Filtrează rezultatele
Județ
Arad
11
Bacau
1
Bihor
47
Bucuresti
8
Cluj
4
Constanta
1
Dambovita
3
Iasi
2
Ilfov
2
Maramures
2
Neamt
11
Prahova
1
Suceava
50
Teleorman
1
Timis
16
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
261 lei
Autoeshop
8122
50 lei
AutoDezTLK
965
Releu bujii Opel Corsa D 1.3 CDTI 90 cai motor Z13DTH cod 55557760 an 2007 2008 2009 2010
90 lei
Piesetargoviste
1878
100 lei
Motodez
444
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (GSE142 BorgWarner (BERU)) OPEL
225 lei
PieseAutoSuceava
5281
Releu bujii Saab 9-3 (YS3F) 2002 Opel ASTRA H 1.9 CDTI, 74kw, 100cp SH 55353011
80 lei
BmCartech
1306
80 lei
DezmembrariGoranu
1575
225 lei
CadyAutoConstanta
4756
Releu instalatia de comanda bujii incandescente 102690 FEBI BILSTEIN pentru Opel Astra Opel Corsa Opel Vita Opel Zafira Opel Agila
285 lei
Comnico
4666
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Corsa B
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.