Filtrează rezultatele
Județ
Arad
12
Arges
1
Bihor
6
Bucuresti
20
Cluj
2
Giurgiu
12
Hunedoara
2
Ialomita
1
Iasi
3
Ilfov
6
Maramures
1
Neamt
13
Prahova
7
Suceava
42
Timis
6
Valcea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
248 lei
TopTechAuto
851
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (4RV008188571 HELLA) MERCEDES-BENZ
530 lei
PieseAutoSuceava
5276
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES E-CLASS (W210) (1995 - 2003) AIC 54919 piesa NOUA
356 lei
AutopiesaRO
10696
Releu bujii Mercedes A 168 C W203 C W202 CLK C209 E W210 E W211 SPRINTER VITO VIANO
150 lei
Antony
1702
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) - OEM - HITACHI: HUC132158|132158 - Cod intern: W02263032 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
319 lei
Autoeshop
8121
Releu bujii Mercedes E-Class (1995-2002) [W210] 0165458832 , 016 545 88 32 , 899054000 , 89 9054 000
100 lei
Dezmembrariauto22
363
75 lei
Vasiloiu0ncl
7511
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) (1995 - 2003) BERU GSE140
302 lei
OnePlusAuto
434
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) (1995 - 2003) BERU GSE140
302 lei
OnePlusAuto
434
70 lei
Alexandrumanager
2377
100 lei
Profcarriage
772
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ limuzina (W124), MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S124), MERCEDES-BENZ S-CLASS limuzina (W140)
780 lei
Pieseautodetop
3391
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Mercedes E-CLASS (W210) 1995-2003 #3 0005453516
380 lei
Expertauto1
14413
Piese auto din categoria
Releu bujii
Mercedes E-Class W210
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.