Filtrează rezultatele
Județ
Arad
10
Arges
3
Bihor
53
Bucuresti
17
Cluj
1
Dolj
1
Galati
1
Giurgiu
1
Harghita
1
Ialomita
1
Ilfov
4
Maramures
5
Mures
1
Neamt
9
Prahova
1
Suceava
128
Timis
18
Valcea
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
261 lei
PieseMania
693
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente CITROEN C3 Picasso (2009 - 2016) HITACHI 132122 piesa NOUA
340 lei
AutopiesaRO
10696
99 lei
DezRomBragadiru
1303
319 lei
Auto_farm
11647
99 lei
DezmembrariBragadiru
2782
100 lei
Vasiloiu0ncl
7510
35 lei
Alexandrumanager
2377
Releu verde Citroen C2 C3 C4 C5 Peugeot 207 307 407 607 cod 9620725080
40 lei
DezmembrariGoranu
1574
Releu bujii Citroen c3 picasso 1.6hdi c4 c5 berlingo partner 308 208 1.6hdi dezmembrez
100 lei
DezAutoDEX
505
Releu Bujii Citroen c3 picasso c4 1.6hdi scenic Logan Peugeot 1.6hdi 206 307 megane
100 lei
DezAutoDEX
505
305 lei
Luk4Parts
21
305 lei
Luk4Parts
21
Piese auto din categoria
Releu bujii
Citroen C3
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.