Vand cutie de viteze defecta Mercedes Vito

Vadu Pasii, jud. Buzau
Preţ: 1800 lei
Adaugă la favorite Adăugat la favorite
Parc dezmembrari auto

AUTOROLLA

CIF: RO6622754
Go AutoRolla 2039 99% Membru de11 ani
Second hand Vândut de firmă Cu garanție Livrare cu verificare ID #422250944

Vand cutie de viteze defecta din dezmembrare de Mercedes Vito 2.2CDI, an 2007.

Actualizat acum 3 zile
697 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Vadu Pasii, jud. Buzau prin:
  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost estimativ livrare: 40 de lei
  • Livrare cu verificare colet

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Tarifele variaza in functie de greutatea piesei .

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Termenul de garantie: 12 luni de la data livrarii.
Piesele care prezinta defecte de fabricatie sau de functionare pot fi inlocuite, cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii: returnarea Pieselor sa se faca in perioada de garantie si montarea acestora intr-un atelier auto autorizat RAR.
Vanzatorul va proceda la inlocuirea Piesei defecte, daca mai exista piese similare pe stoc.
Vanzatorul va returna contravaloarea piesei, in cazul in care nu mai exista o piesa similara pe stoc.

Cumparatorul nu mai poate beneficia de garantia Produselor nici in urmatoarele situatii:
piesa s-a defectat datorita montarii incorecte, montarii impreuna cu piese conexe uzate / defecte sau a nerespectarii indicatiilor de montaj ale producatorului;
piesa a fost utilizata cu alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului si/sau montata pe alte vehicule decât cele pentru care a fost achiziționată;
piesa prezinta urme ale unor factori externi (fizici, chimici) ce exced procesului normal de functionare;
piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitării și întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului;
atelierul auto care a facut montajul nu a efectuat verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator;
vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzatoare;
piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistențe etc.), piese care funcționează în ulei (ax came, pinioane, cutie viteze, etc.).
vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (socuri termice, electrice, mecanice);
deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa cumparatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldură;
demontarea în părți componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul;
exploatarea necorespunzătoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depășirea regimului termic, a turației maxime admise;
defectarea produselor datorită prezenței corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcționare a acestora (Ex: sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.) ;
nerespectarea intervalului și a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;
vehiculul pentru care este destinat produsul este neînmatriculat ori inspecția tehnică periodică a expirat înaintea apariției cazului de garanție;
piesa prezintă o uzura normala firească.
cumparatorul nu solicită garanția în termenul menționat în prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele prevăzute mai jos, ori acestea sunt completate greșit, incomplet sau necorespunzator;
piesa nu a fost identificată corect datorită furnizării de către Cumpărător a unor date eronate sau daca, inainte de montaj, nu s-a comparat cu piesa de înlocuit;
nu se accepta retur la piesele care au fost comandate greșit și ulterior mecanicul constată ca aveți nevoie de cu totul altă piesă;
cumparatorul a comandat în mod greșit produsul sau a furnizat specificatii eronate;

Reclamațiile referitoare la neconcordanța dintre marfă și factură se accepta numai dacă acestea au fost sesizate în termen de maxim 48 de ore de la livrare.
Piesele care fac obiectul unei reclamații din garanție vor fi însoțite de următoarele documente:
factura de achiziție;
certificatul de garanție;
dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marcă și model(copie factura emisa de service, copie ;
nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea insotita de raportul generat de tester pentru piesele electrice si electronice, raportul testului de amortizoare, masuratori comparator pentru discurile de frana ovalizate etc.);
copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului cu numar de km;
copia care atesta valabilitatea inspecției tehnice a autovehiculului.
Vanzatorul refuza returul piesele cu sigiliile sterse sau distruse.
Nu este permisă dezasamblarea piesei al carui retur se solicita.
 
GARANȚIA NU ACOPERA COSTURILE DE MANOPERA SAU MATERIALELE NECESARE PENTRU DEMONTAREA SI REMONTAREA PIESELOR SAU ORICE ALTE COSTURI AUXILIARE.
ORICE ALTE OBLIGATII CA PIERDERI INDIRECTE SUNT EXCLUSE ÎN MOD EXPRES.

Piesa se poate returna în primele 30 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 30 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 30 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 30 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de SC AUTO ROLLA SERVICE SRL.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Piesele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare piesele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate, sigilii aplicate de vanzator indepartate etc.
Toate costurile de transport sunt suportate de client !