Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
55 lei
AutopiesaRO
10689
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (49579 FEBI BILSTEIN) AUDI,SEAT,SKODA,VW
228 lei
PieseAutoSuceava
5255
37 lei
TopTechAuto
835
Unitate de control,bujii incandescente SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), SEAT TOLEDO (1L), VW PASSAT (3A2, 35I) - ERA 661132
48 lei
Pieseautodetop
3389
17 lei
Expertauto1
14326
50 lei
Vasiloiu0ncl
7497
Unitate de control,bujii incandescente VW VENTO (1H2) (1991 - 1998) ERA 661131 piesa NOUA
78 lei
AutopiesaRO
10689
RELEU COMANDA INSTALATIE BUJII INCANDESCENTE SEAT/ SKODA FELICIA/ VOLKSWAGEN GOLF III/POLO III/VENTO/T4 1.9/TD 96-03 50-0332
13 lei
Unipartcraiova
1548
43 lei
Pieseautodetop
3389
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW VENTO (1H2) (1991 - 1998) HELLA 4RA 007 507-021 piesa NOUA
89 lei
AutopiesaRO
10689
120 lei
TopTechAuto
835
224 lei
Pieseautodetop
3389
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (100658 FEBI BILSTEIN) AUDI,SEAT,SKODA,VW
243 lei
PieseAutoSuceava
5255
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW VENTO (1H2) (1991 - 1998) VEMO V15-71-0004
49 lei
PieseMania
685
115 lei
Expertauto1
14326
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen Vento
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.