Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
15
Arges
2
Bihor
53
Botosani
2
Braila
1
Bucuresti
26
Buzau
2
Cluj
5
Dambovita
13
Dolj
1
Galati
2
Hunedoara
1
Ialomita
1
Iasi
4
Ilfov
4
Maramures
2
Mures
3
Neamt
9
Prahova
9
Sibiu
3
Suceava
115
Timis
12
Valcea
2
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
286 lei
TopTechAuto
835
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL CORSA D (2006 - 2016) HITACHI 132066 piesa NOUA
299 lei
AutopiesaRO
10689
360 lei
Autoeshop
8101
100 lei
Motodez
442
Releu buji 1.7 cdti z17 dtr z17dtr Opel Astra H meriva a corsa d 2007-2014 51299018b
86 lei
BmCartech
1294
101 lei
DezmembrariBragadiru
2778
Releu bujii Opel Corsa D 1.3 CDTI 90 cai motor Z13DTH cod 55557760 an 2007 2008 2009 2010
90 lei
Piesetargoviste
1868
Releu bujii OPEL CORSA D motor:1.3 cdti (2007)COD: 51299044 /55557760
100 lei
DezmembrariGoranu
1569
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL CORSA D (2006 - 2016) HITACHI 132048 piesa NOUA
234 lei
AutopiesaRO
10689
90 lei
Piesetargoviste
1868
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Corsa D
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.