Filtrează rezultatele
Județ
Arad
5
Bihor
18
Brasov
1
Bucuresti
6
Buzau
1
Caras-Severin
1
Cluj
2
Dolj
1
Gorj
1
Iasi
3
Ilfov
44
Maramures
18
Mures
3
Neamt
14
Olt
1
Prahova
1
Salaj
2
Suceava
152
Teleorman
1
Timis
4
Valcea
2
Vrancea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
141 lei
DezClinica
18
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz A-Class W169 [2004 - 2008] Hatchback 5-usi A 180 CDI Autotronic (109 hp) 200 CDI
161 lei
DezmembrariBragadiru
2782
141 lei
LuxAutoDEZ
1663
149 lei
BmCartech
1302
120 lei
Pieseneamt
6473
Releu bujii A6401530479 A 640 153 04 79 Mercedes-Benz A-Class W169 [2004 - 2008] Hatchback 5-usi
143 lei
MBKraft
554
141 lei
LuxAutoDEZ2
451
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz A-Class W169 [2004 - 2008] Hatchback 5-usi A 180 CDI Autotronic (109 hp) 200 CDI
161 lei
DezRomBragadiru
1302
150 lei
AUTOPRO
5937
71 lei
TopTechAuto
851
Releu bujii Mercedes B-Class W245 A-Class W169 2.0 CDI Cod A6401530479
100 lei
DezmembrariGoranu
1574
Releu Bujie Incandescenta MERCEDES-BENZ A-CLASS (W169) A 160 CDI (169.006, 169.306) OM 640.942
150 lei
CLAUNICBRASOV
2338
Piese auto din categoria
Releu bujii
Mercedes A-Class W169
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.