Goarna Alarma Originala Bmw E46 2000 2001 2002 2003 2004
Acest anunţ nu mai este valabil.
Îți recomandăm produse asemănătoare
Sirena Originala Audi - Vw Originala cod 1K0951605C
Sirena cu aer tip spray – 300 ml 17232
vand goarna alarma originala BMW e46 2000 2001 2002 2003 2004
goarna este exact cea din poza de mai jos. Se da si mufa la ea. nu prezinta nici un fel de problema. functioneaza perfect. are pe ea si suportul de prindere.
se livreaza oriunde in tara prin fancourier. am orice piesa de bmw e46 320d 2000 2001 2002 2003 2004
- Livrare și plată
- Garanție: DA
- Retur: DA
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 35 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Tarifele standard privind expediere coletelor sunt tarife stabilite de catre cei de la FANcourier si se pot calcula cu ajutorul link-ului de mai jos: http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare/
Tariful pentru livrarea unui colet mic incadrat ca plic costa 22 RON
Tarifele pentru orice colet cu greutate maxima 1.3 kg costa 30 RON
Tarifele pentru orice colet cu greutate mai mare de 1kg costa 27 RON + 1.3 RON / kg !
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Retur din orice motiv acceptat in 14 zile de la intrarea in posesie a piesei ! Garantia este valabila 90 zile calendaristice din momentul in care clientul ridica coletul. Garantia este valabila pentru orice piesa comandata de pe site-ul nostru si consta in posibilitatea de a returna piesa comandata, in cazul in care clientul face dovada ca piesa s-a defectat pe parcursul functionarii sau alte probleme de natura mecanica, electrica, dupa caz ! Returul se va face doar dupa o discutie in prealabil la telefon cu administratorul societatii, si dupa caz prezentarea documentelor necesare pentru confirmarea montarii pieselor in service autorizat RAR si verificare de parametri optimi de functionare [ in cazul pieselor mecanice ], mai exact deviz reparatie, factura de reparatie, !
Livrarea pieselor comandate se face exclusiv prin Fan Courier, in maxim 24- 48 ore de la preluarea si procesarea comenzii, in functie de disponibilitatea fiecarei piesei.
Nu este disponibil serviciul livrare cu verificare pentru a elimina orice tentativa de frauda, de deteriorare sau de inlocuire a pieselor si alte tehnici abuzive.
Pentru comenzile din judetul Neamt, produsele comandate se pot ridica personal de catre client de la sediul nostru din Piatra Neamt, strada Petru Rares DN 15, varianta de iesire din PiatraNeamt Spre Bicaz, zona Ursuleti !
Piesa se poate returna în primele 90 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 90 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 90 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 90 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 90 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC PIESE AUTO PAS SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Costurile de returnare a produselor sunt suportate, in mod direct, de catre client. Returul produselor se va face doar dupa o discutie telefonica cu unul dintre operatorii nostrii, pentru a stabili modalitatile de retur ! Se accepta returul pieselor, indiferent de motiv in primele 14 zile calendaristice de la achizitionarea ei pe baza documentelor fiscale de achizitie ! Pentru produsele care se incadreaza la retur in baza garantiei in intervalul 14 - 30 de zile de la achizitionarea ei sunt necesare documente suplimentare de service care fac dovada neconformitatii pieselor comandate !
Nu se accepta returul produselor in urmatoarele cazuri:
1. Produsele nu fac dovada codurilor originale, respective data fabricatiei si codul oem al piesei;
2. Produsele prezinta zgarieturi, fisuri, crapaturi, indoituri sau alte probleme de natura a factorilor externi (ex: apa, foc ) care duc la deteriorarea acestora;
3. Produsele vin la retur incomplete.
4. Lipsa documentelor fiscale, bon fiscal, factura dupa caz emise de societatea emitenta, nu de catre firma de transport !