Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci
ID #1310730664

Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci

Nou, cu factură, cu garanţie
Preţ:
1890 RON
Cantitate:
buc.
Afişează telefon

Acest număr de telefon este furnizat doar pentru a cere detalii despre produs în vederea deciziei de cumpărare.

Pentru a beneficia de serviciul de mediere oferit de PieseAuto.ro nu lansa comenzi telefonic ci doar prin intermediul butonului
"Comandă acum"

Nu uita să spui că ai văzut anunţul pe site-ul PieseAuto.ro

Pune o întrebare vânzătorului
Adaugă la favorite
Pitesti, jud. Arges
Vânzătorul este direct răspunzător pentru produsul afişat în această pagină.
Înainte de a lansa o comandă,
consultă calificativele vânzătorului.

Descriere Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci

Filtru de particule Ford Focus 1.6tdci Ford focus C-max 1.6, 2005-2009,certificat european E4-R103

Productie MTS Italia, substrat de filtrare similar produs de origine - carbura de siliciu

Produsul este nou si are garantie: 2 ani. Pretul include TVA

Asiguram montaj, initializare DPF si stergere erori DTC in cadrul service PILOT

Montajul in cadrul service PILOT costa 250 lei si dureaza cca 2 ore. Necesita programare cu 1-2 zile inainte

In cazul in care in bord aveti aprins martor de avarie privind nivelul aditivului de regenerare este important sa completati aditivul Eolys pentru buna functinoare a filtrului de particule.

 

Actualizat acum o zi şi 6 ore
Ratingul tau:
Rating total: 5 din 5844 evaluari
Raportează neregulă

Specificaţii

Piesă auto compatibilă cu:

alte piese Ford Focus » Ford Focus

alte piese Ford Focus C-Max » Ford Focus C-Max

alte piese Volvo S40 » Volvo S40

Livrare şi plată

Livrare din Pitesti, jud. Arges prin:

  • Predare personală
  • Curier, cost livrare: 30 RON

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, La livrare, Transfer Bancar

Garanţie

Se acordă 24 luni de garanţie.

Politica de garanţie:
- factura fiscala
- functionare in parametri turbo, EGR, senzori

Politica de retur

Piesa nu poate fi returnată.

Poze Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci

Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci
Filtru particule Ford Focus 1.6 tdci
Preţ:
1890 RON
Cantitate:
buc.
Vizualizări: 12268

Calificative primite de vânzător pentru acest produs

Cumpărător Informaţii despre tranzacţie Calificativ
tica1405 0

1900 RON (1 buc.)

28-10-2013 15:33

catalin052004 1

2082 RON (1 buc.)

20-06-2013 11:40

Pune o întrebare vânzătorului

Întrebări despre anunţ

Cumpărător: cupsed 0 Baia Mare, jud. Maramures 28 mai 2015 15:49
Raportează mesajul
Bună ziua, am un ford focus2 1.6tdci 90 de cai când ajung la 3500 de turații îmi scoate un fum alb și mi se oprește motorul în mers. Am schimbat pompa de nalte , filtru de motorina, valva egr și tot același problema va rog ajutați mă cu un sfat.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 28 mai 2015 16:46
Raportează mesajul
Buna ziua
Sa inteleg ca aveti si martor motor aprins in bord?
Masina o veti de mult?
Cati km are si sa imi spuneti daca v-a spart cineva filtrul de particule(golit ceramica sau gaurita ceramica) sau este cel original neumblat la el
Cumpărător: cupsed 0 Baia Mare, jud. Maramures 28 mai 2015 18:40
Raportează mesajul
Masina nu are filtru de particule,la bord îmi apare în momentul când începe sa iasă fumul. Are 184 de mi.și o am din octombrie figuri îmi face din februarie.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 29 mai 2015 10:34
Raportează mesajul
ce eraoare da, un test de diagnoza ai facut?
Cumpărător: cupsed 0 Baia Mare, jud. Maramures 29 mai 2015 11:20
Raportează mesajul
Nu da nici o eroare , la început a zis cai pompa de nalte nu sa rezolvat apoi valva egr nu sa rezolvat.am schimbat filtru de motorina mia pus mann și tot așa când ajung cam la 3000 de turații scoate fum și se oprește. Masina este din 2007.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 29 mai 2015 14:01
Raportează mesajul
Faci un test de diagnoza in mers si vezi ce eroare apare.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 29 mai 2015 10:34
Raportează mesajul
din ce an este masina
Cumpărător: cupsed 0 Baia Mare, jud. Maramures 29 mai 2015 11:38
Raportează mesajul
Din 2007
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 29 mai 2015 12:02
Raportează mesajul
este posibil ca masina sa aiva filtru particule si sa fie gol iar cand scoate fum incearca sa faca regenerare da surpus de motorina de aceea iese fum.Daca zici ca nu are filtru particule si esti sigur ca nu are atunci trebue facut o diagnosticare mai ampla
Cumpărător: cupsed 0 Baia Mare, jud. Maramures 29 mai 2015 18:46
Raportează mesajul
Dupa ce mi a schimbat atâtea îmi zice mecanicul ca este un injector.mi a schimbat atâtea fără rost înseamnă ca pompa mea a fost buna și el mi a schimbat o degeaba.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 02 iun 2015 09:23
Raportează mesajul
Salut
Banuiesc ca s-a si rezolvat problema dupa schimbarea injectorului.
Cumpărător: cupsed 0 Baia Mare, jud. Maramures 29 mai 2015 19:41
Raportează mesajul
Este 1600 tdci de 90 de cai.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 02 iun 2015 09:28
Raportează mesajul
ok
Cumpărător: serbanescugabrielion 0 Pitesti, jud. Arges 16 apr 2015 23:23
Raportează mesajul
Am facut si eu o diagnoza si curatare admisie la dvs si s-au gasit erorile p2458 si 0299..filtrul de particule a fost verificat si parea ok.Dupa stergerea erorilor masina a mers mai bn 1 sapt dupa care a intrat iar in limp mode.Testat cu elm327 nici o eroare.Masina nu trage cum trebuie nu face suficenta presiune.Ca sa fac din nou o diagnoza pt care sa platesc si sa ma tina 5 zile nu e convenabil.As dori sa facem o diagnoza cu interpretarea valorilor senzori Map,maf si electrovalva turbo presiune diferentiala dpf si egr.Mai nou am observat ca imi curge ulei pe alternator de la teul de sub clapeta de acceleratie.Am testat debimetrul de aer cu multimetrul si imi da niste valori ciudate care nu fluctueaza la accelerare.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 17 apr 2015 14:42
Raportează mesajul
Initial ati avut 2 erori care sunt relativ legate intre ele. P2458 indica un timp prea mare pentru perioada de regenerare, datorat ori infundarii filtruui ori neasigurarii regimului de turatie pentru regenerare ori unei probleme tehnice la turbina/motoras de reglaj variabila. A doua eroare P0299 este legata de presiunea de supraalimentare la turbo, aspect care poate fi generat de degectarea motorasului de reglaj al geometriei variabile (problema specifica ford) ori colmatarii temporare a filtrului de particule. Dupa ce s-au sters initial erorile s-a eliminat posibilitatea de a fi fost o eroare temporara. La o a 2-a diagnoza cu masuratori de parametri se poate constata in mod mult mai cert cauza care genereaza regimul de avarie. De regula cand filtrul este infundat masina nu mai trage nici dupa stergerea erorilor. Probabil ca problema este mai degraba la turbo/egr/clapeta
Cumpărător: bercutageorgian 0 16 apr 2015 13:03
Raportează mesajul
buna ziua.. am un volvo s4o MOTOR 1,6D DIN 2006 AM 230000 DE km si am mereu un mesaj in bord ANTI SKID SERVICE REGUERED si REDUCEED ENGINE REGUERED cand o turez peste 2500.si imi scoate fum negru,,,poate fi problema de la filtru ca am fost la un testar la volvo si mau trimis la ford sa schimb softu..dc?ca n inteleg
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 17 apr 2015 14:51
Raportează mesajul
problema dvs este off-topic si nu are legatura cu produsul mai sus mentionat sau cu sistemul de esapament. Va rog sa puneti intrebarea pe un forum volvo/ford sau unui service specializat pe domeniul respectiv (in speta tine de sistemul ABS ...)
Cumpărător: alexx 0 Bucuresti 08 feb 2015 11:04
Raportează mesajul
Am un ford focus 1.6tdci 109cp din 2005 care se turează normal pana la 3000 turatii apoi se tureaza greoi pana la 3400-3500 apoi normal pana pe rosu. Parca agata intre 3000-3500 și scoate fum alb, știți care ar fi problema și ma puteți ajuta?
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 10 feb 2015 10:13
Raportează mesajul
nu va amagiti doar cu sfaturile online. Sunt bune dar nu suficiente pt astfel de simptome.
Posibile cauze: geometria variabila a turbinei, motorasul de reglaj al acesteia, uzura in ax. Daca masina scoate fum alb pot fi pierderi de ulei pe evacuare. verificati de urgenta turbina (in prima faza diagnoza cu masina in mers, cu verificarea presiunilor)
Cumpărător: buy2sale 0 Baicoi, jud. Prahova 07 feb 2015 11:30
Raportează mesajul
Buna ziua , pentru ford focus 1.6 TDCI 2008 80Kw 109 CP , EXISTA Vrun "aditiv" care sa l pun in motorina si sa ajute la regenerarea filtrului de particule , am citit toate mesajele dumneavoastra si daca nu am inteles gresit modelu acesta este dotat cu SPA , si mai sus am intrat pe un link unde a ti recomandat un "aditiv" de adaugat in motorina dar scria ca nu se poate folosi la masinile care sunt dotate cu SPA . Masina mea este o masina de oras in momentul de fata merg cu erroarea in bord , as dori sa ies pe autostrada cu ea sa incerc o regenerare fortata in ce viteza si ce turatie sa incerc ? Sunt disperat la 2 luni aceasi erroare mereu ii fac regenerare din tester si la 2 luni aceasi problema . Multumesc .
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 10 feb 2015 10:18
Raportează mesajul
Aditivul ECO-1107 pentru precatalizarea motorinei este doar pentru masinile fara SPA. Un produs care v poate ajuta in acest sens este ECO-1118 la 60 lei, care creste cifra cetanica si reduce funinginea in urma arderii.
Cumpărător: adimunteanuro 0 Galati 01 feb 2015 22:30
Raportează mesajul
Buna ziua! Ca toti ceilalti utililizatori detin un Ford Focus 2007 1.6 TDCI
Am urmatoarea problema: de fiecare data cand alimentez si vreamea este nasoala ex: ploaie, ceata, frig, umezeala, etc. mi se aprinde in bord martorul check engine. Am fost la reprezentanta am facut diagnoza, raspunsul lor este: modulul de la pompa de aditiv face condens motiv pentru care atunci cand alimentez masina nu poate da comanda pompei de aditiv, si prin urmare eroarea check engine. Mentionez faptul ca dupa cateva porniri se stinge martorul din bord, motorul functioneaza in parametri nu se plafoneaza. Mi s-a sugerat sa demontez acest modul si sa-l curat.
Intrebare: imi puteti spune unde anume gasesc pe masina acest modul, si daca atunci cand masina isi face regenerarea filtrului de particule e normal sa porneasca eletro-ventilatorl?
Multumesc anticipat!
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 02 feb 2015 11:22
Raportează mesajul
La regenerarea filtrului de particule, monolitul acestuia ajunge la 600-700 gr C, datorita combustiei mai "fierbinti" porneste automat si ventilatorul, mai ales datorita pozitionarii filtrului chiar langa motor.
Declansarea acestuia protejeaza deasemenea si supraincalzirea futunelor sau altor componente din zona respectiva.
Legat de eroarea check engine la conditii meteo nefavorabile, tind sa cred ca alta este problema.Pompa de aditiv este in rezorvorul de aditiv, iar modulul de comanda il puteti identifica in zona in capatul cablajului care pleaca de pe reervor, unde este mufa. Releul de comanda al pompei. Comanda efectiva o da ECU masinii. N-am intalnit problema aceasta pana acum ...
Cumpărător: georgestefananghel 0 Bucuresti 11 ian 2015 23:54
Raportează mesajul
am un ford focus 2006 ,1.6 tdci 90 cp sa aprins o rotita rosie in bord cu semnu exclamari rosu si nu trage masina...ce e de facut
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 12 ian 2015 12:27
Raportează mesajul
in primul rand diagnoza. iar in functie de diagnoza stabilim ce-i de facut mai departe ! (poate fi motorasul care actioneaza geometria variabila a turbinei, filtru de particule comatat, furtun de admisie spart, probleme pe injectie ...etc)
Cumpărător: florintantas 0 Tulcea 10 ian 2015 23:01
Raportează mesajul
buna ziua
ford focus 1,6 tdci din 2007,90,000 km. nu se mai tureaza peste 3000 rpm. am mai avut aceeasi problema in urma cu 2 ani. schimbat bujii la reprezentantă ford. posibil sa fie aceeasi rezolvare?
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 12 ian 2015 12:23
Raportează mesajul
putin probabil sa se fi dus asa repede bujiile. E bine sa faceti o diagnoza mai intai. De fel regimul de avarie cu turatie limitate induce si un cod de eroare a posibla problema pe care o aveti
Cumpărător: Gagautza20 0 Pitesti, jud. Arges 12 dec 2014 15:13
Raportează mesajul
Buna ziua,
Am incercat sa sun la dvs sa imi fac o programare si nu am reusit pe niciunul din cele 3 numere de pe site.Cu cat timp inainte trebuie facuta programarea.Vreau sa fac si eu o curatare dpf(cat costa cu tot cu manopera)
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 15 dec 2014 10:24
Raportează mesajul
Buna ziua,
programare se face cu 1 zi inainte sau 2.Curatarea DPF costa 200 lei cu tot cu stergere erori DTC. Se face curatare cu dpf-ul montat pe masina
Optional puteti opta si pentru curatare sistem admisie, completare lichid Eolys, verificare turbo ...
Cumpărător: Gagautza20 0 Pitesti, jud. Arges 08 dec 2014 12:04
Raportează mesajul
P2458 Nefinalizare proces regenerare(diesel particule filtre regeneration duration)-am avut bujii  --**--  si regenerarea nu s-a mai facut si doar dupa ce s-au ars toate 4 mesajul Engine Malf a aparut.Bujiile au fost schimbate.
-am mers 80km cu masina turata 2500-3000rpm si inca nu a iesit din limitarea de putere.Ce putem face in acest caz?Se poate curata DPF pentru al putea ajuta sa isi termine complet regenerearea.Daca da,cum se face curatarea si cat costa o astfel de operatiune.
Oricum cel mai bine problema poate fi studiata la dvs in service.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 08 dec 2014 14:16
Raportează mesajul
merita incercata o curatare sa ajutam filtrul. Se demonteaza sonda lambda sau senzorul de temperatura (una din ele, care se desface mai usor) de pe capacul superior al dpf-ului, se pulverizeaza solutia de curatare cu ajutorul furtunasului special, se lasa sa actioneze cca 25-30 min dupa care se monteaza senzorul la loc si se tureaza masina la 2500 rpm mai intai pe loc. Dupa ce incepe sa iasa un fum alb gros se porneste cu masina la drum cca 10-15 min in forja sa curete bine.
Solutia la noi costa 120 lei. Puteti achizitiona si de la alti producatori dar verificati inainte
Cumpărător: Gagautza20 0 Pitesti, jud. Arges 04 dec 2014 12:33
Raportează mesajul
Referitor la cele mentionate mai sus pot verifica la dvs in service tubulatura intercooler-turbina-admsisie aer,curatare valva EGR,curatare clapeta de acceleratie?Daca da cat m-ar costa toata operatiunea.
Multumesc
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 05 dec 2014 09:08
Raportează mesajul
diagnoza motor - 50 lei, Verificare circuit admisie - 70 lei, curatare circuit admisie EGR-Turbo -100 lei
Nu curatam clapeta acceleratie. In plus la diagnosticare turbo se poate face doar verificare presiuni (cat cere motorul, cat baga turbina), daca are alte probleme mecanice (uzura ax, geometrie variabila, paletar) se pot verifica mai amanuntit doar pe stand dar asta presupune demontarea turbinei. La dvs nu cred ca este cazul, mai ales ca nu da cu fum alb in spate
Cumpărător: sebytzu_2006 0 Botosani 01 dec 2014 22:14
Raportează mesajul
Am un Focus C-Max din 2006, 1.6 TDCI 80 Kw cod motor G8DB, modelul cu filtru de particule si catalizator in aceeasi carcasa. Filtrul de particule s-a infundat complet si a fost scos din carcasa, ocazie cu care mi-a spart si catalizatorul.si scoate unpic de fum alb albastrui.... si e destul de intepator mirosul. Momentan am o carcasa goala si dpf-ul anulat din soft. Se poate monta doar un catalizator, fara filtru de particule?multumesc
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 02 dec 2014 16:50
Raportează mesajul
da, costa cca 800 lei cu tot cu montaj dar fara DPF-off va da eroare.
Cumpărător: AnaMariaNegoi 0 Mosteni, jud. Teleorman 28 nov 2014 19:34
Raportează mesajul
revin cu alta intrebare! cat costa dpf off si din soft si fizic?? si ar fi cea mai buna solutie pt motor,adica performante ,consum etc. multumesc!
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 02 dec 2014 16:49
Raportează mesajul
dpf off - 200 euro
va recomand la anularea fizxica sa-i puneti totusi un catalizator de fum (cca 800 lei cu tot cu montaj), altfel ...
Ca orice solutie de compromis are avantaje si dezavantaje. In privinta performantei aveti numai de castigat (in varianta cu catalziator, altfel pierdeti cuplu pe demaraj si afectati functionarea turbinei)
Cumpărător: Gagautza20 0 Pitesti, jud. Arges 27 nov 2014 12:14
Raportează mesajul
Buna ziua,
Am urmatoarea eroare pe IDS
P2458 – diesel particule filtre regeneration duration
Simptome:lipsa putere
Masina se tureaza nu exista limitari.
Este posibil sa nu mai exista aditiv pt regenerare?
Masina este un Ford focus 1.6 tdci 80kw
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 03 dec 2014 10:23
Raportează mesajul
Cand ramane fara lichid de regenerare da eroare specifica. in cazul de fata eroarea P2458 poate aparea datorita nefinalizarii procedurii de regenerare (practic filtrul a ramas partial colmatat si de-asta genereaza lipsa de putere), probleme la valca EGR sau turbo.
Incercati in prima faza o regenerare fortata sau faceti un drum de cca 15-20 km la 2200-2500 rpm pt a-si face un ciclu de regenerare. Daca nu-si revine terbuie verificate restul componentelor mentionate.
Cumpărător: AnaMariaNegoi 0 Mosteni, jud. Teleorman 22 nov 2014 14:46
Raportează mesajul
am un volvo s 40 din 2008 1,5 diesel si as vrea sa stiu unde est5e exact acel rezervor pt solutie regenerare dpf??? eu nu-l vad!!!!!! masina merge in treapta a 5 cu max 3000 rpm,nu are putere,in schimb nu am nici o alarma,niciun mesaj in bord....! ce ar putea fi?? am fost la un test la ford si mi-a spus ca dpf este putin infundat,dar ce inseamna putin?? o sa merg la alt test la volvo,un test dinamic. a-ti putea sa ma ajuta-ti?
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 24 nov 2014 11:04
Raportează mesajul
rezervorul de aditiv pentru regenerare este sub masina, la puntea spate, chiar langa rezervorul de combustibil.
Daca saturatia filtrului de particule este in limitele normale (nu depaseste 20-40%) si nu aveti martor in bord sau eroare DTC privind nivel scazut al lichidului, nu este cazul sa va ingrijorati in privinta dpf-ului. Probabil aveti alte probleme, la turbo, EGR, debitmetru. Incercati sa faceti un drum de cca 15-20 km cu turatie constanta in jur de 2500 rpm. DPF-ul isi va face regenerarea
Cumpărător: serbanescugabrielion 0 Pitesti, jud. Arges 07 nov 2014 16:59
Raportează mesajul
Buna ziua,
Se poate face la dvs o curatare a sistemului de la geometria variabila a tururbinei si a turbinei in sine pentru un ford focus 1.6tdci.Cat m-ar costa o astfel de operatiune?Si o reconditionare completa de turbina.Multumesc
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 10 nov 2014 11:59
Raportează mesajul
-Curatare simpla circuit admisie+turbo cu solutie pulverizata in admisie: 95 lei (solutie Turbonet de la ECOTEC, cod produs: ECO-1104)
Puteti sa o faceti si dvs
-Curatare manuala complet circuit admisie + turbo + EGR (se demonteaza) 450 lei
- Reconditionare turbina (inlocuire completa sistem interior) - 1300 lei (in acest caz nu mai e nevoie de curatare, doar un spray Ecotec pentru restul circuitului de admisie)
Cumpărător: Trandafyr 0 Pioresti, jud. Prahova 06 nov 2014 21:59
Raportează mesajul
Mai am o problema cu ea,la aprox.30 sec de la pornire da fum albastru(daca accelerez dispare)si se mai intampla uneori si in mers si in timp ce da fumul albastrui galopeaza(parca sar ineca)si la fel daca accelerez dipare.Nu mananca ulei.Intre fum si accelerare are o mica intarziere in acceleraee.Ce ar putea avea?
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 10 nov 2014 11:55
Raportează mesajul
banueisc ca aveti filtrul de particule anulat si din soft. De-acolo vine problema, se fac niste modificari pe injectie. acel fum alb este fum de la motorina nearsa
Cumpărător: Trandafyr 0 Pioresti, jud. Prahova 06 nov 2014 21:39
Raportează mesajul
Am un focus 2 cu dpf anulat,si cam da noxe.Cred ca anularea sa facut prost pt ca filtru este taiat pe lung si a fost afectat(scos)si catalizatorul.Ce pret are un catalizator care sa se potriveasca acolo fara improvizatii,se poate pune cel de la unul de 90 de cai?(fara dpf)Cam cat ar costa
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 10 nov 2014 11:49
Raportează mesajul
Filtrul fiind anulat fizic e normal sa dea noxe (fum), pentru ca nu mai are cine filtra. Un catalizator inserat in locul dpf-ului va filtra doar NOx si CO, funingine tot va mai scoate
Un catalizator compatibil cu tipodimensiunea celui de pe Focus costa 470/590 lei lei. Acesta trebuie adaptat in carcasa respectiva, nu este bolt-on
Cumpărător: oracsandu 0 Galati 05 nov 2014 18:05
Raportează mesajul
Buna ziua. Am fost zilele trecute la service, fiindca s-a aprins in bord martorul care anunta defectiuni la motor si mi s-a spus ca e dpf (ford focus2, 2007) superinfundat. Au incercat 2 regenarari dar nu a mers, acceleratia fiind in continuare plafonata. Concluzia : eliminare dpf sau inlocuire. Am optat ptr.anulare si as vrea sa stiu care vor fi emisiile de co2? Din euro4 va ajunge noneuro?
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 06 nov 2014 15:42
Raportează mesajul
Filtrul de particule este elementul principal de filtrare a noxelor care ies din motor (particule de funingine, CO, hidrocarburi, sulfiti ...). Emisiile de CO2 generate de motor vor fi aceleasi pentru ca motorul genereaza fum prin procesul de ardere. Problema este ce va iesi in spate pe teava (NEGRU DE FUM !!) nemaiavand nici un element de filtrare
Puteti incerca alternativa de DPF cu permitivitate marita, care are precatalizator cu substrat metalic si catalizator de filtrare a funinginii cu retinere de peste 50 qm. Acesta costa cca 1800 lei si scade considerabil riscul de colmatare in timp. In plus rezolva si problema fumului si a noxelor
Cumpărător: sebytzu_2006 0 Botosani 31 oct 2014 12:39
Raportează mesajul
Buna ziua. Am si eu un for focus c max din 2006 109cp, si mi s-a aprins de cateva ori becul in bord check si am fost la un service zicand ca trebuie regenerat de ei cu o solutie am dat 500lei , totul ok iar cam dupa 1500de km a inceput sa creasca consumul dar nimic i bord, acum am ajuns la un consum de 1l la 10km adic am facut 159km si am pus 15l motorina. Acum am fost la ei si mi-au zis ca nu mai are regenerariautomate din calculatorm ce sfat imi dai. Va multumesc! Cu stima.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 03 nov 2014 12:23
Raportează mesajul
Va salut,n-as da neaparat vina pe serice-ul unde ati fost, dar in mod normal, daca problema la momentul respectiv a fost aditivul de regenerare (eolys DPX176) si l-ati inlocuit, cel putin 1 an n-ar fi trebuit sa mai aveti probleme. Rezervorul are 1.8L. Daca v-a pus minim 1 L sa zicem, acesta ajunge pentru 80-120 regenerari. In 1500 km nu si-a facut mai mult de 3 regenerari. La Ford regenerarea se face pe baza de aditiv, nu face postinjectie ca la VW sa va creasca prea mult consumul. E posibil ca alteva sa fi generat cresterea consumului atat de mult. Faceti o diagnoza motor sa vedeti in ce parametri lucreaza injectia, turbo ...
Cumpărător: serbanescugabrielion 0 Pitesti, jud. Arges 13 oct 2014 11:25
Raportează mesajul
Masina nu scoate fum deloc acum si nu mai este in regim avarie(nici o eroare la diagnoza).Problema este ca turbo nu mai intra la fel ca inainte dupa 1700rpm 2000rpm si doar dupa 3000rpm.Cat m-ar costa un astfel de test al turbinei si verificare presiune.Este un fel de lag al turbinei.Intra dar cu intarziere.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 13 oct 2014 11:56
Raportează mesajul
Verificare pe diagnoza cca 70-100 lei, iar daca asta nu are un rezultat sigur se face diagnoza fizica prin demontarea turbinei si testarea pe banc (la firmele specializate in reconditionari turbine)
PILOT Pitesti:, PILOT Bucuresti:
Cumpărător: serbanescugabrielion 0 Pitesti, jud. Arges 13 oct 2014 09:13
Raportează mesajul
Buna ziua,
Sunt posesorul unui Ford Focus 2 1.6tdci 109CP 2008 hatchback si ma confrunt cu urmatoarea problema.Am citit toate postarile dvs referitoare la DPF/Turbo si ma gandeam ca m-ati putea lamuri in cazul meu.
Descrierea problemei:
Dupa schimbarea unei saibe la un injector pe unde imi pierdea compresie si se transformase in calamina la o saptamana imi apare mesajul ENGINE MALFUNCTION dupa care duc masina la diagnoza/service apar 2 erori legate de buji si regenerare filtru particule.Masina nu mai avea putere deloc si nu se tura mai mult de 3000rpm.Toate bune si frumoase,la service mi-am spus ca am toate bujiile incandescente  --**-- .Le-am schimbat dar acum turbo imi intra foarte tarziu pe la 3000rpm si inainte se simtea de la 1700-1800 in sus te baga in scaun.Ce pot face?
Scuze de intrebare dar am citit toate mesajele tale si mi-i s-a luat de mecanici care imi schimba totul numai dupa ureche.

Mersi anticipat.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 13 oct 2014 10:22
Raportează mesajul
Buna ziua, destul de atipic cazul pentru un raspuns tehnic corect.
Informatiile care vi le pot oferi si de care se poate tine cont sunt:
- daca a aparut engine malfunction chiar imediat dupa ce s-a inlocuit saiba de la injector, apare intrebarea daca nu s-a facut vreo greseala la montaj
- Eroarea de filtru de particule ar fi trebuit sa va apara si inainte, daca acesta ar fi avut vreo problema fizica, altfel este o eroarea generata automat, intrucat orice defect pe engine/turbo/egr induce eroare de filtru particule si eroarea specifica de bujii. De exemplu aceeasi eroare v-ar da daca s-ar defecta valva EGR, fara ca DPF-ul sa aiba ceva. Este doar eroare de avertizare ca DPF-ul nu se mai poate regenera cat timp exista defectiune pe valva EGR ...
- daca masina a intrat pe regim de avarie e bine sa verificati motorasul de reglaj al geometriei variabile la turbina (se verifica in mers cu echip. de diagnoza, se vede daca lucreaza turbina si baga presiune)
- daca turbina merge ok dar masina nu are cuplu atunci e problema de injectie. Masina scoate fum cat timp merge prost, daca da ce culoare?
Trebuie sa le luati pas cu pas, in ordinea defectului initial si cu multa RABDARE. N-aveti alta solutie din pacate !!
Cumpărător: SAMISAMI75 0 Orastie, jud. Hunedoara 08 oct 2014 20:17
Raportează mesajul
As mai avea o intrebare, cand i-am blindat EGR nu scoate fum iar cand ii scot placuta de la EGR imi scoate fum la relantiu. De ce.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 10 oct 2014 15:03
Raportează mesajul
clapeta EGR este gripata cu funingine si nu inchide bine, astfel da drumu la mai mult aer (cu putin oxigen din evacuare) decat trebuie si masina merge cu amestec sarac, rezultand o ardere incompleta
Cand aveti blind pus trage doar aer curat si amestecul e mai optimizat
Cumpărător: SAMISAMI75 0 Orastie, jud. Hunedoara 12 oct 2014 08:06
Raportează mesajul
EGR este nou. Poate sa fie problema de al injectoare.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 14 oct 2014 11:52
Raportează mesajul
posibil si-asta
Cumpărător: SAMISAMI75 0 Orastie, jud. Hunedoara 08 oct 2014 18:19
Raportează mesajul
Eu mi-am anulat filtru de particule atat fizic cat si din soft, cat ar costa resoftarea si montarea unui nou filtru de particule.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 10 oct 2014 14:59
Raportează mesajul
Filtru de particule + montaj costa 2100 lei, TVA inclus. Repunerea soft-ului de origine trebuie sa o faceti unde v-a facut anularea dpf-ului ori la reprezentanta. E mai sigur ca pun softul care trebuie
Cumpărător: adiaxa 0 Campulung, jud. Arges 23 sep 2014 11:41
Raportează mesajul
Buna ziua,am un ford focus 1.6,109cp,2005,faceti golire pdf urmata de anulare si resoftare?Va multumesc!
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 24 sep 2014 10:06
Raportează mesajul
da se poate. va costa 350 euro cu totul. dezavantajele ar fi fumul negru pe accelerare si consumul putin marit. La ITP treceti mai "prieteneste"
Cumpărător: geo_bossu86 3 Afumati, jud. Ilfov 05 sep 2014 17:13
Raportează mesajul
Salut.revin iarasi la dv putem afla daca este anulat pdf si daca puteti resofta si daca punem un filtru nou
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 08 sep 2014 10:02
Raportează mesajul
se poate. programare cu 1-2 zile inainte
Cumpărător: geo_bossu86 3 Afumati, jud. Ilfov 04 sep 2014 17:22
Raportează mesajul
Va salut.mai intai vreau sa va spun ca sunteti f prompti si exacti. Am un ford focus din 2006 tdci 109 kai achizitionat de curand. Am mers cu el prin oras si ok dar cand am fost la baraj vidraru surpriza mia dat in nas la 140- 160 kmh si mia aparut in bord engine sistem fault si mai mult de 3000 de turati nu vruia am facut diagnoza nimic nicio eroare culmea . Am fost la mecanic nu stie zice ca este umblat la filtru ca se vad suduri si sa nu fie resoftata.intrebarea este daca imi puneti un filtru nou mai trebuie sa merg la ford so resoftez sa revina la setarile din fabrica. Va multumesc.
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 05 sep 2014 14:30
Raportează mesajul
Trebuie aflat mai intai la Ford sau la un service care are diagnoza de ford, daca aveti DPF-ul anulat sau nu din soft. daca punem filtru de particule nou iar in soft este anulat, practic n-are cine sa-l gestioneze si atunci trebuie pus softul original inapoi. Nu este foarte scump. Regimul de avarie cu limitare turatie poate fi totusi cauzat si de alte defectiuni gen spargere conducta admisie, blocare motoras reglare variabila turbo... care nu dau imediat eroare motor. Daca singura cauza ramane dpf-ul ... va asteptam cu detalii suplimentare!
Cumpărător: ionasioan 0 Piatra-Neamt, jud. Neamt 19 aug 2014 15:41
Raportează mesajul
asa este , am avut probleme cu filtru nu se mai tura intrase in regim de protectie . in primul rand mi-am schimbat modul de condus si merg in turatie de 2500 frecvent.dar totusi am avut nivelul de ulei crescut la doar 7000 km parcursi, din cauza asta imi fac griji ,
Cumpărător: ionasioan 0 Piatra-Neamt, jud. Neamt 18 aug 2014 22:02
Raportează mesajul
dar fordul pe care il detin are aditiv de regenerare si vad ca este interzis pt tipul acesta de motor .
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 19 aug 2014 10:47
Raportează mesajul
asa este, e doar pentru cele fara aditiv din pacate. Eventual incercati sa faceti o curatare prealabila cu solutie (se baga direct in filtru pe la senzorul de presiune) si ulterior mai multa atentie la regimul de turatie (sa faceti cel putin o data la 5-600 km un drum de cca 10-12 km cu turatie constanta 2500-3000 rpm)
Cumpărător: ionasioan 0 Piatra-Neamt, jud. Neamt 15 aug 2014 21:17
Raportează mesajul
buna seara , in cazut in care procesul de regenerare nu este dus la sfarsit, este posibil sa creasca nivenul de ulei in baie? eu am un ford c-max 1,6 tdci din 2007 si am problema asta . multumesc .
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 18 aug 2014 09:05
Raportează mesajul
De regula daca regenerarea nu se finalizeaza, ECU va reincerca o noua procedura similara daca exista regimul de turatie necesar. Cand filtrul depaseste 70-90% saturatie si nu se efectueaza regenerarea, atunci baga motorina in baia de ulei si va apare martorul specific in bord.
Daca masina merge mult in ciclu urban, pentru evitarea acestei probleme este foarte util acest produs:
http://www.pieseauto.ro/filtru-de-particule/hyundai/tucson/regenerant-pentru-filtru-de-particule-made-in-456425737.html
Cumpărător: alinmoldova 0 George Enescu, jud. Botosani 05 aug 2014 12:44
Raportează mesajul
am un ford focus 1.6tdci 2010 recent adus si la primul drum mai lung dupa 8o km a aparut in bord un triunghi rosu cu specificatia engine mallfunction iar motorul nu se mai tura.am oprit am ridicat capota nu era nimic.am pornit normal triunghiul a disparut dar a reaparut dupa 40km.din mers am luat contactul si am repornit motorul.dupa alti 20 km fara sa mai fiu avertizat intrand intro depasire nu am putut tura motorul mai mult de 3000 de ture.noroc ca nu venea nimic din fata.ce credeti ca se intampla?
Vânzător Gold: pilotauto 94 Pitesti, jud. Arges 06 aug 2014 09:26
Raportează mesajul
mai este o intrebare similara mai sus. trebuie sa verificati in primul rand pe diagnoza daca masina are resetarile de service facute. Daca nu apar alte coduri de eroare asta ar trebui sa fie problema. In al doilea rand verificati motorasul care regleaza geometria variabila a turbinei daca lucreaza in parametri (se verifica tot pe diagnoza cu masina in mers). Daca ati avea problema la filtrul de particule ar trebui sa va apara in bord eroare specifica.
Pune o întrebare vânzătorului