Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
122 lei
TopTechAuto
851
Releu comanda bujii incandescente OPEL ASTRA F/KADETT D/E 1.6 D/1.7 D 82-94 - OEM-HUCO: 132060|HUC132060 - W02132751 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
121 lei
Autoeshop
8120
113 lei
Pieseautodetop
3391
122 lei
TopTechAuto
851
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_), OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) -
128 lei
Pieseautodetop
3391
122 lei
TopTechAuto
851
115 lei
Expertauto1
14407
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Opel ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1991-1998 #2 0201010064
115 lei
Expertauto1
14407
339 lei
Pieseautodetop
3391
213 lei
PieseAutoSuceava
5275
144 lei
PieseAutoBesoiu
1529
Releu bujii incandescente OPEL ASTRA F hatchback 53 54 58 59 Producator HÜCO 132060
136 lei
Auto_farm
11647
Unitate de control,bujii incandescente OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_), OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL REKORD E combi (61_, 66_, 67_) - BOSCH 0 281 00
444 lei
Pieseautodetop
3391
286 lei
Pieseautodetop
3391
122 lei
TopTechAuto
851
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Astra F
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.