Marcă / Model
Alfa Romeo
63
Audi
91
BMW
543
Chevrolet
17
Chrysler
10
Citroen
144
Dacia
146
Daewoo
1
Dodge
3
Fiat
131
Ford
160
Honda
9
Hyundai
13
Isuzu
1
Iveco
11
Jaguar
16
Jeep
28
Kia
8
Lancia
34
Land Rover
38
Mazda
24
Mercedes
483
Mini
13
Mitsubishi
9
Nissan
98
Opel
292
Peugeot
200
Porsche
2
Renault
303
Saab
10
Seat
47
Skoda
79
Smart
1
Subaru
1
Suzuki
15
Toyota
12
Volkswagen
224
Volvo
11
vezi toate [+]
Județ
Alba
1
Arad
250
Arges
18
Bacau
6
Bihor
292
Botosani
45
Braila
2
Brasov
4
Bucuresti
109
Buzau
223
Caras-Severin
9
Cluj
14
Constanta
11
Dambovita
64
Dolj
113
Galati
137
Gorj
2
Harghita
2
Iasi
66
Ilfov
139
Maramures
164
Mures
73
Neamt
36
Olt
1
Prahova
151
Salaj
14
Suceava
689
Teleorman
35
Timis
2
Valcea
5
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
300 lei
LandRover
3806
99 lei
DezmaOradea
1486
Releu Bujii Mazda 6 CX5 CX-5 2.2 Diesel Skyactive An 2013-2014-2015-2016-2017 Cod SH01-18650 Dezmembrez Mazda CX5 2.2 Diesel Skyactive 4x4 An 2013-2014-2015-2016-2017 - Dezmembrari Arad
150 lei
BMWautodez
1062
200 lei
BMWautodez
1062
045907282A Releu bujii Skoda Fabia 1.2 TDI 55kw Euro 5 CFW din 2009 2010 2011 2012 2013
89 lei
Piesetargoviste
1869
300 lei
DezmembrariPitesti
1401
Releu bujii Toyota Hilux 3.0 d 1KD-FTV din 2010 2011 2012 2013 cod 28551-30010
250 lei
DezmembrariPitesti
1401
100 lei
DezAutoDEX
504
50 lei
Dezcorunca
5377
piese din dezmembrari pe
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.