Județ
Arad
10
Bihor
2
Bucuresti
2
Cluj
23
Iasi
1
Ilfov
6
Maramures
1
Mures
1
Prahova
1
Suceava
34
Timis
16
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
207 lei
TopTechAuto
850
Unitate de control,bujii incandescente Ford FOCUS C-MAX 2003-2007 #2 132119
185 lei
Expertauto1
14407
269 lei
Autoeshop
8120
Unitate de control bujii incandescente FORD FOCUS II limuzina (DA_) - OEM - BERU: GSE147 - Cod intern: W02090817 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
269 lei
Autoeshop
8120
207 lei
TopTechAuto
850
Releu bujii incandescente Ford Fiesta, Focus 2, Fusion, C-Max cod 3M5T12A343AA / 3M5T – 12A343 – AA
100 lei
Profcarriage
770
203 lei
Comnico
4664
Releu instalatia de comanda bujii incandescente 132119 HITACHI pentru Ford Grand Ford Mondeo Ford Galaxy Ford S-max Ford C-max Ford Focus Land rover Freelander Land rover Lr2 Ford Kuga
421 lei
Comnico
4664
100 lei
ElectronicAuto
4415
100 lei
ElectronicAuto
4415
330 lei
Xdrive016
8352
Releu bujii Citroen C5 C2 C3 C4 C8 Berlingo C-crosser Jumpy Focus C-Max Fiesta 206 207 307 407 607 9640469680
100 lei
Vasiloiu0ncl
7509
330 lei
Xdrive016
8352
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (4RV008188631 HELLA) FORD,VOLVO
289 lei
PieseAutoSuceava
5275
ford focus ii
din categoriaReleu bujii
Ford Focus
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.