Filtrează rezultatele
Județ
Alba
2
Arad
8
Arges
2
Bihor
1
Botosani
1
Brasov
1
Bucuresti
13
Buzau
1
Cluj
24
Constanta
1
Dambovita
3
Dolj
4
Giurgiu
1
Ialomita
4
Iasi
6
Ilfov
7
Maramures
2
Mures
4
Neamt
11
Prahova
10
Suceava
20
Timis
10
Valcea
1
Vaslui
1
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
361 lei
PieseMania
690
225 lei
Piesetargoviste
1869
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) (2008 - 2020) HITACHI 132121
362 lei
Luk4Parts
19
303 lei
Luk4Parts
19
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente RENAULT LAGUNA I I (B56_, 556_), RENAULT LAGUNA I Estate (K56_), RENAULT MEGANE I (BA0/1_) - HCO 132
386 lei
Pieseautodetop
3389
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Renault CLIO Mk II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1998-2016 #2 1106700QAA
315 lei
Expertauto1
14342
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Renault CLIO Grandtour (KR0/1_) 2008-2016 #2 1106700QAA
315 lei
Expertauto1
14342
Releu bujii renault clio 3 megane scenic laguna master 1.5 dci 1.9dci 2.0dci 2005-2017 8200859243
100 lei
Dezmembrariauto22
363
Piese auto din categoria
Releu bujii
Renault Clio
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.