Filtrează rezultatele
Județ
Arad
13
Bihor
94
Bucuresti
111
Cluj
23
Dolj
1
Giurgiu
102
Hunedoara
2
Ilfov
4
Neamt
44
Suceava
88
Timis
1903
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD SIERRA hatchback (GBC, GBG), FORD SIERRA (GBG, GB4), FORD SIERRA combi (BNG) - DAYCO APV2507
354 lei
Pieseautodetop
3391
60 lei
Autoactiv016
7611
Rola ghidare/conducere FORD Escort Express '86 (ALF) (1753 , 60 CP) INA 532001810
107 lei
BmCartech
1302
Rola curea transmisie Ford Escort 6, Fiesta, Fiesta 4, Fiesta 5, Ka, Mazda 121 3 1.3 09.1991-11.2008, NTY RNK-FR-008
50 lei
Bestautovest
35159
99 lei
OnePlusAuto
434
99 lei
OnePlusAuto
434
Rola Ford Escort 5 [facelift] [1992 - 1995] Hatchback 5-usi 1.6 MT (90 hp) (GAL) 16V CLX
9 lei
DezRomBragadiru
1302
ROLA GHIDARE/CONDUCERE, CUREA TRANSMISIE FORD ESCORT/FIESTA 1.6/1.8 16V 92-/ TRANSIT 2.0 94- 55232MG
39 lei
Unipartcraiova
1551
Rola Ford Escort 5 [facelift] [1992 - 1995] Hatchback 5-usi 1.6 MT (90 hp) (GAL) 16V CLX
12 lei
DezRomBragadiru
1302
Rola ghidare conducere curea transmisie E2G0004BTA BTA pentru Ford Orion Ford Fiesta Ford Escort Ford Verona Ford Econovan
60 lei
Comnico
4664
137 lei
Comnico
4664
99 lei
Pieseautodetop
3391
79 lei
Pieseautodetop
3391
44 lei
Bestautovest
35159
Rola ghidare/conducere curea transmisie FORD FIESTA Mk III (GFJ) - OEM - MAXGEAR: 55223MG - W02353136 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8120
55 lei
Autoeshop
8120
95 lei
Auto_farm
11647
64 lei
AutopartsAS
105
62 lei
AutopartsAS
105
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD GALAXY (WGR), FORD ESCORT Mk VII (GAL, AAL, ABL), FORD ESCORT Mk VII limuzina (GAL, AFL) - INA 532 0501
98 lei
Pieseautodetop
3391
Rola ghidare/conducere, curea transmisie superior dreapta (VKM34013 SKF) FORD
92 lei
PieseAutoSuceava
5275
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Ford Escort
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.