Vezi toate pozele Filtru particule Ford Focus 1.6
ID #1310730664

Filtru particule Ford Focus 1.6

Piesa:
Nouă, Cu factură, Cu garanţie
Comenzi:
3 achiziţii
Preţ:
1850 RON
Ai nelămuriri?
Întreabă vânzătorul
telefon
0752.222.130 / 0752.222.137

Descriere Filtru particule Ford Focus 1.6

Filtru de particule Ford Focus 1.6tdci Ford focus C-max 1.6, 2005-2009,certificat european E4-R103

Productie MTS Italia, substrat de filtrare similar produs de origine - carbura de siliciu

Produsul este nou si are garantie: 2 ani. Pretul include TVA

Asiguram montaj, initializare DPF si stergere erori DTC in cadrul service PILOT

Montajul in cadrul service PILOT costa 250 lei si dureaza cca 2 ore. Necesita programare cu 1-2 zile inainte

In cazul in care in bord aveti aprins martor de avarie privind nivelul aditivului de regenerare este important sa completati aditivul Eolys pentru buna functinoare a filtrului de particule.

Oraş: Arges, Pitesti
Livrare: Predare personala, Posta / Curier - cost livrare: 30 RON, durata de livrare: 1 zi
Plata: Ramburs, La livrare, Transfer Bancar
Ratingul tău:
Rating total: 5 din 637 evaluari
 
Raportează neregulă
Ultima actualizare: acum o zi şi 18 ore
 

Specificaţii

Piesă auto compatibilă cu:
Ford Focus
Ford Focus C-Max
Volvo S40

Întrebări despre Filtru particule Ford Focus 1.6

Cumpărător: IlieRomeo 06 iul 2013 18:44
Veniti dvs. personal acasa la cumparator pentru a-i monta filtrul de particule inclusiv faceti asta ? : "Asiguram montaj, initializare DPF si stergere erori DTC in cadrul service PILOT " . Va rog sa lasati in descrierea piesei raspunsul cat mai bine formulat.
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 07 iul 2013 12:44
Buna ziua. asa cum scrie in descrierea produsului montajul se asigura la service Pilot Pitesti. nu se poate monta la domiciliu. eventual il puteti monta la alt service din apropierea dvs. Daca masina are sub 150000 km s-ar putea salva totusi filtrul vechi cu o solutie concentrata de curatare care se aplica manual. costul solutiei este in jur de 150 lei. Daca ulterior curatarii saturatia filtrului nu scade sub 30% atunci trebuie inlocuit.
Raportează mesajul
Cumpărător: IlieRomeo 06 iul 2013 18:45
Veniti dvs. personal acasa la cumparator pentru a-i monta filtrul de particule inclusiv faceti asta ? : "Asiguram montaj, initializare DPF si stergere erori DTC in cadrul service PILOT " . Va rog sa lasati in descrierea piesei raspunsul cat mai bine formulat.
Am un ford focus 1.6 TDCi , 80 kw , din 2005 , 105 cai putere.
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 07 iul 2013 13:15
Se poate merge cu masina in regim de avarie cca 600-1000km, insa nu este recomandat prea mult pentru ca poate afecta senzorii de presiune si imbacseste turbina cu funingine. Pentru a-i ameliora putin demarajul se poate scoate provizoriu senzorul de temperatura din capatul superior al filtrului pentru a scadea contrapresiunea la evacuare.
Raportează mesajul
Cumpărător: IlieRomeo 06 iul 2013 18:57
Am avut probleme la ford focus fiindca am ramas fara solutie in jurul distantei de 3000 km parcursi. Apoi am pus solutie (aditiv filtru particule 1337646 de 1 litru si 900 grame, 2 litrii..) si am facut regenararea si nu s-a desfundat deloc. Apoi am adaugat o solutie pentru filtrul de particule - am mers 200km si s-au aprins becurile in bord... Va astept cu mesaj.
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 11 iul 2013 10:48
.
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 25 nov 2013 09:36
Buna ziua. Consideram ca ar fi 2 variante pentru cazul descris:
1. daca ati mers mult fara aditiv este posibil sa se fi dezamorsat pompa si nu s-a facut efectiv regenerarea. cam dupa 1-2 plinuri de combustibil isi revine
2. daca pompa de aditiv functioneaza corect totusi, iar regenerarea nu se poate efectua inseamna ca filtrul este partial colmatat, avand saturatie peste 80%\
In acest caz aveti 2 solutii: o curatare chimica, dar dupa un nr de km (5000-10000) se va aprinde din nou check-ul in bord, ori schimbati dpf-ul (presupunand ca a depasit uzura fizica normala)
Am luat in considerare faptul ca senzorii functioneaza in parametri normali nefacand nici o specificatie in acest sens.
Produsul din referinta il avem la promotie in prezent: 1900 lei cu TVA si montaj inclus
Raportează mesajul
Cumpărător: IlieRomeo 07 iul 2013 19:53
Buna seara , mai am o mica intrebare . Daca cumpar filtrul de particule , mai e nevoie de regenerare?
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 08 iul 2013 09:56
dupa schimbarea dpf-ului, la ford se face in mod automat initializarea si implicit testul de regenerare prin parcurgerea unei distante de 20-30 km in regim de turatie constanta (cca 2500-3000 rpm)
Raportează mesajul
Cumpărător: ciprianpascariu 08 aug 2013 12:39
Buan ziua. Am si eu un focus cu acest filtru anulat. Nu mai stiu ce sa cred. Pretul la dumneavoastra este 1900ron iar daca cauti sa-l cumperi dintr-un alt magazin il gasesti la niste preturi de mori (intre 5500 si 8000 de ron). Care pret este corect?. Pentru ca si acesta de la dumneavoastra spuneti ca este nou. Daca ar fi asa si va-si fi descoperitde la aparita problemei nu mai mergeam pe vafianta anularii, rescrieriisoft-ului si asa mai departe. Va astept cu opinia dumeavoastra...
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 08 aug 2013 14:12
Buna ziua,
pretul produsului la reprezentanta, ca si produs OE este in jur de 4000-4500 lei. Tot ce este peste acest pret este specula.
Produsul din referinta este similar OE, insa nu este stantat ford ci este productie after-market. Orice piese de origine este mai scumpa decat una AM, insa la acest capitol fiind putini ofertanti reprezentantele isi permit sa ceara preturi exorbitante.
Raportează mesajul
Cumpărător: ciprianpascariu 08 aug 2013 14:18
Iteleg. Atunci produsul dumneavoastra poate fi montat fara PROBLEME pe masina? Daca ar fi sa facem o echivalare intre um produs AM si unul OE, pe unde se situiaza acesta AM, pe undeva la 50% din performantele unui OE?
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 08 aug 2013 15:38
Nu. In acest caz sunt identice. Exista si dpf de focus pe baza de corderit, mai slab calitativ dpdv al filtrarii, insa acestea, asa cum este precizat si in descrierea produslui au monolit de carbura de siliciu identic cu cel de origine. In plus, nu se pune problema performantei, intrucat filtrele de particule au numai rol de filtrare a noxelor. PILOT este brand specializat in sisteme de esapament si lucram cu cei mai buni producatori.
Raportează mesajul
Cumpărător: costicalupusoru 21 aug 2013 12:37
Este utilizabil pentru Ford C max 1,6 tdci 2009 ?
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 22 aug 2013 10:18
Buna ziua. da este acelasi produs.
In fisa de omologare este trecut la aplicatii si Cmax 1.6tdci de dupa 2007
Raportează mesajul
Cumpărător: byzzy 26 oct 2013 21:33
Buna seara,am un Ford focus 2 2006,1.6 tdci 80kw 109cai,filtru de particule a fost scos spalat si dupa aproximativ 3000km a cedat,ce parere imi dati,se mai poate spala sau mai bine se scimba?si daca faceti livrari in afara romaniei(spania),multumesc.
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 28 oct 2013 09:43
era important de stiut nr. de km la bord. de regula dpf-urile au termenul de folosinta dat de producator: 150000km. Dupa aceasta valoare se mai pot curata o data chimic, pentru prelungirea duratei de "viata" iar la colmatarea ulterioara trebuie schimbat
Livram si intracomunitar pe DHL
Raportează mesajul
Cumpărător: tica1405 27 oct 2013 14:47
Buna ziua,as vrea sa stiu daca acest filtru se potriveste la ford focus 2006,Tip motor-G8DB 1560cm TDCI ,80KW 109CP ?
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 28 oct 2013 09:23
Da se potriveste. La ford focus2 1.6tdci, fabricatie 2006-2008 este un singur tip de filtru de particule. cel de dupa 2008 difera ca structura.
Raportează mesajul
Cumpărător: Zentox 21 nov 2013 23:07
Buna seara, puteti sa imi spuneti va rog cum se cheama aditivul care se adauca pentru regenerarea filtrului de particule si ce marca as putea cumpara ? E vreo diferenta intre cel de la reprezentanta ford si fata de cele de pe piata?
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 25 nov 2013 10:34
Aditiv Eolys. cel furnizat de noi este marca Walker.
Ca si compozitie/continut substanta activa este aceeasi cu cea de la ford, difera marca si ambalajul!
aditivul pe care-l furnizam este omologat european.
Raportează mesajul
Cumpărător: Zentox 25 nov 2013 18:50
De aditivul numut lichi moly aveti vreo idee ? Daca esti bun cei de la ford me-au spus ca eu nu ofera garantie daca il adauga..
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 26 nov 2013 10:29
Buna ziua, liqui moly din cate stiu are produse de calitate. nu stiu sigur insa daca aditivul pentru dpf este fabricat de ei...
Cu garantia este normal. Ford , sau orice alt service va da garantie doar pentru manopera doar produs achizitionat de la ei. Garantia v-o da furnizorul produsului.
Raportează mesajul
Cumpărător: george006 24 feb 2014 11:10
Buna ziua.

Am si eu un ford focus 1.6 tdci 80 kw 148000 km, nu mai trage..adik se tureaza greu si nu mai mult de 3000 rtm, knd se incalzeste motorul ajunge cam pe la 3700...am schimbat bujiile si a mers dupa...am avut o problema cu un furtun gros cam de 1 deget care intra in turbina, din ce am observat eu..pana am ajuns la service sa il inlocuiesc a scos un fum negru...knd mi-a sters erorile a mai ramas 1 singura permanenta "filtru de particule regenerare", Au facut regenerarea, 0g in filtru de particule, am mers 30 km, s-au aprins 2 martori in bord, iar acum masina nu mai trage, la fel cum a facut inainte de a schimba bujiile...iar acum pe tester arata eroare tot la fltru de particule...sa fie intradevar de la filtru sau vreun senzor..sau altcva...astept un raspuns si va multumesc
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 24 feb 2014 17:11
Cand aveati simptomele de lipsa demaraj, turare greoaie, masina intrase pe regim de avarie. Martorul din bord specific pt bujii apare si cand sunt probleme la dpf. Nu era nevoie sa schimbati bujiile.
In cazul dpf-urilor problema se ia in felul urmator: din ce cauza s-a infundat/colmatat initial filtrul de particule (acesta functionand practic ca un rezervor de funingine care este golit periodic la comanda CPU-lui pe baza informatiilor de la senzori, prin regenerare cu lichid eolys)?
1. Filtru uzat fizic, (Cauze: masina are peste 180000km, s-a mers preponderent urban si s-au depus straturi succesive pe carbura de siliciu care nu-i mai permite regenerare completa, probleme la turbo care au generat ulei pe sistemul de evacuare). Desi dupa reg. arata saturatie 0, filtru nu mai are capacitate de regenerare si induce regim de avarie. Solutia: inlocuire dpf
2. Defectiuni complementare care induc nefunctionarea filtrului: senzor temp sau presiune defect (putin probabil pentru ca ar fi aparut eroare DTC), furtune de presiune filtru neetanse - cel despre care vorbeati ca duce catre turbo, a fost inlocuit..., EGR infundat sau blocat, furtune vacuum turbo, electrovalva turbina (nu wastegate-ul), nivel scazut aditiv regenerare (la fel, aici apare cod eroare specific).
In acest caz solutia este remedierea defectelor complementare si apoi resetarea dpf-ului pentru a iesi din regimul de avarie.

Se poate incerca o curatare chimica in cazul in care dpf-ul a fost colmatat prematur (150 lei) si vedem daca-si revine.
Raportează mesajul
Cumpărător: PUSCHY 24 mar 2014 20:14
Bună ziua.vin si eu cu o întrebare.am un Ford focus 1.6 tdci 2007 nu se mai tuteaza mai mult de 3000 de ture si am un martor aprins in bord si pe afișaj digital sc sistem engine failure am si o poza de la o testare dar nu știu cum sa o pun. Va mulțumesc și aștept răspunsul dvs.
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 25 mar 2014 10:38
Este clar ca masina a intrat pe regim de avarie cu sistem de protectie a motorului, insa trebuie depistata cauza care a generat acest lucru. Trimiteti poza cu testul de diagnoza pentru a vedea ce erori DTC aveti. In functie de aceasta putem face recomandarile necesare. va rog sa specificati si nr. km la bord.
Raportează mesajul
Cumpărător: PUSCHY 25 mar 2014 18:50
Bună ziua! 120.500 aproximativ
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 27 mar 2014 15:50
Dupa codurile DTC specificate o prima problema ar fi cu nivelul lichidului Eolys, din cauza caruia nu se poate realiza regenerarea dpf-ului. Este posibil sa aveti lichidul de regen. sub nivel. (putin probabil sa fie dezamorsata pompa sau altceva)
Avem lichid Eolys DPX176 pentru Ford la 1L - 210 lei sau 3L la 440 lei (kit complet cu tot cu furtunele de umplere). La ford va e suficient si 1L (aveti rezervor de 1,8) dar este mai eficient la pret cu ambalaj de 3L.
Dupa umplere trebuie facuta o resetare coduri pe tester de diagnoza.
http://www.pieseauto.ro/filtru-de-particule/citroen/c8/aditiv-filtru-particule-eolys-dpx176-1l-1920723266.html
http://www.pieseauto.ro/filtru-de-particule/peugeot/4007/aditiv-filtru-particule-eolys-176-dpx10-3l-835191007.html
Raportează mesajul
Cumpărător: ion2014 26 mar 2014 08:56
Am un Focus C-Max din 2006, 1.6 TDCI 80 Kw cod motor G8DB 1, modelul cu filtru de particule si catalizator in aceeasi carcasa. Filtrul de particule s-a infundat complet si a fost scos din carcasa, ocazie cu care mi-a spart si catalizatorul. Momentan am o carcasa goala si dpf-ul anulat din soft. Se poate monta doar un catalizator, fara filtru de particule?
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 27 mar 2014 15:59
Buna ziua, se poate monta un catalizator de diesel pentru diminuarea fumului la ford, dar dimensiunea monolitului pentru asamblare pe conul dpf-ului de origine este destul de maricica. Modelul compatibil pentru aceasta masina costa 590 lei iar montajul 250 lei. Trebuie pastrate toate soclurile senzorilor si suportii de prindere.
Varianta aceasta este functionala in cazul in care anulati dpf-ul din soft, altfel vor da eroare senzorii de presiune si masina va intra pe regim de avarie. De regula aceasta se intampla dupa cca 4-500 km de cand ati spart dpf-ul.
Raportează mesajul
Cumpărător: PUSCHY 27 mar 2014 23:28
Buna ziua. Am umplut rezervorul cerina mi-au șters erorile specifice în poza pusă pe care ați vazuto iar dupa 30 km a apărut dinou eu sunt plecat in franta si cred ca nu se găsește servis pe aici pentru anulare am mers cu ea 40 de km in treapta a 3 a la 3 de ture si nu sa schimbat nimic ce sfat îmi puteți da. Mulțumesc
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 28 mar 2014 16:09
daca ati umplut cu aditiv compatibil corespunzator - cu inel alb si verde (Eolys DPX176) filtru trebuia sa se regenereze. Daca nu sa intamplat acest lucru, alte cauza nu permit regenerarea: pompa lichid reg. dezamorsata, probleme pe valva EGR, dpf colmatat total (desi aici ar fi trebuit sa apara si eroare DTC de presiune pe filtrul de particule)
Raportează mesajul
Cumpărător: PUSCHY 27 mar 2014 23:34
Când am plecat cu ea din România am făcut regenerarea forță dar nu mai avea aditiv sa zic ca am mers cu ea cam 5000 de km fara aditiv plus cel care a vanduto se poate ca filtru sa se fi colmatat 100% și sa nu se mai poate face regenerarea?
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 28 mar 2014 16:05
este posibil sa se fi colmatat filtrul de tot si nu mai permite nici regenerare fortata, dar totusi e bine sa mai faceti o incercare. Daca masina a mers 5000 km fara aditiv cu siguranta s-a dezamorsat pompa. Daca faceti plinul si faceti resetare DTC pt DPF si lichid regenerare (aditivul fiind la nivel) isi revine pompa. E recomandat sa repetati acest lucru de 2 ori. In cazul in care filtrul are saturatie peste 90% slabe sanse sa-l mai puteti regenera. Atunci singura solutie ramane inlocuirea cu unul nou sau anularea din soft
Raportează mesajul
Cumpărător: PUSCHY 28 mar 2014 20:25
Credema ca ași face ori ce dar sunt plecat si nu pot face nimic aici.Am fost azi la Ford aici și îmi ia pt regenerare 400 de euro și pe un filtru nou 1000 de euro eu ași prefera regenerarea, dar dacă îmi face lafel dupa ca regenerarea am mai făcut in România dar nu avea aditiv cand am făcut înainte sa plec din țară si dupa 4000 vad ca sa aprins iar care este sfatul tău Mulțumesc mult
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 31 mar 2014 13:02
pai cu 400 euro va dam DPF-ul nou! nu se merita sa dati banii astia pe regenerare.
La acest segment de produse trebuie facuta diagnoza detaliata si verificare pe masina, pentru ca altfel le luati pe rand pana gasiti cauza problemei. Cel mai sigur, schimbat dpf-ul, resetat tot, test de regenerare si gata.
Raportează mesajul
Cumpărător: PUSCHY 28 mar 2014 20:29
Pai am băgat celina aia si a resetat erorilor dar aseară a apărut dinou cred ca o sa o iau razna cu mașina asta:((
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 31 mar 2014 13:03
la ford motorizarea de 1.6 tdci este problema nationata, asa ca nu va impacientati prea tare. E bine totusi ca sunt solutii
Raportează mesajul
Cumpărător: PUSCHY 31 mar 2014 13:13
Da dar totuși este o problema foarte mare pt că eu sunt in franta si ju pot face nimic aici am fost la Ford aici si singura soluție a lor au zis sa îl înlocuiască si nu costă decât 1200 de euro
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 31 mar 2014 15:04
daca trimitem dpf-ul de aici in Franta pe DHL sau Fan cred ca costa transportul in jur de 150 euro. daca aveti alta solutie sa vi-l trimita cineva din Romania va ajutam cu mare placere. Intelegem situatia dar oferim ceea ce putem oferi. Oricum pana va hotarati pe ce varianta mergeti poate incercati sa dati o gaura in ceramica dpf-ului pentru a evita o eventuala defectare si a sezorilor de presiune. masina oricum este pa avarie. Va rog PM pentru a nu incarca prea mult topicul la acest produs
Raportează mesajul
Cumpărător: silevas 05 apr 2014 19:09
am bagat focus c max pa tester a mi da dpf curat dar un senzor defect si sta becu cu motoru aprins dar masina trage normal
Raportează mesajul
Vânzător: pilotauto 08 apr 2014 08:48
orice senzor defect aferent sistemului de evacuare (sonda lambda, s temperatura, senzor presiune) induce eroare DTC si face imposibila in timp regenerarea dpf-ului pentru ca nu mai poate fi monitorizat. Teoretic in 5-600km masina intra pe regim de avarie daca este defect unul din senzorii mentionati.
Raportează mesajul
Adresează vânzătorului o întrebare
ESTE INTERZIS să publici aici informaţii personale precum telefonul, adresa de e-mail, etc.
 
Poze cu piesa dorită:
Alege pozele (maxim %d)
Se încarcă...
Sfat: Poţi selecta mai multe poze în acelaşi timp!
 
 

Poze Filtru particule Ford Focus 1.6

Filtru particule Ford Focus 1.6
Preţ:
1850 RON
Vizualizări: 2259
Chat suport 1
Chat suport 2
0747 131 182
Luni - Vineri
09:00 - 18:00 h