Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
7
Arges
4
Bihor
28
Brasov
1
Bucuresti
102
Buzau
2
Calarasi
2
Cluj
12
Constanta
2
Dolj
1
Galati
2
Giurgiu
44
Hunedoara
2
Iasi
10
Ilfov
11
Maramures
2
Neamt
46
Olt
8
Prahova
1
Satu-Mare
1
Sibiu
2
Suceava
113
Teleorman
1
Timis
76
Valcea
2
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
100 lei
CliniqueCar
552
455 lei
PieseAutoSuceava
5259
318 lei
AutopiesaRO
10691
129 lei
Dezrom
2534
Releu bujii incandescente FIAT PUNTO Van (188AX) (2000 - 2009) Bosch 0 281 003 018
174 lei
PieseMania
691
245 lei
Luk4Parts
19
Unitate de control,bujii incandescente FIAT PUNTO EVO (199) (2008 - 2020) BOSCH 0 281 003 043
245 lei
Luk4Parts
19
375 lei
Pieseautodetop
3389
Releu bujii 55139073 Fiat PUNTO 1.3 JTD 2008 COD MOTOR 188A9000 55 KW 75 CAI
80 lei
DezHorpazIasi
3090
80 lei
Vasiloiu0ncl
7497
Releu Bujie Incandescenta FIAT PUNTO - GRANDE PUNTO (199) 1.3 D Multijet 199 A2.000
150 lei
CLAUNICBRASOV
2336
Releu bujii incandescente Fiat Punto 1.3JTD / Stilo 1.9JTD / Doblo 1.3 2000-2008| 55193073
200 lei
CliniqueCar
552
Piese auto din categoria
Releu bujii
Fiat Punto
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.