Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
17
Arges
1
Bihor
84
Botosani
3
Bucuresti
128
Buzau
8
Calarasi
1
Cluj
26
Constanta
3
Dambovita
35
Dolj
6
Galati
7
Giurgiu
14
Hunedoara
1
Ialomita
3
Iasi
7
Ilfov
25
Maramures
5
Mures
2
Neamt
28
Prahova
3
Salaj
1
Satu-Mare
3
Sibiu
1
Suceava
168
Teleorman
2
Timis
66
Vaslui
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Releu bujii incandescente OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_) (1998 - 2009) MEAT & DORIA 7285915
417 lei
PieseMania
693
50 lei
Dezmembrariandrei
5394
100 lei
Dacsif_auto
2029
225 lei
PieseAutoSuceava
5275
Releu bujii incandescente Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp) Cod motor: Y17DT
75 lei
DezmembrariBragadiru
2782
50 lei
AutoDezTLK
964
263 lei
TopTechAuto
850
Unitate de control,bujii incandescente Opel ASTRA G limuzina (F69_) 1998-2009 #2 55353011
221 lei
Expertauto1
14407
221 lei
Expertauto1
14407
Releu bujii Opel Astra G, Zafira, Saab 51299008... 51299008 ...09132691 ..09132691
80 lei
DezHorpazIasi
3093
70 lei
Dezmembrarigilau
1485
Releu bujii OPEL AGILA, ASTRA G/H, CORSA C, SIGNUM, VECTRA C, ZAFIRA 1.3/1.9/2.2DTI 08.99-
190 lei
AdianaConstanta
3986
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Astra G
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.