Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci
ID #1310730664

Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci

Nou, cu factură, cu garanţie
Preţ:
1890 RON
Cantitate:
buc.
Afişează telefon

Acest număr de telefon este furnizat doar pentru a cere detalii despre produs în vederea deciziei de cumpărare.

Pentru a beneficia de serviciul de mediere oferit de PieseAuto.ro nu lansa comenzi telefonic ci doar prin intermediul butonului
"Comandă acum"

Nu uita să spui că ai văzut anunţul pe site-ul PieseAuto.ro

Pune o întrebare vânzătorului
Adaugă la favorite
Pitesti, jud. Arges
Vânzătorul este direct răspunzător pentru produsul afişat în această pagină.
Înainte de a lansa o comandă,
consultă calificativele vânzătorului.

Descriere Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci

Filtru de particule Ford Focus 1.6tdci Ford focus C-max 1.6, 2005-2009,certificat european E4-R103

Productie MTS Italia, substrat de filtrare similar produs de origine - carbura de siliciu

Produsul este nou si are garantie: 2 ani. Pretul include TVA

Asiguram montaj, initializare DPF si stergere erori DTC in cadrul service PILOT

Montajul in cadrul service PILOT costa 250 lei si dureaza cca 2 ore. Necesita programare cu 1-2 zile inainte

In cazul in care in bord aveti aprins martor de avarie privind nivelul aditivului de regenerare este important sa completati aditivul Eolys pentru buna functinoare a filtrului de particule.

 

Actualizat acum o zi şi 10 ore
Ratingul tau:
Rating total: 5 din 1875 evaluari
Raportează neregulă

Specificaţii

Piesă auto compatibilă cu:

alte piese Ford Focus » Ford Focus

alte piese Ford Focus C-Max » Ford Focus C-Max

alte piese Volvo S40 » Volvo S40

Livrare şi plată

Livrare din Pitesti, jud. Arges prin:

  • Predare personală
  • Curier, cost livrare: 30 RON

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, La livrare, Transfer Bancar

Garanţie

Se acordă 24 luni de garanţie.

Politica de garanţie:
- factura fiscala
- functionare in parametri turbo, EGR, senzori

Politica de retur

Piesa nu poate fi returnată.

Poze Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci

Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci
Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci
Preţ:
1890 RON
Cantitate:
buc.
Vizualizări: 5144

Calificative primite de vânzător pentru acest produs

Cumpărător Informaţii despre tranzacţie Calificativ
tica1405 1

1900 RON x 1 buc.

28-10-2013 15:33

catalin052004 1

2082 RON x 1 buc.

20-06-2013 11:40

Pune o întrebare vânzătorului

Întrebări despre anunţ

Cumpărător: IlieRomeo 0 Borcea, jud. Calarasi 06 iul 2013 18:44
Raportează mesajul
Veniti dvs. personal acasa la cumparator pentru a-i monta filtrul de particule inclusiv faceti asta ? : "Asiguram montaj, initializare DPF si stergere erori DTC in cadrul service PILOT " . Va rog sa lasati in descrierea piesei raspunsul cat mai bine formulat.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 07 iul 2013 12:44
Raportează mesajul
Buna ziua. asa cum scrie in descrierea produsului montajul se asigura la service Pilot Pitesti. nu se poate monta la domiciliu. eventual il puteti monta la alt service din apropierea dvs. Daca masina are sub 150000 km s-ar putea salva totusi filtrul vechi cu o solutie concentrata de curatare care se aplica manual. costul solutiei este in jur de 150 lei. Daca ulterior curatarii saturatia filtrului nu scade sub 30% atunci trebuie inlocuit.
Cumpărător: IlieRomeo 0 Borcea, jud. Calarasi 06 iul 2013 18:45
Raportează mesajul
Veniti dvs. personal acasa la cumparator pentru a-i monta filtrul de particule inclusiv faceti asta ? : "Asiguram montaj, initializare DPF si stergere erori DTC in cadrul service PILOT " . Va rog sa lasati in descrierea piesei raspunsul cat mai bine formulat.
Am un ford focus 1.6 TDCi , 80 kw , din 2005 , 105 cai putere.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 07 iul 2013 13:15
Raportează mesajul
Se poate merge cu masina in regim de avarie cca 600-1000km, insa nu este recomandat prea mult pentru ca poate afecta senzorii de presiune si imbacseste turbina cu funingine. Pentru a-i ameliora putin demarajul se poate scoate provizoriu senzorul de temperatura din capatul superior al filtrului pentru a scadea contrapresiunea la evacuare.
Cumpărător: IlieRomeo 0 Borcea, jud. Calarasi 06 iul 2013 18:57
Raportează mesajul
Am avut probleme la ford focus fiindca am ramas fara solutie in jurul distantei de 3000 km parcursi. Apoi am pus solutie (aditiv filtru particule 1337646 de 1 litru si 900 grame, 2 litrii..) si am facut regenararea si nu s-a desfundat deloc. Apoi am adaugat o solutie pentru filtrul de particule - am mers 200km si s-au aprins becurile in bord... Va astept cu mesaj.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 11 iul 2013 10:48
Raportează mesajul
.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 25 nov 2013 09:36
Raportează mesajul
Buna ziua. Consideram ca ar fi 2 variante pentru cazul descris:
1. daca ati mers mult fara aditiv este posibil sa se fi dezamorsat pompa si nu s-a facut efectiv regenerarea. cam dupa 1-2 plinuri de combustibil isi revine
2. daca pompa de aditiv functioneaza corect totusi, iar regenerarea nu se poate efectua inseamna ca filtrul este partial colmatat, avand saturatie peste 80%\
In acest caz aveti 2 solutii: o curatare chimica, dar dupa un nr de km (5000-10000) se va aprinde din nou check-ul in bord, ori schimbati dpf-ul (presupunand ca a depasit uzura fizica normala)
Am luat in considerare faptul ca senzorii functioneaza in parametri normali nefacand nici o specificatie in acest sens.
Produsul din referinta il avem la promotie in prezent: 1900 lei cu TVA si montaj inclus
Cumpărător: IlieRomeo 0 Borcea, jud. Calarasi 07 iul 2013 19:53
Raportează mesajul
Buna seara , mai am o mica intrebare . Daca cumpar filtrul de particule , mai e nevoie de regenerare?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 08 iul 2013 09:56
Raportează mesajul
dupa schimbarea dpf-ului, la ford se face in mod automat initializarea si implicit testul de regenerare prin parcurgerea unei distante de 20-30 km in regim de turatie constanta (cca 2500-3000 rpm)
Cumpărător: ciprianpascariu 0 Catamaresti-Deal, jud. Botosani 08 aug 2013 12:39
Raportează mesajul
Buan ziua. Am si eu un focus cu acest filtru anulat. Nu mai stiu ce sa cred. Pretul la dumneavoastra este 1900ron iar daca cauti sa-l cumperi dintr-un alt magazin il gasesti la niste preturi de mori (intre 5500 si 8000 de ron). Care pret este corect?. Pentru ca si acesta de la dumneavoastra spuneti ca este nou. Daca ar fi asa si va-si fi descoperitde la aparita problemei nu mai mergeam pe vafianta anularii, rescrieriisoft-ului si asa mai departe. Va astept cu opinia dumeavoastra...
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 08 aug 2013 14:12
Raportează mesajul
Buna ziua,
pretul produsului la reprezentanta, ca si produs OE este in jur de 4000-4500 lei. Tot ce este peste acest pret este specula.
Produsul din referinta este similar OE, insa nu este stantat ford ci este productie after-market. Orice piese de origine este mai scumpa decat una AM, insa la acest capitol fiind putini ofertanti reprezentantele isi permit sa ceara preturi exorbitante.
Cumpărător: ciprianpascariu 0 Catamaresti-Deal, jud. Botosani 08 aug 2013 14:18
Raportează mesajul
Iteleg. Atunci produsul dumneavoastra poate fi montat fara PROBLEME pe masina? Daca ar fi sa facem o echivalare intre um produs AM si unul OE, pe unde se situiaza acesta AM, pe undeva la 50% din performantele unui OE?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 08 aug 2013 15:38
Raportează mesajul
Nu. In acest caz sunt identice. Exista si dpf de focus pe baza de corderit, mai slab calitativ dpdv al filtrarii, insa acestea, asa cum este precizat si in descrierea produslui au monolit de carbura de siliciu identic cu cel de origine. In plus, nu se pune problema performantei, intrucat filtrele de particule au numai rol de filtrare a noxelor. PILOT este brand specializat in sisteme de esapament si lucram cu cei mai buni producatori.
Cumpărător: costicalupusoru 0 Bacau 21 aug 2013 12:37
Raportează mesajul
Este utilizabil pentru Ford C max 1,6 tdci 2009 ?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 22 aug 2013 10:18
Raportează mesajul
Buna ziua. da este acelasi produs.
In fisa de omologare este trecut la aplicatii si Cmax 1.6tdci de dupa 2007
Cumpărător: byzzy 0 Jurilovca, jud. Tulcea 26 oct 2013 21:33
Raportează mesajul
Buna seara,am un Ford focus 2 2006,1.6 tdci 80kw 109cai,filtru de particule a fost scos spalat si dupa aproximativ 3000km a cedat,ce parere imi dati,se mai poate spala sau mai bine se scimba?si daca faceti livrari in afara romaniei(spania),multumesc.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 28 oct 2013 09:43
Raportează mesajul
era important de stiut nr. de km la bord. de regula dpf-urile au termenul de folosinta dat de producator: 150000km. Dupa aceasta valoare se mai pot curata o data chimic, pentru prelungirea duratei de "viata" iar la colmatarea ulterioara trebuie schimbat
Livram si intracomunitar pe DHL
Cumpărător: tica1405 1 Bacau 27 oct 2013 14:47
Raportează mesajul
Buna ziua,as vrea sa stiu daca acest filtru se potriveste la ford focus 2006,Tip motor-G8DB 1560cm TDCI ,80KW 109CP ?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 28 oct 2013 09:23
Raportează mesajul
Da se potriveste. La ford focus2 1.6tdci, fabricatie 2006-2008 este un singur tip de filtru de particule. cel de dupa 2008 difera ca structura.
Cumpărător: Zentox 0 Brasov 21 nov 2013 23:07
Raportează mesajul
Buna seara, puteti sa imi spuneti va rog cum se cheama aditivul care se adauca pentru regenerarea filtrului de particule si ce marca as putea cumpara ? E vreo diferenta intre cel de la reprezentanta ford si fata de cele de pe piata?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 25 nov 2013 10:34
Raportează mesajul
Aditiv Eolys. cel furnizat de noi este marca Walker.
Ca si compozitie/continut substanta activa este aceeasi cu cea de la ford, difera marca si ambalajul!
aditivul pe care-l furnizam este omologat european.
Cumpărător: Zentox 0 Brasov 25 nov 2013 18:50
Raportează mesajul
De aditivul numut lichi moly aveti vreo idee ? Daca esti bun cei de la ford me-au spus ca eu nu ofera garantie daca il adauga..
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 26 nov 2013 10:29
Raportează mesajul
Buna ziua, liqui moly din cate stiu are produse de calitate. nu stiu sigur insa daca aditivul pentru dpf este fabricat de ei...
Cu garantia este normal. Ford , sau orice alt service va da garantie doar pentru manopera doar produs achizitionat de la ei. Garantia v-o da furnizorul produsului.
Cumpărător: george006 0 Ploiesti, jud. Prahova 24 feb 2014 11:10
Raportează mesajul
Buna ziua.

Am si eu un ford focus 1.6 tdci 80 kw 148000 km, nu mai trage..adik se tureaza greu si nu mai mult de 3000 rtm, knd se incalzeste motorul ajunge cam pe la 3700...am schimbat bujiile si a mers dupa...am avut o problema cu un furtun gros cam de 1 deget care intra in turbina, din ce am observat eu..pana am ajuns la service sa il inlocuiesc a scos un fum negru...knd mi-a sters erorile a mai ramas 1 singura permanenta "filtru de particule regenerare", Au facut regenerarea, 0g in filtru de particule, am mers 30 km, s-au aprins 2 martori in bord, iar acum masina nu mai trage, la fel cum a facut inainte de a schimba bujiile...iar acum pe tester arata eroare tot la fltru de particule...sa fie intradevar de la filtru sau vreun senzor..sau altcva...astept un raspuns si va multumesc
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 24 feb 2014 17:11
Raportează mesajul
Cand aveati simptomele de lipsa demaraj, turare greoaie, masina intrase pe regim de avarie. Martorul din bord specific pt bujii apare si cand sunt probleme la dpf. Nu era nevoie sa schimbati bujiile.
In cazul dpf-urilor problema se ia in felul urmator: din ce cauza s-a infundat/colmatat initial filtrul de particule (acesta functionand practic ca un rezervor de funingine care este golit periodic la comanda CPU-lui pe baza informatiilor de la senzori, prin regenerare cu lichid eolys)?
1. Filtru uzat fizic, (Cauze: masina are peste 180000km, s-a mers preponderent urban si s-au depus straturi succesive pe carbura de siliciu care nu-i mai permite regenerare completa, probleme la turbo care au generat ulei pe sistemul de evacuare). Desi dupa reg. arata saturatie 0, filtru nu mai are capacitate de regenerare si induce regim de avarie. Solutia: inlocuire dpf
2. Defectiuni complementare care induc nefunctionarea filtrului: senzor temp sau presiune defect (putin probabil pentru ca ar fi aparut eroare DTC), furtune de presiune filtru neetanse - cel despre care vorbeati ca duce catre turbo, a fost inlocuit..., EGR infundat sau blocat, furtune vacuum turbo, electrovalva turbina (nu wastegate-ul), nivel scazut aditiv regenerare (la fel, aici apare cod eroare specific).
In acest caz solutia este remedierea defectelor complementare si apoi resetarea dpf-ului pentru a iesi din regimul de avarie.

Se poate incerca o curatare chimica in cazul in care dpf-ul a fost colmatat prematur (150 lei) si vedem daca-si revine.
Cumpărător: PUSCHY 0 Modelu, jud. Calarasi 24 mar 2014 20:14
Raportează mesajul
Bună ziua.vin si eu cu o întrebare.am un Ford focus 1.6 tdci 2007 nu se mai tuteaza mai mult de 3000 de ture si am un martor aprins in bord si pe afișaj digital sc sistem engine failure am si o poza de la o testare dar nu știu cum sa o pun. Va mulțumesc și aștept răspunsul dvs.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 25 mar 2014 10:38
Raportează mesajul
Este clar ca masina a intrat pe regim de avarie cu sistem de protectie a motorului, insa trebuie depistata cauza care a generat acest lucru. Trimiteti poza cu testul de diagnoza pentru a vedea ce erori DTC aveti. In functie de aceasta putem face recomandarile necesare. va rog sa specificati si nr. km la bord.
Cumpărător: PUSCHY 0 Modelu, jud. Calarasi 25 mar 2014 18:50
Raportează mesajul
Bună ziua! 120.500 aproximativ
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 27 mar 2014 15:50
Raportează mesajul
Dupa codurile DTC specificate o prima problema ar fi cu nivelul lichidului Eolys, din cauza caruia nu se poate realiza regenerarea dpf-ului. Este posibil sa aveti lichidul de regen. sub nivel. (putin probabil sa fie dezamorsata pompa sau altceva)
Avem lichid Eolys DPX176 pentru Ford la 1L - 210 lei sau 3L la 440 lei (kit complet cu tot cu furtunele de umplere). La ford va e suficient si 1L (aveti rezervor de 1,8) dar este mai eficient la pret cu ambalaj de 3L.
Dupa umplere trebuie facuta o resetare coduri pe tester de diagnoza.
http://www.pieseauto.ro/filtru-de-particule/citroen/c8/aditiv-filtru-particule-eolys-dpx176-1l-1920723266.html
http://www.pieseauto.ro/filtru-de-particule/peugeot/4007/aditiv-filtru-particule-eolys-176-dpx10-3l-835191007.html
Cumpărător: ion2014 0 Timisoara, jud. Timis 26 mar 2014 08:56
Raportează mesajul
Am un Focus C-Max din 2006, 1.6 TDCI 80 Kw cod motor G8DB 1, modelul cu filtru de particule si catalizator in aceeasi carcasa. Filtrul de particule s-a infundat complet si a fost scos din carcasa, ocazie cu care mi-a spart si catalizatorul. Momentan am o carcasa goala si dpf-ul anulat din soft. Se poate monta doar un catalizator, fara filtru de particule?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 27 mar 2014 15:59
Raportează mesajul
Buna ziua, se poate monta un catalizator de diesel pentru diminuarea fumului la ford, dar dimensiunea monolitului pentru asamblare pe conul dpf-ului de origine este destul de maricica. Modelul compatibil pentru aceasta masina costa 590 lei iar montajul 250 lei. Trebuie pastrate toate soclurile senzorilor si suportii de prindere.
Varianta aceasta este functionala in cazul in care anulati dpf-ul din soft, altfel vor da eroare senzorii de presiune si masina va intra pe regim de avarie. De regula aceasta se intampla dupa cca 4-500 km de cand ati spart dpf-ul.
Cumpărător: PUSCHY 0 Modelu, jud. Calarasi 27 mar 2014 23:28
Raportează mesajul
Buna ziua. Am umplut rezervorul cerina mi-au șters erorile specifice în poza pusă pe care ați vazuto iar dupa 30 km a apărut dinou eu sunt plecat in franta si cred ca nu se găsește servis pe aici pentru anulare am mers cu ea 40 de km in treapta a 3 a la 3 de ture si nu sa schimbat nimic ce sfat îmi puteți da. Mulțumesc
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 28 mar 2014 16:09
Raportează mesajul
daca ati umplut cu aditiv compatibil corespunzator - cu inel alb si verde (Eolys DPX176) filtru trebuia sa se regenereze. Daca nu sa intamplat acest lucru, alte cauza nu permit regenerarea: pompa lichid reg. dezamorsata, probleme pe valva EGR, dpf colmatat total (desi aici ar fi trebuit sa apara si eroare DTC de presiune pe filtrul de particule)
Cumpărător: PUSCHY 0 Modelu, jud. Calarasi 27 mar 2014 23:34
Raportează mesajul
Când am plecat cu ea din România am făcut regenerarea forță dar nu mai avea aditiv sa zic ca am mers cu ea cam 5000 de km fara aditiv plus cel care a vanduto se poate ca filtru sa se fi colmatat 100% și sa nu se mai poate face regenerarea?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 28 mar 2014 16:05
Raportează mesajul
este posibil sa se fi colmatat filtrul de tot si nu mai permite nici regenerare fortata, dar totusi e bine sa mai faceti o incercare. Daca masina a mers 5000 km fara aditiv cu siguranta s-a dezamorsat pompa. Daca faceti plinul si faceti resetare DTC pt DPF si lichid regenerare (aditivul fiind la nivel) isi revine pompa. E recomandat sa repetati acest lucru de 2 ori. In cazul in care filtrul are saturatie peste 90% slabe sanse sa-l mai puteti regenera. Atunci singura solutie ramane inlocuirea cu unul nou sau anularea din soft
Cumpărător: PUSCHY 0 Modelu, jud. Calarasi 28 mar 2014 20:25
Raportează mesajul
Credema ca ași face ori ce dar sunt plecat si nu pot face nimic aici.Am fost azi la Ford aici și îmi ia pt regenerare 400 de euro și pe un filtru nou 1000 de euro eu ași prefera regenerarea, dar dacă îmi face lafel dupa ca regenerarea am mai făcut in România dar nu avea aditiv cand am făcut înainte sa plec din țară si dupa 4000 vad ca sa aprins iar care este sfatul tău Mulțumesc mult
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 31 mar 2014 13:02
Raportează mesajul
pai cu 400 euro va dam DPF-ul nou! nu se merita sa dati banii astia pe regenerare.
La acest segment de produse trebuie facuta diagnoza detaliata si verificare pe masina, pentru ca altfel le luati pe rand pana gasiti cauza problemei. Cel mai sigur, schimbat dpf-ul, resetat tot, test de regenerare si gata.
Cumpărător: PUSCHY 0 Modelu, jud. Calarasi 28 mar 2014 20:29
Raportează mesajul
Pai am băgat celina aia si a resetat erorilor dar aseară a apărut dinou cred ca o sa o iau razna cu mașina asta:((
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 31 mar 2014 13:03
Raportează mesajul
la ford motorizarea de 1.6 tdci este problema nationata, asa ca nu va impacientati prea tare. E bine totusi ca sunt solutii
Cumpărător: PUSCHY 0 Modelu, jud. Calarasi 31 mar 2014 13:13
Raportează mesajul
Da dar totuși este o problema foarte mare pt că eu sunt in franta si ju pot face nimic aici am fost la Ford aici si singura soluție a lor au zis sa îl înlocuiască si nu costă decât 1200 de euro
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 31 mar 2014 15:04
Raportează mesajul
daca trimitem dpf-ul de aici in Franta pe DHL sau Fan cred ca costa transportul in jur de 150 euro. daca aveti alta solutie sa vi-l trimita cineva din Romania va ajutam cu mare placere. Intelegem situatia dar oferim ceea ce putem oferi. Oricum pana va hotarati pe ce varianta mergeti poate incercati sa dati o gaura in ceramica dpf-ului pentru a evita o eventuala defectare si a sezorilor de presiune. masina oricum este pa avarie. Va rog PM pentru a nu incarca prea mult topicul la acest produs
Cumpărător: silevas 0 Bolotesti, jud. Vrancea 05 apr 2014 19:09
Raportează mesajul
am bagat focus c max pa tester a mi da dpf curat dar un senzor defect si sta becu cu motoru aprins dar masina trage normal
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 08 apr 2014 08:48
Raportează mesajul
orice senzor defect aferent sistemului de evacuare (sonda lambda, s temperatura, senzor presiune) induce eroare DTC si face imposibila in timp regenerarea dpf-ului pentru ca nu mai poate fi monitorizat. Teoretic in 5-600km masina intra pe regim de avarie daca este defect unul din senzorii mentionati.
Cumpărător: norocel76 0 Panciu, jud. Vrancea 27 mai 2014 15:07
Raportează mesajul
i-am facut regenerare la ROMA acum 3-4 luni, m-a ajuns 500 euro cu tot cu manopera si solutia respectiva iar acum doua zile iar a intrat in regim de avarie( nu mai trage peste 3000 de turatii) si astazi la mecanic mi-a zis ca este infundat peste masura admisa si nu reuseste sa stearga din calculator toate erorile. nu stiu ce sa fac ptr ca aici e foarte scump, numai sa reseteze calculatorul ma ajunge in jur de 500 euro plus filtrul 900-1000 euro. ce i-as putea face mai ales ca peste doua luni vin in tara si as vrea sa rezolv problema acolo? multumesc! am uitat, am un focus din 2009, in jur de 105000 km, 1,6 disel
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 29 mai 2014 12:42
Raportează mesajul
DPF-ul pentru focus 1.6 din 2009 este 1950 lei. Difera putin fata de modelul de pana in 2009 (are 2 senzori in plus si alta dispunere la capac). Produsul este pe stoc.
Masina din pacate nu va iesi din regimul de avarie pana nu inlocuiti filtrul de particule care pare a fi colmatat. Cat timp este infundat fizic senzorii de presiune induc regimul de avarie. Puteti ca solutie de compromis sa scoateti senzorul de temperaturura din amonte pentru a putea iesi gazul de esapament ca sa nu va imbacseasca prea tare admisie dar tot limitat merge, plus ca va afuma spatiul motor. Alte adapatari provizorii gen gaurirea filtrului banuiesc ca va costa destul de mult acolo si oricum nu rezolvati mare lucru
Cumpărător: norocel76 0 Panciu, jud. Vrancea 02 iun 2014 11:06
Raportează mesajul
si daca scot filtrul si resetez calculatorul ce se intampla?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 04 iun 2014 13:07
Raportează mesajul
daca scoateti filtrul si faceti resetare masina va merge 100-200km si va intra in limp mode (regim avarie) pentru ca sesizeaza senzorii absenta dpf-ului (poate sa-l anulati din soft ...de tot)
Cumpărător: cristicerbu 0 Bucuresti 09 iun 2014 10:57
Raportează mesajul
eu am ford focus 2, break, 1,6 tdci, 2005, 90 cp, motor DA3 HHDA1W
modelul meu nu are solutie pt. regenerare este totul inclus in catalizator are decit senzorii
daca aveti catalizatorul care este pretul, si ce garantii dati?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 10 iun 2014 16:23
Raportează mesajul
la acest model nu aveti filtru de particule si deci implicit nu aveti nici rezervor pentru lichid Eolys de regenerare.
Catalziatorul pentru acest model costa 590 lei. Manopera montaj la service PILOT Pitesti 210 lei. Garantie 24 luni.
Produsul compatibil este A-KH.01.044:
Cumpărător: flor12florin 3 Coslogeni, jud. Calarasi 25 iun 2014 16:48
Raportează mesajul
salut am si eu un ford focus 2 2008 si mi-a aparut in bord un triunghi rosu si scrie Engine Malfunction si nu mai se tureaza cum trebuie (nu mai are vlaga masina )ce credeti ca are??Multumesc!!
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 26 iun 2014 09:15
Raportează mesajul
Buna ziua, de regula aceasta eroare este una de soft sau comunicare intre periferice. Daca masina nu a suferit vreun accident sau alte avarii este posibil sa fie datorita faptului ca nu ati facut resetarile de service conform instructiunilor date de producator. Incercati o diagnoza cu stergere erori DTC + resetare service si vedeti daca se rezolva. Altfel cred ca este nevoie de resoftare a masinii.
Cumpărător: flor12florin 3 Coslogeni, jud. Calarasi 26 iun 2014 14:56
Raportează mesajul
ok multumesc!
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 01 iul 2014 09:22
Raportează mesajul
.
Cumpărător: snnypperr 0 Panciu, jud. Vrancea 13 iul 2014 21:05
Raportează mesajul
buna ziua. am un ford focus 1.6 tdci,2008 si in bord mi-a aparut un triunghi rosu cu specificatia ENGINE MALFUNCTION. am ridicat capote si am constatat ca o teava s-a spart.(poza alaturata).Mentionez ca am schimbat aceasta teava de vreo 3 saptamini cea dinainte la fel s-a spart.i-mi puteti spune de ce cedeaza aceasta teava? Multumesc
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 14 iul 2014 16:42
Raportează mesajul
e problema generala la ford. Puteti obtine mai multe informatii de pe forum ford. Prababil ca va da eroarea P2459
Cauze posibile daca dpf-ul functioneaza in parametri aveti in poza de mai jos
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 15 iul 2014 10:37
Raportează mesajul
verificati presiunea care o face turbina in sarcina. daca depaseste 2.4 bari trebuie sa schimbati motorasul de reglaj al geometriei variabile.
Cumpărător: snnypperr 0 Panciu, jud. Vrancea 19 iul 2014 21:19
Raportează mesajul
va multumesc.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 29 iul 2014 09:43
Raportează mesajul
!
Cumpărător: snnypperr 0 Panciu, jud. Vrancea 19 iul 2014 21:25
Raportează mesajul
mecanicul de la service a ajuns la concluzia ca de vina ete o clapeta care nu functioneaza.nu stiu sa va spun cum se numeste dar va trimit foto cu locatia ei.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 25 iul 2014 10:44
Raportează mesajul
ok, este ce va spuneam mai sus cu reglajul geometriei variabile
Cumpărător: snnypperr 0 Panciu, jud. Vrancea 30 iul 2014 18:28
Raportează mesajul
acel motoras a fost defect.va multumesc pentru sfat!
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 31 iul 2014 13:04
Raportează mesajul
cu placere
Cumpărător: alinmoldova 0 George Enescu, jud. Botosani 05 aug 2014 12:44
Raportează mesajul
am un ford focus 1.6tdci 2010 recent adus si la primul drum mai lung dupa 8o km a aparut in bord un triunghi rosu cu specificatia engine mallfunction iar motorul nu se mai tura.am oprit am ridicat capota nu era nimic.am pornit normal triunghiul a disparut dar a reaparut dupa 40km.din mers am luat contactul si am repornit motorul.dupa alti 20 km fara sa mai fiu avertizat intrand intro depasire nu am putut tura motorul mai mult de 3000 de ture.noroc ca nu venea nimic din fata.ce credeti ca se intampla?
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 06 aug 2014 09:26
Raportează mesajul
mai este o intrebare similara mai sus. trebuie sa verificati in primul rand pe diagnoza daca masina are resetarile de service facute. Daca nu apar alte coduri de eroare asta ar trebui sa fie problema. In al doilea rand verificati motorasul care regleaza geometria variabila a turbinei daca lucreaza in parametri (se verifica tot pe diagnoza cu masina in mers). Daca ati avea problema la filtrul de particule ar trebui sa va apara in bord eroare specifica.
Cumpărător: ionasioan 1 Piatra-Neamt, jud. Neamt 15 aug 2014 21:17
Raportează mesajul
buna seara , in cazut in care procesul de regenerare nu este dus la sfarsit, este posibil sa creasca nivenul de ulei in baie? eu am un ford c-max 1,6 tdci din 2007 si am problema asta . multumesc .
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 18 aug 2014 09:05
Raportează mesajul
De regula daca regenerarea nu se finalizeaza, ECU va reincerca o noua procedura similara daca exista regimul de turatie necesar. Cand filtrul depaseste 70-90% saturatie si nu se efectueaza regenerarea, atunci baga motorina in baia de ulei si va apare martorul specific in bord.
Daca masina merge mult in ciclu urban, pentru evitarea acestei probleme este foarte util acest produs:
http://www.pieseauto.ro/filtru-de-particule/hyundai/tucson/regenerant-pentru-filtru-de-particule-made-in-456425737.html
Cumpărător: ionasioan 1 Piatra-Neamt, jud. Neamt 18 aug 2014 22:02
Raportează mesajul
dar fordul pe care il detin are aditiv de regenerare si vad ca este interzis pt tipul acesta de motor .
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 19 aug 2014 10:47
Raportează mesajul
asa este, e doar pentru cele fara aditiv din pacate. Eventual incercati sa faceti o curatare prealabila cu solutie (se baga direct in filtru pe la senzorul de presiune) si ulterior mai multa atentie la regimul de turatie (sa faceti cel putin o data la 5-600 km un drum de cca 10-12 km cu turatie constanta 2500-3000 rpm)
Cumpărător: ionasioan 1 Piatra-Neamt, jud. Neamt 19 aug 2014 15:41
Raportează mesajul
asa este , am avut probleme cu filtru nu se mai tura intrase in regim de protectie . in primul rand mi-am schimbat modul de condus si merg in turatie de 2500 frecvent.dar totusi am avut nivelul de ulei crescut la doar 7000 km parcursi, din cauza asta imi fac griji ,
Cumpărător: geo_bossu86 2 Afumati, jud. Ilfov 04 sep 2014 17:22
Raportează mesajul
Va salut.mai intai vreau sa va spun ca sunteti f prompti si exacti. Am un ford focus din 2006 tdci 109 kai achizitionat de curand. Am mers cu el prin oras si ok dar cand am fost la baraj vidraru surpriza mia dat in nas la 140- 160 kmh si mia aparut in bord engine sistem fault si mai mult de 3000 de turati nu vruia am facut diagnoza nimic nicio eroare culmea . Am fost la mecanic nu stie zice ca este umblat la filtru ca se vad suduri si sa nu fie resoftata.intrebarea este daca imi puneti un filtru nou mai trebuie sa merg la ford so resoftez sa revina la setarile din fabrica. Va multumesc.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 05 sep 2014 14:30
Raportează mesajul
Trebuie aflat mai intai la Ford sau la un service care are diagnoza de ford, daca aveti DPF-ul anulat sau nu din soft. daca punem filtru de particule nou iar in soft este anulat, practic n-are cine sa-l gestioneze si atunci trebuie pus softul original inapoi. Nu este foarte scump. Regimul de avarie cu limitare turatie poate fi totusi cauzat si de alte defectiuni gen spargere conducta admisie, blocare motoras reglare variabila turbo... care nu dau imediat eroare motor. Daca singura cauza ramane dpf-ul ... va asteptam cu detalii suplimentare!
Cumpărător: geo_bossu86 2 Afumati, jud. Ilfov 05 sep 2014 17:13
Raportează mesajul
Salut.revin iarasi la dv putem afla daca este anulat pdf si daca puteti resofta si daca punem un filtru nou
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 08 sep 2014 10:02
Raportează mesajul
se poate. programare cu 1-2 zile inainte
Cumpărător: adiaxa 1 Campulung, jud. Arges 23 sep 2014 11:41
Raportează mesajul
Buna ziua,am un ford focus 1.6,109cp,2005,faceti golire pdf urmata de anulare si resoftare?Va multumesc!
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 24 sep 2014 10:06
Raportează mesajul
da se poate. va costa 350 euro cu totul. dezavantajele ar fi fumul negru pe accelerare si consumul putin marit. La ITP treceti mai "prieteneste"
Cumpărător: SAMISAMI75 0 Orastie, jud. Hunedoara 08 oct 2014 18:19
Raportează mesajul
Eu mi-am anulat filtru de particule atat fizic cat si din soft, cat ar costa resoftarea si montarea unui nou filtru de particule.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 10 oct 2014 14:59
Raportează mesajul
Filtru de particule + montaj costa 2100 lei, TVA inclus. Repunerea soft-ului de origine trebuie sa o faceti unde v-a facut anularea dpf-ului ori la reprezentanta. E mai sigur ca pun softul care trebuie
Cumpărător: SAMISAMI75 0 Orastie, jud. Hunedoara 08 oct 2014 20:17
Raportează mesajul
As mai avea o intrebare, cand i-am blindat EGR nu scoate fum iar cand ii scot placuta de la EGR imi scoate fum la relantiu. De ce.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 10 oct 2014 15:03
Raportează mesajul
clapeta EGR este gripata cu funingine si nu inchide bine, astfel da drumu la mai mult aer (cu putin oxigen din evacuare) decat trebuie si masina merge cu amestec sarac, rezultand o ardere incompleta
Cand aveti blind pus trage doar aer curat si amestecul e mai optimizat
Cumpărător: SAMISAMI75 0 Orastie, jud. Hunedoara 12 oct 2014 08:06
Raportează mesajul
EGR este nou. Poate sa fie problema de al injectoare.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 14 oct 2014 11:52
Raportează mesajul
posibil si-asta
Cumpărător: serbanescugabrielion 0 Pitesti, jud. Arges 13 oct 2014 09:13
Raportează mesajul
Buna ziua,
Sunt posesorul unui Ford Focus 2 1.6tdci 109CP 2008 hatchback si ma confrunt cu urmatoarea problema.Am citit toate postarile dvs referitoare la DPF/Turbo si ma gandeam ca m-ati putea lamuri in cazul meu.
Descrierea problemei:
Dupa schimbarea unei saibe la un injector pe unde imi pierdea compresie si se transformase in calamina la o saptamana imi apare mesajul ENGINE MALFUNCTION dupa care duc masina la diagnoza/service apar 2 erori legate de buji si regenerare filtru particule.Masina nu mai avea putere deloc si nu se tura mai mult de 3000rpm.Toate bune si frumoase,la service mi-am spus ca am toate bujiile incandescente  --**-- .Le-am schimbat dar acum turbo imi intra foarte tarziu pe la 3000rpm si inainte se simtea de la 1700-1800 in sus te baga in scaun.Ce pot face?
Scuze de intrebare dar am citit toate mesajele tale si mi-i s-a luat de mecanici care imi schimba totul numai dupa ureche.

Mersi anticipat.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 13 oct 2014 10:22
Raportează mesajul
Buna ziua, destul de atipic cazul pentru un raspuns tehnic corect.
Informatiile care vi le pot oferi si de care se poate tine cont sunt:
- daca a aparut engine malfunction chiar imediat dupa ce s-a inlocuit saiba de la injector, apare intrebarea daca nu s-a facut vreo greseala la montaj
- Eroarea de filtru de particule ar fi trebuit sa va apara si inainte, daca acesta ar fi avut vreo problema fizica, altfel este o eroarea generata automat, intrucat orice defect pe engine/turbo/egr induce eroare de filtru particule si eroarea specifica de bujii. De exemplu aceeasi eroare v-ar da daca s-ar defecta valva EGR, fara ca DPF-ul sa aiba ceva. Este doar eroare de avertizare ca DPF-ul nu se mai poate regenera cat timp exista defectiune pe valva EGR ...
- daca masina a intrat pe regim de avarie e bine sa verificati motorasul de reglaj al geometriei variabile la turbina (se verifica in mers cu echip. de diagnoza, se vede daca lucreaza turbina si baga presiune)
- daca turbina merge ok dar masina nu are cuplu atunci e problema de injectie. Masina scoate fum cat timp merge prost, daca da ce culoare?
Trebuie sa le luati pas cu pas, in ordinea defectului initial si cu multa RABDARE. N-aveti alta solutie din pacate !!
Cumpărător: serbanescugabrielion 0 Pitesti, jud. Arges 13 oct 2014 11:25
Raportează mesajul
Masina nu scoate fum deloc acum si nu mai este in regim avarie(nici o eroare la diagnoza).Problema este ca turbo nu mai intra la fel ca inainte dupa 1700rpm 2000rpm si doar dupa 3000rpm.Cat m-ar costa un astfel de test al turbinei si verificare presiune.Este un fel de lag al turbinei.Intra dar cu intarziere.
Vânzător Gold: pilotauto 58 Pitesti, jud. Arges 13 oct 2014 11:56
Raportează mesajul
Verificare pe diagnoza cca 70-100 lei, iar daca asta nu are un rezultat sigur se face diagnoza fizica prin demontarea turbinei si testarea pe banc (la firmele specializate in reconditionari turbine)
PILOT Pitesti:, PILOT Bucuresti:
Pune o întrebare vânzătorului