Filtrează rezultatele
Județ
Alba
2
Arad
4
Arges
2
Bihor
4
Bucuresti
9
Cluj
1
Dambovita
1
Dolj
2
Hunedoara
1
Iasi
1
Ilfov
6
Mures
1
Olt
7
Prahova
5
Suceava
14
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
369 lei
PieseAutoSuceava
5281
290 lei
AutopiesaRO
10702
Releu bujii Mercedes B Class W246 W242 2017 cod 110678071R 110cp cod motor K9K
100 lei
VagAutoDez
422
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente DACIA SANDERO (2008 - 2016) HITACHI 132122
314 lei
PieseMania
694
135 lei
Piesetargoviste
1878
Releu preancalzire bujii sau cutie preancalzire bujii, ORIGINAL, reper 9640469680, Logan, Sandero, MCV, VAN
80 lei
DezAlbota
2898
Releu bujii Mercedes Citan 1.5 dci 2009-prezent cod 110678071R Dacia Renault Nissan
100 lei
ModusDezmembrari
938
Releu bujii Dacia Logan Sandero MCV Renault Megane Kangoo Clio Scenic Trafic Master Opel Nissan 1.5 1.9 dci
75 lei
Vasiloiu0ncl
7512
260 lei
PieseMania
694
150 lei
Dezmembrarigilau
1486
100 lei
Iasidezmembraripi
655
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente DACIA SANDERO (2008 - 2020) HITACHI 132122
305 lei
Luk4Parts
21
Piese auto din categoria
Releu bujii
Dacia Sandero
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.