat cu Clima Net va pemite protejarea eficientă a
vaporizatorului împotriva coroziunii şi a riscului de apariţie a porilor în vaporizator.
UTILIZARE
- poate fi utilizat la toate sistemele de climatizare (automobile, camioane, autobuze, casnic, unităţi portabile…).
- Folosirea este foarte simplă şi nu necesită aparatură. Procedura de tratare trebuie totuşi să fie adaptată în funcţie
de specificitatea fiecăui sistem – prezenţa şi locaţia filtrului de polen – conform modului de folosire detailat pe
verso. - Un flacon Clima-NET (125 ml substanţă activă) este suficient pentru a trata un sistem de climatizare de
talie mare.
- pentru a proteja împoriva dezvoltării bacteriene, filtrele noi trebuie să fe tratate, înainte de a fi instalate cîteva
secunde, pe fiecare faţă, cu Clima-NET.
Datorită formulei neinflamabile şi a substanţelor active inofensive pentru om, Clima-NET nu prezinta nici un risc în momentul utilizării şi nici pentru posesorii de vehicule tratate. Gazul propulsor este azotul, un gaz neutru prezent în atmosferă.
UTILIZAREA PRODUSLUI Clima-NET PENTRU DIFERITE SISTEME DE CLIMATIZARE
1) CONFIGURAŢIE STANDARD
fără filtru de polen sau cu filtru în poziţia 1 (în general, filtrele de polen sunt amplasate în locuri
uşor accesibile sub capota motor)
- Îndepărtaţi filtru de polen, dacă există.
-
Verificaţi ca orificiul de scurgere a apei condensate să nu fie înfundat. - Poziţionaţi comanda sistemului pe rece şi ventilatorul pe maxim.
- Pulverizaţi Clima-NET pe direcţia de absorbţie a ventilatorului, în dreptul prizei de aer (pulverizarea va dura cca 2 min).
- Păstraţi puţin produs pentru a trata cele două feţe ale filtrului nou şi pulverizaţi cîteva secunde în prizele
de recirculare a aerului.
- Lăsaţi produsul să acţioneze 10 min, cu ventilatorul oprit.
- Poziţionaţi comanda ventilatorului pe maxim şi lăsaţi-l să funcţioneze cca 10 min.
- Înlocuiţi filtru cu unul nou şi tratamentul e terminat.
2) CONFIGURAŢIE - FILTRU DUPĂ VENTILATOR
filtru de polen situat între ventilator şi vaporizatorul sistemului de climatizare (filtru este de obicei în habitaclu
fiind fixat sub un capac)
- Îndepărtaţi filtru de polen şi lăsaţi compartimentul acestuia deschis.
- Verificati ca orificiul de scurgere a apei con-
densate să nu fie înfundat.
- Pulverizaţi Clima-NET (cu ventilatorul oprit) prin trapa de acces la filtru, pe direcţia vaporizatorului (se utilizează cca jumătate din aerosol sau 1 min de pulverizare).
- Inchideţi trapa (fără filtru) şi poziţionaţi comanda sistemului pe rece şi ventilatorul pe maxim.
- Pulverizaţi cealaltă jumătate de aerosol în fluxul de ventilaţie, prin priza de aer din exterior.
- Lăsaţi produsul să acţioneze cca 10 min, cu ventilatorul oprit.
- Poziţionaţi ventilatorul pe maxim şi lăsaţi-l în funcţiune cca 10 minute.
- Înlocuiţi filtru cu unul nou şi tratamentul e terminat.
- Detalii tehnice
- Livrare și plată
BMW E46
BMW E90
BMW E60
Ford Focus
Renault Clio
Renault Megane
Renault Symbol
Skoda Octavia
Volkswagen Golf 5
Volkswagen Golf 4
Seat Leon