Filtrează rezultatele
Județ
Arad
32
Bihor
76
Bucuresti
232
Buzau
2
Calarasi
1
Cluj
128
Constanta
1
Ilfov
4
Neamt
66
Suceava
390
Timis
1342
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
149 lei
TopTechAuto
851
149 lei
TopTechAuto
851
154 lei
AutopiesaRO
10696
Rola ghidare/conducere, curea transmisie OPEL ASTRA H Combi (L35) (2004 - 2016) GATES T36182 piesa NOUA
154 lei
AutopiesaRO
10696
35 lei
BmCartech
1304
125 lei
AscoAutoMagazin
1020
Rola curea transmisie Alfa Romeo 159, Chevrolet Aveo, Aveo Kalos, Cruze, Orlando, Trax, Fiat Croma, Stilo, Opel Astra G, Astra H, Astra H Gtc, Astra J, Astra J Gtc, Corsa D 1.4-1.8, NTY RNK-PL-012
58 lei
Bestautovest
35161
97 lei
TopTechMotor
79
Rola ghidare conducere curea transmisie P314008 DENCKERMANN pentru Alfa romeo Giulietta Opel Astra Fiat Doblo Fiat Pratico Opel Combo Fiat Bravo Fiat Ritmo Alfa romeo Mito
49 lei
Comnico
4665
Rola ghidare conducere curea transmisie WBT018 QWP pentru Opel Astra Opel Zafira Opel Corsa Opel Vita Opel Combo Honda Civic Chevrolet Corsa Chevrolet Montana Chevrolet Astra
52 lei
Comnico
4665
80 lei
BmCartech
1304
82 lei
Luk4Parts
21
Rola ghidare/conducere, curea transmisie OPEL ASTRA H combi (L35) (2004 - 2020) OPTIMAL 0-N1522
82 lei
Luk4Parts
21
Rola ghidare/conducere, curea transmisie OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_), OPEL ASTRA G combi (F35_), OPEL ASTRA G limuzina (F69_) - INA 532 0402 3
178 lei
Pieseautodetop
3391
97 lei
Expertauto1
14413
97 lei
Expertauto1
14413
Rola curea transmisie Alfa Romeo Giulietta, Cadillac Bls, Fiat Bravo 2, Croma, Lancia Delta 3, Opel Astra H, Astra H Gtc, Signum, Vectra C, Vectra C Gts, Zafira B 1.6 d-2.0 d 04.2004, NTY RNK-AR-002
50 lei
Bestautovest
35161
Rola ghidaj curea transmisie OPEL ASTRA H combi (L35) (2004 - 2016) SNR GA353.64
492 lei
PieseMania
693
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Opel Astra H
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.